Hey lui,
Zoals sommige van jullie mischien wel weten ben ik naast mijn werk nog een opleiding HAVO aan het volgen. En over een paar daagjes moet ik een maatschappelijk verslag uit de grond gestampt hebben. Om dit te bewerkstellen wil ik onderanderen een soort kleine interviewtjes houden onder een aantal lui uit verschillende onderdelen van de krijgsmacht.
Toevallig zit ik hier op een forum met jullie, dus waarschijlijk raden je al waar ik naartoe wil. Werk je binnen de krijgsmacht, of heb je er gewerkt de afgelopen 5 jaar. Zou je dan zo vriendelijk willen zijn onderstaande vragenlijst even in te vullen en naar mij via PM door te sturen.
Alvast bedankt !!!
1. (Wie ben je) en wat is je rang?
2. Wat is je functie en geef een korte omschrijving van je functie?
3. Wat vind je in het algemeen van de bezuinigingen van defensie?
4. Hoe word jij en/of jou onderdeel getroffen door de bezuinigingen?
5. Ben je op uitzending geweest, zo ja, waar, in welke periode en in welke functie?
6. Bestond deze missie uitsluitend uit Nederlandse militairen of waren er ook andere EU landen bij betrokken?
Zo, ja..
7. Werd er veel met andere landen samengewerkt en was dit optreden integraal, of deed ieder land afzonderlijk zijn eigen taak?
8. Waar bestond de samenwerking uit?
9. Zou de manier van (integraal) optreden, zoals jij hem hebt uitgevoerd gedurende de uitzending, nog mogelijk zijn na het doorvoeren van alle bezuinigingen? Waarom wel/niet?
10.Heb je nog op of aanmerkingen over de bezuinigingen met betrekking tot het integraal optreden van Nederland in samenwerking met de EU?