quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
Wij namen altijd klei mee uit het handenarbeid-lokaal en gooiden die tijdens de volgende les op het bord als de leraar niet keek.
Dat gebeurde vooral op de Basisschool. Vooral toen de 'Juffrouw' van Groep 7 ivm met zwangerschap langdurig ziek was. Kwamen er steeds invallers die we van alles en nog wat wijsmaakten of zo erg irriteerden dat ze huilend naar huis gingen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
Of leraren die de leerlingen niet meer aankunnen en dan in tranen uitbarsten
Bij ons hadden ze van die planten van die kleine steentjes als vulling in de potten. You do the mathquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij ons werden er altijd schroefjes meegenomen bij Techniek die dan door de klas werden gegooid.
Oja, bij ons had iemand bij de fopwinkel van die rubberen nepkots gekochtquote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat gebeurde vooral op de Basisschool. Vooral toen de 'Juffrouw' van Groep 7 ivm met zwangerschap langdurig ziek was. Kwamen er steeds invallers die we van alles en nog wat wijsmaakten of zo erg irriteerden dat ze huilend naar huis gingen.
Je doet EM profiel? Ik heb NG&NT gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Ik ben juist het tegenovergestelde
Ja, ben ook niet goed in Tekenen, Handvaardigheid, LOquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je doet EM profiel? Ik heb NG&NT gedaan.
Enige tijd geleden kwam ik tot de conclusie dat ik zelfs niet meer over het vermogen beschik kennis te onderscheiden van onwetendheid.quote:
Ik heb mij nog nooit gehecht gevoeld aan POL en dat heeft mij ook niet tegengehouden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mwanatabu is verleidelijk, remlof ook wel, maar eigenlijk vind ik me te onthecht van POL. Nietwaar?
Dankzij tekenen en handvaardigheid wist ik dat ik niet op mijn plek zat.quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet goed in Tekenen, Handvaardigheid, LODat zou verboden moeten worden
quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
Of leraren die de leerlingen niet meer aankunnen en dan in tranen uitbarsten
Textiele werkvormen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wij hadden mevrouw 'Potgrond'. Die gaf ons Frans en Textiele werkvormen.
We hebben toen ook 3 keer een toets gehad over de zelfde woordjes, helaas was ze weer vroeg weg.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Textiele werkvormen?
Er was hier een leraar, Willem Cornelius Pot, WC Pot
quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Of de plafonplaten eraf halen en er dan fileamerican opsmeren en vervolgens weer terugzetten
Wij waren meer van de vechtpartijen. En de foto's tijdens de les.quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Of de plafonplaten eraf halen en er dan fileamerican opsmeren en vervolgens weer terugzetten
Wij hadden ene mevrouw Haak voor ICT. We riepen dan ook constant RUM! als ze even weg was.quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Textiele werkvormen?
Er was hier een leraar, Willem Cornelius Pot, WC Pot
Ik heb nog nooit straf gehad in mijn vier jaar. Over saai gesproken. Overigens wel een van de beste leerlingen van de klasquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
God wat was ik een saaie leerling als ik jullie zo zie, ik had alleen ruzie met leraren maar daar hield het wel op.
Voordat ik filet americain op de muren ging smeren zeg, damn.
Ik huil letterlijk van het lachenquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wij hadden ene mevrouw Haak voor ICT. We riepen dan ook constant RUM! als ze even weg was.![]()
Printen in het computerlokaal was ook altijd grappig, de docent kon nooit nagaan waar het vandaan kwam. Ik zie het nog voor me. Als er nog één papier met 'Bert' uit de printer komt gaan jullie er allemaal uit. Vervolgens kwamen er natuurlijk weer 20 blaadjes uit.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik huil letterlijk van het lachen
Neehee, onder de plafonplaten, dan komen ze dr pas na de vakantie achterquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
God wat was ik een saaie leerling als ik jullie zo zie, ik had alleen ruzie met leraren maar daar hield het wel op.
Voordat ik filet americain op de muren ging smeren zeg, damn.
Ik zou ook gewoon onverdoofd hebben laten trekken.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Dutchnative het volgende:
Op schoolkamp in Groep 8 waren de leraren er even niet --> het kussengevecht brak los. Maar de kussens daar waren knoerthard dus alleen de stoerste jongens stonden te slaan met die kussens. Gevolg was ook dat iemand flauw viel na een paar flinke slagen van zo'n kussen.
Ik ben dan ook een heel klein mannetje in de tandarts stoel. Morgenvroeg ga ik naar mijn eigen tandarts.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon onverdoofd hebben laten trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |