heeft ze niet toevallig aan de gaap verkiezingen meegedaan ipv missholland verkiezingen?quote:
komt gewoon omdat je weet dat het tijdelijk isquote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het zo maf dat ik servio gewoon leuk vind nuik haatte hem vanuit mijn tenen
champagne , zeikerd...drink nou maar opquote:
Ze zit te slapenquote:Op zondag 17 april 2011 20:24 schreef Freule het volgende:
Heeft iemand al het videodagboek gelezen van laura ik durf niet namelijk
Ze is nergens mee tevreden he?quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
champagne , zeikerd...drink nou maar op
Dus dat en ze heeft bijna geen moer gedaan.quote:
hij weet dondersgoed dat nl hem niet zo mocht...hij kijkt wel uit nuquote:Op zondag 17 april 2011 20:40 schreef afca_oc het volgende:
[..]
komt gewoon omdat je weet dat het tijdelijk is
ja zo kan het toch ook ? gewoon normaal doenquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hij weet dondersgoed dat nl hem niet zo mocht...hij kijkt wel uit nu
hahaha daar stapt ze zo in , zonder laddertjequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha daar stapt ze zo in , zonder laddertje
ja zelfs ik irriteer me ff niet aan hem , behalve gisteravond danquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zo kan het toch ook ? gewoon normaal doen
maak er dan poepekak vanquote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er nogsteeds op dat ik erg vaak Kak! roep, damn you Guido !![]()
Dat is niet helemaal eerlijk, ze maakt schoon enzoquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en ze heeft bijna geen moer gedaan.
en weer op die irritante pieptoonquote:Op zondag 17 april 2011 20:46 schreef knagsje het volgende:
Lau gaat praten, laat haar aub weer gapen????????
quote:Op zondag 17 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha daar stapt ze zo in , zonder laddertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |