abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96606861
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Beunhoas het volgende:

[..]

Nee, ik heb er heel bewust voor gekozen. Na de 2e kon ik VWO doen, maar als je van jezelf weet dat je geen zin hebt maar toch wel makkelijk wilt slagen dan komt dat helemaal goed. Ik ben niet bang dat ik er later spijt van zal krijgen.
1 tm 3 vwo is heel iets anders dan 4 t/m 6. In de eerste drie jaren stond ik gemiddeld een acht voor alle vakken samen. In de 4 t/m 6 ben ik in de vijfde bijna blijven zitten, maar de leraren (_O_) hebben mij toch over laten gaan. Uiteindelijk vorig jaar geslaagd met een 6,5 gemiddeld. Moet wel zeggen dat ik vrij weinig voor mijn vwo (NTNG) heb gedaan. Nooit huiswerk gemaakt waardoor de examenperiode toch wel retespannend was. Wiskunde gefaald en afgesloten met een 5 (een vak waarvoor het wel handig is om huiswerk te maken).

Misschien wel handig om vwo te doen, aangezien de regering binnenkort iedereen die wil doorstuderen wil gaan naaien. :')
Moo
pi_96606921
2 jaar geleden deed ik mijn vwo examen, en ben er eigenlijk ook met het grootste gemak doorheen geblazen. Ik volgde eigenlijk geen lessen (of lette in ieder geval niet op), leerde nauwelijks voor toetsen en haalde lekkere cijfers.

Goede oude tijd... ;(
Of toch du vader?
pi_96616166
1e tm 4e superveel gedaan>gymnasium. Daarna in de 5e begon ik uit mijn autistenhol te kruipen en bleef ik zitten. 6e helaas ook teveel van het leven genoten.
Ik ga nu examens doen, maar stiekem had ik moeten "feesten" in de 1 tm 3, toen het nog "makkelijk" was. Maargoed, van deze rot-instelling die ik nu heb kom ik maar moeilijk af. Ik denk dat 25% van 't VWO er ook zo over denkt btw.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:22:38 #129
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_96631936
Zuivelkoe, fijn dat je dat denkt.. dwaas :')

Jaa precies! In de eerste 3 jaar telt niets voor SE en daar deed iedereen z'n best, dat klopt gewoon niet! En van 4 t/m 6 zit je meer in de leeftijd dat je je elk weekend naar de bart wil zuipen, maar daar telt alles voor SE en krijg je de belangrijkste stof..

Niet dat ik daar ook maar een druppel minder om drink :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:29:57 #130
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_96660300
Persoonlijk eerste drie jaar niet begrepen wat leren nou precies inhield. In de derde met hakken over de sloot gegaan, naar atheneum overgeschakeld om vervolgens in de 4de een GEWELDIG jaar te hebben met een top klas. Dus toen ging het ook net goed (maar beter dan in de 3de). 5de werd pas echt aanpoten, vooral in combinatie met IB (Het grote International Baccalaureate/A-levels topic.) wat heel veel extra werk was. Met twee vijven dit jaar ingegaan, nu qua schoolexamen alles afgesloten boven de 6. Gemiddeld over alles 6,8.

Denk dat ik wel moet slagen. Mijn cijferlijst is er gewoon altijd eentje geweest met enorme pieken en dalen, zo had ik bijvoorbeeld in de 4de halverwege het jaar een 5 gemiddeld voor wiskunde a. Toen kwam ik erachter dat het misschien handig was om alles een dag van te voren nog een keer te maken: 5x achter elkaar een 9 gehaald en wiskunde dat jaar afgesloten met een 7.8. :')

Dussssss. Verder ben ik een hele aardige jongen hoor. :s)
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_96887042
TS is gewoon dom dat die zijn toekomst verspeeld! Ga je best eens doen, kom van die computer af en ga eens de wereld verbeteren. Je HAVO-diploma halen met bijna niet te leren en dan toch te weinig punten om VWO te doen? Wat ben jij voor een mongool?

En ja, ik beschouw het EM-profiel ook als een pretpakket! Doe zelf NT met Economie, Geschiedenis en Frans. Deze laatste drie vakken zijn allemaal poepvakken, je moet gewoon opletten in de klas en je kent het gewoon.

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd wat TS voor een cijfers heeft? Geef je gebruikersnaam en wachtwoord eens van je inlogcode op school? Want die cijfers die je anders hier zet zijn toch naar boven afgerond.

Groeten van een hardwerkende HAVO-student! (Heeft iemand trouwens ook moeite met die Wiskunde-B examens?
pi_96887349
Stress is voor mensen die onzeker zijn, omdat ze weten dat ze het hun eigen schuld is als ze niet slagen. Idem voor leerlingen die nog steeds alles letterlijk uit hun hoofd leren, in plaats van het leren begrijpen van de verbanden en logica achter de leerstof.

Of je gaat zakken of slagen staat nu waarschijnlijk al vast, dus doe vooral niet de moeite om te stressen. Gebruik die moeite om het examen zo goed mogelijk te maken. De meeste examens ( uitzonderingen daar gelaten ) zijn redelijk te doen met gewoon een portie goed verstand. Je hoeft heus niet alles uit je hoofd te weten om een voldoende te kunnen halen. Vooral voor NA, SK en BIO waar je, alleen gebruikmakend van binas, al een voldoende kan halen.
  maandag 16 mei 2011 @ 16:50:05 #133
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96891982
heb nog helemaal niets gedaan voor mn examens :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_96900102
Ik heb ook nog niets gedaan hoor. Doe VWO trouwens. Drama. Heb vandaag trouwens wel tussen 7.3 en 8.1 op Nederlands gehaald. Hopen dat het ook zo gaat met de rest.
De motivatie is gewoon ver te zoeken, mag op alles beneden een 4 halen. Nogmaals; Drama.
pi_96900668
quote:
9s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef leeell het volgende:
heb nog helemaal niets gedaan voor mn examens :')
Zelfde hier. Ik hoor dus ook in dit topic thuis. :P
  maandag 16 mei 2011 @ 20:15:04 #136
340034 Davarius
Train=gain
pi_96903722
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Amasin het volgende:
Ik heb ook nog niets gedaan hoor. Doe VWO trouwens. Drama. Heb vandaag trouwens wel tussen 7.3 en 8.1 op Nederlands gehaald. Hopen dat het ook zo gaat met de rest.
De motivatie is gewoon ver te zoeken, mag op alles beneden een 4 halen. Nogmaals; Drama.
Ja ik moet serieus nog wel het een en ander ophalen. Denk dat ik vanavond maar eens ga beginnen met MO. Dan heb ik het gevoel dat ik goed bezig ben, tot nu toe nog niks gedaan. Alleen NL examen gemaakt
Davarias gains
  maandag 16 mei 2011 @ 20:15:55 #137
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96903799
maar sta er ook erg goed voor
pi_96904413
Ik heb wel het "voordeel" dat we op school heel veel geoefend hebben met oude examens. Weet dus al aardig wat ik kan verwachten. Heel veel vragen komen ook gewoon neer op inzicht en wat je al gehad hebt en sommige dingen haal je gewoon uit de tekst die erbij staat. Er valt op zich wel wat te leren, maar je hebt het niet echt nodig heb ik het idee.
pi_97137824
oowh homo een topic over ik doe niks damnn lulz
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:40:02 #140
256666 leeell
I know you're lonely
pi_97137897
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef Evolutionair het volgende:
oowh homo een topic over ik doe niks damnn lulz
heb je een chromosoom teveel ?
typ eens normaal mongool
pi_97146196
Leer jij dan eens even wanneer je een komma-teken moet gebruiken in een zin! En een hoofdletter aan het begin van de zin! En geen spatie tussen je laatste woord en het vraagteken!

:s) Fervent brommerrijder _O-
  zondag 22 mei 2011 @ 09:44:58 #142
256666 leeell
I know you're lonely
pi_97146279
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:37 schreef luukieboy2 het volgende:
Leer jij dan eens even wanneer je een komma-teken moet gebruiken in een zin! En een hoofdletter aan het begin van de zin! En geen spatie tussen je laatste woord en het vraagteken!

:s) Fervent brommerrijder _O-
examen nederlands is al geweest :')

Hoe groot is jouw lul? - idioot :')
pi_97146552
Een beetje zielig doen en iemands anders zijn topics naar boven halen ;( :')
Weer geen hoofdletters :')
Blijf maar lekker in je eigen wereld, met al je vrienden en je brommer! Hele dagen op fok.nl is niet echt heel erg gezond voor je, jij bent het levende bewijs!
pi_97146583
Ik voel hier een flamewar opkomen! *O* *O*
  zondag 22 mei 2011 @ 10:17:19 #145
256666 leeell
I know you're lonely
pi_97146620
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:11 schreef luukieboy2 het volgende:
Een beetje zielig doen en iemands anders zijn topics naar boven halen ;( :')
Weer geen hoofdletters :')
Blijf maar lekker in je eigen wereld, met al je vrienden en je brommer! Hele dagen op fok.nl is niet echt heel erg gezond voor je, jij bent het levende bewijs!
blijft moeilijk hè, zo'n computer :')

Hotmail.com ligt er bij sommige uit
Hotmail eruit

ga toch weg man _O-
pi_97146631
Is hier iets geks aan? Mag ik nu ook al geen topic openen omdat www.hotmail.com eruit ligt bij mij? Wat mogen we dan wel posten op fok.nl? Alleen maar topic's over Lowlands en hoe goed jouw brommer wel niet is? Blijf maar lekker in je eigen wereldje, waar jij in het midden staat, ben je toevallig ook Christen? Dit past wel een beetje bij jou.

Edit: weer geen hoofdletters _O-
  zondag 22 mei 2011 @ 10:21:15 #147
256666 leeell
I know you're lonely
pi_97146650
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:19 schreef luukieboy2 het volgende:
Is hier iets geks aan? Mag ik nu ook al geen topic openen omdat www.hotmail.com eruit ligt bij mij? Wat mogen we dan wel posten op fok.nl? Alleen maar topic's over Lowlands en hoe goed jouw brommer wel niet is? Blijf maar lekker in je eigen wereldje, waar jij in het midden staat, ben je toevallig ook Christen? Dit past wel een beetje bij jou.

Edit: weer geen hoofdletters _O-
ben je een beetje gefrustreerd Luuk? :*
pi_97146700
Godverdomme Luukieboy zoek een leven alsjeblieft. Of ga leren.

Maar ga je frustraties niet hier random op andere mensen uiten
pi_97147602
Snif, snif. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')