quote:09:23
Albert Bloemers makke it publyk bliid doe't hy yn de 9e minút mei in solo de hiele ferdigening fan de gasten efter him liet en de 1 - 1 lykmakker notearje liet.
Zow!quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef vanpers het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug uit Turkije.
Vorige week in de topper uit 0-0 gespeeld.
Nu lekker kijken wat vandaag gaat brengen.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nouja, ik had ook niet bepaald verwacht vandaag de nul te houden. Come on Friezen, SuperFriezen!!
Zeer goed, lekker 25 graden.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow!En hoe was het weer in Turkije?
wat een kutnaam eigenlijk...quote:De naam van Nazareno Aguerreberry galmde door het stadion nadat hij in de 15e minuut na een aanval door het midden KKA op een 1-0 voorsprong had gezet
Mooie oerhollandse naam ookquote:
quote:
GMTAquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mooie oerhollandse naam ook
Toppertje hoor, ook al de 2-0..quote:
Wordt wel weer eens tijd voor een kans pour moi..quote:24:03 Yn de 24e minút krige de thúsploech it foar inoar om op foarsprong te kommen, dit barde troch Ewold Noordhoek, hy koe in foarset fanôf de rjochterwjuk noch krekt reitsje, 2 - 1.
quote:Qadir El-Qasem leek wel te kunnen vliegen toen hij hoog opsprong bij een corner. Helaas voor Dynamo kopte hij de bal tegen de rug van een medespeler die de bal op deze manier onbewust van de lijn haalde.
Okee, ik bedoelde doelpunt.. Moet ik potdorie ook alles uitspellenquote:Op zondag 17 april 2011 20:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens tijd voor een kans pour moi..
quote:29:38
Yn de 29e minút, kaam Ángel Gómez fan diepFries fanôf rjochts, luts nei binnen ta, en soe op doel sjitte, mar de ferdigeners wienen der wer op tiid by.
Goede moment gekozen om uit te breidenquote:Felle opklaringen verwelkomden de 11748 liefhebbers die zich in Bakkerij hadden verzameld.
Lekker weekend gehad met veel activiteiten & sportquote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef vanpers het volgende:
Het is maar stil hier en ik zie drass zeggen dat hij ook nog hattrick speelt?
Watskeburt?
BAM
Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Dinçer Yücel, waarmee JvP de voorsprong uitbreidde: 2-0.
BAM
In de 35e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij JvP-speler Amaël Reynders. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 3-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
Concurrent op 1-1.
Merçiquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, ik bedoelde doelpunt.. Moet ik potdorie ook alles uitspellen
[..]
Vlak voor rust nog de 2-3 zou heel fijn zijnquote:38:11
Yn de 38e minút waard it wer lyk omdat Rien Spierings himsels troch de sintrale ferdigening wjirme en mei in rollerke de 2 - 2 makke.
quote:Friesenveen kreeg een penalty in de 38e minuut, maar Nedo Rusconi schoot zo belabberd in dat Tycho Prent de bal makkelijk kon stoppen.
quote:Nils Felber bracht Friesenveen met 1-0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde.
quote:45:00
Al met al ontliepen de teams elkaar bijster weinig, want het balbezit was precies gelijk verdeeld.
45:00
Rust: met een stand van 1-1 gingen de spelers naar de kleedkamer.
Hopelijk kan ik in de tweede helft er nog ff eentje bijprikken, das wel zo veiligquote:Op Twitter werd een ruststand van 1-0 gemeld.
De Bulls domineerde de wedstrijd en mocht 58 procent balbezit laten aantekenen.
quote:Dikkerds kwam bijna op voorsprong in de 12e minuut, toen Storm Prent doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast.
quote:Moederclubgeld
Je team heeft 40 000 ¤ gekregen, omdat Nicholas Mudde (188730755), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 2 000 000 ¤.
Sluiten
Mocht ie willenquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
Zit net te kijken naar de herhalingen op eredivisie live. Verteld de verslaggever gewoon tegen Isakson dat Ajax verloren heeft!![]()
Lekker bezig vent!
![]()
Had iets minder balbezit verwacht, dus dit is een meevaller. Met mijn overall betere aanvals- en verdedigingsratings + specialiteiten (3 [Koppen], [Snel] winger + spits vs [Technisch] IM) zou ik dit dan toch moeten kunnen winnen lijkt me.. In ieder geval een interessante 2e helft voor de boegquote:45:00
It balbesit waard dizze helte lyk ferdield tusken beide ploegen.
45:00
2 - 2 wie de stân by rêst.
hehe nee gewoon erin latenquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Maar toch dat ze dat niet even hadden kunnen knippen en plakken zeg.
ik zag het.. goed bezigquote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef BrandX het volgende:
lol, 3-0 voor terwijil mijn tegenstander 71% balbezit heeft
BAMquote:Na een paar prachtige passeerbewegingen op de linkerflank wist Dikkerds-speler Jesse Groener zijn team in de 26e minuut op een voorsprong van 1-0 te zetten.
quote:A3 brak in de 2e minuut aan de linkerkant door en Eduardo Dávila wist met een fraai schot zijn team op voorsprong te brengen: 1-0.
BAM!!quote:48:33
François Saenen fan diepFries kaam op de ien as oare wize los fan syn direkte tsjinstanner en sette mei in ynkroljende bal de besite op 2 - 3.
quote:jony kwam in de 28e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Harri Kostamo. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |