quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zoek nog een tuinman. ga de economie stimuleren.
Wie rijk wil zijn moet afzienquote:
Betaald slecht.quote:
quote:
Als jij mij de permissie geeft om wat citaten uit jouw postgeschiedenis te trekken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Misschien kan je met een komische act door het land trekken?
Helaas, die krijg je niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij mij de permissie geeft om wat citaten uit jouw postgeschiedenis te trekken.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt wel met een heftruckje door een magazijn heen rijden, of bij dhl als koerier.
quote:
Daar heb je toch zo'n speciaal rijbewijs voor nodig? Heftruck rijdenquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt wel met een heftruckje door een magazijn heen rijden, of bij dhl als koerier.
Uiteraard, hij wordt dan senior district executive in de parcel courier service van DHL International.quote:
Die heb ikquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n speciaal rijbewijs voor nodig? Heftruck rijden
Mogen mensen op LinkedIn die geen manager zijn zich toch manager noemen? ( Cup.a.soup.?)quote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, hij wordt dan senior district executive in de parcel courier service van DHL International.
10 procent?quote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas, die krijg je niet.
Edit: een percentage-deal zou het verhaal veranderen.
Waarvan?quote:
Definieer manager.quote:Op zondag 17 april 2011 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mogen mensen op LinkedIn die geen manager zijn zich toch manager noemen? ( Cup.a.soup.?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |