Daar heb je toch zo'n speciaal rijbewijs voor nodig? Heftruck rijdenquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt wel met een heftruckje door een magazijn heen rijden, of bij dhl als koerier.
Uiteraard, hij wordt dan senior district executive in de parcel courier service van DHL International.quote:
Die heb ikquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n speciaal rijbewijs voor nodig? Heftruck rijden
Mogen mensen op LinkedIn die geen manager zijn zich toch manager noemen? ( Cup.a.soup.?)quote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, hij wordt dan senior district executive in de parcel courier service van DHL International.
10 procent?quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas, die krijg je niet.
Edit: een percentage-deal zou het verhaal veranderen.
Waarvan?quote:
Definieer manager.quote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mogen mensen op LinkedIn die geen manager zijn zich toch manager noemen? ( Cup.a.soup.?)
Van de winst als ik een tour door het land maak als komiek?quote:
Tja, wat is winst. Ga je het in een BV'tje stoppen?quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van de winst als ik een tour door het land maak als komiek?
quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef Dutchnative het volgende:
Kregen we laatst van een of ander bedrijf zo'n telefoontje, wanneer ik de kranten kwam ophalen. Bleek dat ik met op mijn 13de voor een krantenwijk had opgegeven![]()
Na een paar minuten heb ik maar gedaan alsof ik een broer van mezelf was (!) en gezegd dat ik jammerlijk was overleden.
Lijkt mij fiscaal niet aantrekkelijk als jij ook een deel van de winst krijgt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, wat is winst. Ga je het in een BV'tje stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik vind het de meest nare benaming die bestaat.quote:Op zondag 17 april 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Wat boeit zo'n titel echt. Je ziet snel genoeg wat voor vlees je in de kuip hebt.
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ach, schoonmakers heten tegenwoordig toch ook facilitair medewerker? En concierges heten huismeesters.
Maakt toch niet uit. Je hebt er toch geen zak aan.quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit te denken hoe mijn vakkenpakket voor volgend jaar havo eruit moet gaan zien. Ik denk dat ik er maar een mooi feestpakket van maak.
Jij komt er wel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit te denken hoe mijn vakkenpakket voor volgend jaar havo eruit moet gaan zien. Ik denk dat ik er maar een mooi feestpakket van maak.
Niet als je abnormaal bent neequote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Je hebt er toch geen zak aan.
Jawel, dat is de basis die ik nodig heb om mijzelf te redden in de maatschappij. Maar een diploma staat niet garant voor succes en geluk nee.quote:Op zondag 17 april 2011 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Je hebt er toch geen zak aan.
Pardon? Ik vind het best redelijk van mezelf om van het laagste naar havo te gaan.quote:
Ja en welke functie denk je te vervullen met "pret" of ga je vrijetijdsmanagement studeren?quote:Op zondag 17 april 2011 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Pardon? Ik vind het best redelijk van mezelf om van het laagste naar havo te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |