Ik weet het al ik zet jou niet op de bank hoor Geer.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef angeljacky het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa de volgende is bij Mo aan de beurt, nu geer:"stel je moet morgen 2 namen noemen, zou het dan al weten???![]()
![]()
Helaas wordt nu het geluid weggedraaid![]()
Misschien wilt ze wel meer info, maar een paar dagen geleden hadden ze afgesproken om te gaan koken (mits ze de boodschappen kregen).quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Het is wel opvallend nu Servio in de keuken staat dat Jo daar ook ineens is, ze blijft hopen op info?
hahaha ja doe maarquote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kunnen we niet beter email sturen of alphons niet beter ff dokter laat langskomen daar??
Daar heeft ze Servio niet voor nodig. De drempel van de KvdW begint al te slijten door haar geloop daar.quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Het is wel opvallend nu Servio in de keuken staat dat Jo daar ook ineens is, ze blijft hopen op info?
Cremeertjequote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
Djoon is ook wel druk met het koken hè? Nu weer even een ceremetje aanbrengen.
LOL. Verbroedering is toch een moeilijk woord voor Djoon.quote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar heeft ze Servio niet voor nodig. De drempel van de KvdW begint al te slijten door haar geloop daar.
Week van de Verloedering voor haarquote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL. Verbroedering is toch een moeilijk woord voor Djoon.
Het verkleinwoord van creme. Weet ik veel.quote:
Ben ik ook eerlijk allemaal optiefen ik zit hier voor mijn lolquote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef Blackprinces het volgende:
maar ik zeg jullie eerlijk
Ik heb liever luira in de finale, dan nog 1 week die mo
Dat meen je toch niet echt he????quote:Op zondag 17 april 2011 20:36 schreef Blackprinces het volgende:
maar ik zeg jullie eerlijk
Ik heb liever luira in de finale, dan nog 1 week die mo
quote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja wil ik doen bij haar, in haar ogen
nee mo gaaptequote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef Stability het volgende:
laura begint wat te ruiken ...trui van alex?
ze heeft ff niet gegaapt trouwens
En warm houden hé, af en toe de Stem een hapklare brok, gelardeerd met een lekkere slijmlaag toe gooienquote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heeft ze Servio niet voor nodig. De drempel van de KvdW begint al te slijten door haar geloop daar.
heeft ze niet toevallig aan de gaap verkiezingen meegedaan ipv missholland verkiezingen?quote:
komt gewoon omdat je weet dat het tijdelijk isquote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het zo maf dat ik servio gewoon leuk vind nuik haatte hem vanuit mijn tenen
champagne , zeikerd...drink nou maar opquote:
Ze zit te slapenquote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Freule het volgende:
Heeft iemand al het videodagboek gelezen van laura ik durf niet namelijk
Ze is nergens mee tevreden he?quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
champagne , zeikerd...drink nou maar op
Dus dat en ze heeft bijna geen moer gedaan.quote:
hij weet dondersgoed dat nl hem niet zo mocht...hij kijkt wel uit nuquote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef afca_oc het volgende:
[..]
komt gewoon omdat je weet dat het tijdelijk is
ja zo kan het toch ook ? gewoon normaal doenquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hij weet dondersgoed dat nl hem niet zo mocht...hij kijkt wel uit nu
hahaha daar stapt ze zo in , zonder laddertjequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha daar stapt ze zo in , zonder laddertje
ja zelfs ik irriteer me ff niet aan hem , behalve gisteravond danquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zo kan het toch ook ? gewoon normaal doen
maak er dan poepekak vanquote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er nogsteeds op dat ik erg vaak Kak! roep, damn you Guido !![]()
Dat is niet helemaal eerlijk, ze maakt schoon enzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en ze heeft bijna geen moer gedaan.
en weer op die irritante pieptoonquote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef knagsje het volgende:
Lau gaat praten, laat haar aub weer gapen????????
quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha daar stapt ze zo in , zonder laddertje
Zij anders ookquote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef 38half het volgende:
Laura over de hond: deze is liever lui dan moe, whahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |