1 tm 3 vwo is heel iets anders dan 4 t/m 6. In de eerste drie jaren stond ik gemiddeld een acht voor alle vakken samen. In de 4 t/m 6 ben ik in de vijfde bijna blijven zitten, maar de leraren (_O_) hebben mij toch over laten gaan. Uiteindelijk vorig jaar geslaagd met een 6,5 gemiddeld. Moet wel zeggen dat ik vrij weinig voor mijn vwo (NTNG) heb gedaan. Nooit huiswerk gemaakt waardoor de examenperiode toch wel retespannend was. Wiskunde gefaald en afgesloten met een 5 (een vak waarvoor het wel handig is om huiswerk te maken).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Beunhoas het volgende:
[..]
Nee, ik heb er heel bewust voor gekozen. Na de 2e kon ik VWO doen, maar als je van jezelf weet dat je geen zin hebt maar toch wel makkelijk wilt slagen dan komt dat helemaal goed. Ik ben niet bang dat ik er later spijt van zal krijgen.
Zelfde hier. Ik hoor dus ook in dit topic thuis.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef leeell het volgende:
heb nog helemaal niets gedaan voor mn examens
Ja ik moet serieus nog wel het een en ander ophalen. Denk dat ik vanavond maar eens ga beginnen met MO. Dan heb ik het gevoel dat ik goed bezig ben, tot nu toe nog niks gedaan. Alleen NL examen gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Amasin het volgende:
Ik heb ook nog niets gedaan hoor. Doe VWO trouwens. Drama. Heb vandaag trouwens wel tussen 7.3 en 8.1 op Nederlands gehaald. Hopen dat het ook zo gaat met de rest.
De motivatie is gewoon ver te zoeken, mag op alles beneden een 4 halen. Nogmaals; Drama.
heb je een chromosoom teveel ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef Evolutionair het volgende:
oowh homo een topic over ik doe niks damnn lulz
examen nederlands is al geweestquote:Op zondag 22 mei 2011 09:37 schreef luukieboy2 het volgende:
Leer jij dan eens even wanneer je een komma-teken moet gebruiken in een zin! En een hoofdletter aan het begin van de zin! En geen spatie tussen je laatste woord en het vraagteken!
Fervent brommerrijder
blijft moeilijk hè, zo'n computerquote:Op zondag 22 mei 2011 10:11 schreef luukieboy2 het volgende:
Een beetje zielig doen en iemands anders zijn topics naar boven halen![]()
![]()
Weer geen hoofdletters![]()
Blijf maar lekker in je eigen wereld, met al je vrienden en je brommer! Hele dagen op fok.nl is niet echt heel erg gezond voor je, jij bent het levende bewijs!
ben je een beetje gefrustreerd Luuk?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:19 schreef luukieboy2 het volgende:
Is hier iets geks aan? Mag ik nu ook al geen topic openen omdat www.hotmail.com eruit ligt bij mij? Wat mogen we dan wel posten op fok.nl? Alleen maar topic's over Lowlands en hoe goed jouw brommer wel niet is? Blijf maar lekker in je eigen wereldje, waar jij in het midden staat, ben je toevallig ook Christen? Dit past wel een beetje bij jou.
Edit: weer geen hoofdletters![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |