heeft een neuskrotenfarmquote:Op zondag 17 april 2011 20:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
irritant he, is me ook opgevallen
quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Stability het volgende:
[..]
echt nog nooit zoiets lui s meegemaakt , ik zou gek worden in haar buurt en die muil een keer dichtspuiten met sneldrogende purschuim ofzo
Hij overdrijft uiteraard een beetje voor de gein.quote:Op zondag 17 april 2011 20:29 schreef RobbieBoy het volgende:
Wil SBS echt dat de bewoners een jaar lang overal voor op komen draven, en dat er een boek uitkomt, of maakt Gerard een grap?
En weer opgeslagen.quote:
maar ja ze is en blijft onschuldige lieve kleine mootje he??quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Mita het volgende:
Mo vragen aan Geer of die weet wie die gaat nomineren. Dus ze gaat weer iedereen langs
dat dat nog niet gebeurt is he? onvoorstelbaar , moet je zien hoe vaak ik het getiept heb in 10 minutenquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat ze een keer haar kaak op slot gaapt![]()
ik verdubbel het nu hahaha tis echt ergquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Blijf je bij de 10 keer gapen in 2 minuten?
laura slaapt laura eet laura ligt laura zit laura gaaptquote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef Candyfreak het volgende:
Laura gaapt Laura ligt Laura gaapt Laura ligt
Dit is wat Laura op een dag doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |