Dat bedoel ik, denk je nou werkelijk waar dat ik dat ga betalen? Ze komen er wel uit, ik zit nu ook lekker op de kamer uit mijn kratje te hijsen, komop ik ben gekke Gerrit niet.quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef paintmeester het volgende:
[..]
fok ....![]()
Dat is gewoon niet leuk meer. Het hoort toch je huiskamer te zijn.
Toen ik mee was aan boord moest ik bij pinnen... en dat ging alleen om de laatste week.quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder komt doordat er geen bier meer wordt geschonken op zee, daardoor gaat iedereen op z'n hut tv/film zitten kijken.![]()
En dat straalt weer door naar de buitenlandse haven, iedereen gaat de wal op omdat ze toch nooit in het verblijf komen. Ja, alleen voor een lemmetje en een zakje chips, en dan gaan zeuren dat ze nooooit zo'n hoge taprekening kunnen hebben: "¤ 4,61? Dat kan nooit!"Ik rond mijn taprekeningen altijd ruim naar boven af, goed voor de tapwinst en het verblijf!
Deed iedereen maar zo. Wij hebben een tijd terug veel last gehad van opstappers die de rekening niet betaalde...quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder komt doordat er geen bier meer wordt geschonken op zee, daardoor gaat iedereen op z'n hut tv/film zitten kijken.![]()
En dat straalt weer door naar de buitenlandse haven, iedereen gaat de wal op omdat ze toch nooit in het verblijf komen. Ja, alleen voor een lemmetje en een zakje chips, en dan gaan zeuren dat ze nooooit zo'n hoge taprekening kunnen hebben: "¤ 4,61? Dat kan nooit!"Ik rond mijn taprekeningen altijd ruim naar boven af, goed voor de tapwinst en het verblijf!
quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
En dan nog zeggen dat de kpl KM onderofficier is...
Ook alleen als het bak 1 uitkomt.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
En dan nog zeggen dat de kpl KM onderofficier is...
Op de steiger waar de schepen liggen afgemeerd mogen idd geen auto's komen, maar dit gebeurd vaak genoeg om spullen in en uit te laden.quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef Remco026 het volgende:
Ik kom zelf ook bijna nooit in de mess. Deels omdat ik buitenslaper ben, maar als ik dan een keer blijf binnenslapen om te gaan stappen met de collega's, gaat deze jongen echt niet naar de mess, mn chipknip is veel te snel leeg, nog even en ik kan beter gaan indrinken in de stad voor ik naar de mess ga. Ik koop wel een kratje en drink die op de kamer wel op!
Overigens is mijn kamer op donderdagavond altijd wel gezellig. Veel mensen komen naar onze kamer voor een toernooitje FIFA 11. Hoe langer de avond duurt, hoe slechter het spel![]()
Gebrek aan een huiskamer in ons gebouw is ook een ramp. We mogen niks aan apparatuur op de kamer hebben, maar als ik wil koken, moet ik naar een ander gebouw (voor de beeldvorming van Achja, ik lig in dat gebouw bij het volleybalveld)
Dat volleybalveld kunnen ze trouwens beter slopen, meer parkeergelegenheidGebeurt het op KL/KM kazernes trouwens ook dat de wacht hevig controleert op iemand die even zn auto dichtbij zijn gebouw op de weg heeft geparkeerd om bijvoorbeeld spullen uit te laten en dan krijg je zo'n brief dat je je ergens mag melden en anders niet meer met die auto op de kazerne mag komen? Heb hem op Oirschot in ieder geval nooit gehad
Zo weer even gal gespuwd
PS: Haai Maitje
Tuurlijk! Ik heb je gemist!quote:
Dat zou ik kunnen doen. Maar dat is niet nodig hoor.quote:
Oke..quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen. Maar dat is niet nodig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |