Vlaai.quote:
Nou ben bang van wel helaas :Squote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet allemaal meer intrappen.
Geer nomineert ze ook niet dat zegt ze gewoon tegen iedereen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor en Mo heeft het volgende slachtoffer te pakken, nu weer ff bij Sharon info vandaan halen wie ze gaat nomineren.
Mo denkt dat Sharon maar 1 stem krijgt, die van Flip.
Dus Mo zet Lau, Flip en Sharon ( naar eigen zeggen dan niet op de bank), dus zij zal of Jo,geer en/of Karim nomineren.
Hoeveel per dag gaapt zij wel niet? En heeft ze niet geleerd om maar hand voor haar mond te doen als ze gaaptquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Stability het volgende:
en weeeer gapen , breed uit, zonder hand voor dr bek
Ja die mis je toch niet met zo een nek.quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
[..]
nog niet, maar wat niet is, kan nog komen hahahaha
Ik mis de 1153 en 1155 in mijn AT lijstquote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef D. het volgende:
Volgens mij passen mensen het nummer in de TT nog steeds handmatig aan
Wat een oeverloos saai verhaal weer. Helemaal des Karims.quote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef sjampoeh het volgende:
Een teken van leven van Karim![]()
http://www.secretstory.nl/videos/1560/Karims+videodagboek
of is het al langs gekomen
Doosquote:
noooooquote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef Urb het volgende:
Jo " Kijk ik heb een schort aangedaan en dat doe ik nooit dus nu ben ik niet meer eigenwijs!"![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een oeverloos saai verhaal weer. Helemaal des Karims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |