lijkt me een uitnodigingquote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf.
Hij valt altijd onder me als ik op m'n dikke jongen zit en dan ben ik te lui op te staan
haha wist ik niet sorry jongensquote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef JanPiraat het volgende:
gaat al automatisch naar 66 tegenwoordig fenomeempje
yes, kan ook met pijltje naar vorige deel en allesquote:
shit is aanquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef n8n het volgende:
[..]
yes, kan ook met pijltje naar vorige deel en alles
quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef n8n het volgende:
[..]
Zeer goeie updatequote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef n8n het volgende:
[..]
GlowMouse bedankenquote:
hoe dan?quote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je kan nu ook snel multiquoten zonder dat je de hele tijd naar het reageerveld gaat
Oud nieuws.quote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je kan nu ook snel multiquoten zonder dat je de hele tijd naar het reageerveld gaat
hoe bedoel je ?quote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
kloptquote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Alt klik. Voor Apples > FN klik.quote:
Hehe te veel pr0n gedownloadquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja hoor, mijn computer is weer helemaal ondergevirusd ik download nooit meer iets van het internet
Ja, dat wil niet zeggen dat die dezelfde functie heeft op FOK!.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, Apple computers hebben ook gewoon een Alt-toets.
True. Maar meestal komt t wel overeen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat wil niet zeggen dat die dezelfde functie heeft op FOK!.
Ik had er ooit eens 163.quote:Op zondag 17 april 2011 16:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
objecten geinfecteerd: 19
wat is er toch met mijn lieve computertje aan de hand
quote:
vorig topic.quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar zijn die piratenemoticons allemaal??
quote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
verstopt voor jouquote:Op zondag 17 april 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij mij nu ook. Zal wel aangepast wordenquote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
Hij springt met ALT idd gewoon naar het reageerveld allus.
Hier doet ie het ook niet ;Pquote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij nu ook. Zal wel aangepast worden.
Beach is ongesteld.quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat doe je nou zo ??? ik snap het niet
ach laat ook maar.
Vage shit.quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij nu ook. Zal wel aangepast worden.
Houdoe.quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben werken, doei boefjes [ afbeelding ].
w8 maar a zemmel :Squote:
idd ik begrijp hem ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat doe je nou zo ??? ik snap het niet
ach laat ook maar.
werk zequote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Zeroku het volgende:
Goedzo!!!quote:
Werkse Zero!quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Zeroku het volgende:
Hij moet met ooglapjequote:
Que?quote:
Dag!quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Zeroku het volgende:
werk smakelijkquote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij moet met ooglapje. Maar thanks
[ afbeelding ].
Oh was eenmalig dat het werktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hehehe ik weetquote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik wou dat ik een banaan was, die ook nog kon grasmaaien en doktertje kon spelen. Ze noemde me dan een multibanaan en elke chick wou me eten
okquote:
True!quote:
Heeee zusjequote:
Het is stil gewoonquote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef mc-Piel het volgende:
Of mijn auto refresh is kapot. of het is écht stil hier
stilquote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef mc-Piel het volgende:
Stil geloof ikquote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm.. moet ik helpen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is stil gewooniedereen zit diep na te denken.
Net nog lekker tikkie gedaan gosah, heeerluk.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik houd trouwens erg van pannekoeken, het liefst met spek en stroopkaas
Chips?quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Wat moet ik nou eten vanavond? Er is niets in huis wat een beetje eetbaar is.
Er ligt kibbeling in de vriezer!quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Er staat 'ik hou van pizza' dus waarom geen pizza?quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Er is nog AH patatquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Ditquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er staat 'ik hou van pizza' dus waarom geen pizza?
Je fokt zeker in Ijmuiden?quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Net nog lekker tikkie gedaan gosah, heeerluk.
Ik bel die mokah, ik zeg doe mijn ff een halfje.
Het duurde even..quote:
Open een willekeurig topic in ONZ en je voelt je vanzelf slim.quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Vertel me nog meer onz dingen want ik voel me dom op fok
Ragboer is een kloon van Patjequote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Vertel me nog meer onz dingen want ik voel me dom op fok
Waarom wel?quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom staat dit topic niet centraal.....[ afbeelding ]
omdat #66 moet worden TR gedaan maar modjes zijn weekend vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom staat dit topic niet centraal.....[ afbeelding ]
Een jaar of 8 geleden voor het laatst.quote:
Is er ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er staat 'ik hou van pizza' dus waarom geen pizza?
Die was echt smerig, wist jij ookquote:
Samen in de douche toch?quote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een jaar of 8 geleden voor het laatst.
In bad zelfsquote:
tazzz slechte TSquote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omdat #66 moet worden TR gedaan maar modjes zijn weekend vieren.
Volgens mij faalden wij gewoon in patat bakkenquote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Is er ook niet
[..]
Die was echt smerig, wist jij ook
Ja dat zou ook kunnenquote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij faalden wij gewoon in patat bakken
Betur ga je normaal praten met je tazz dit dat, zo een toon sla je niet tegen mij aan.quote:
ik ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef mc-Piel het volgende:
Nog hardcore liefhebbers hier?
Ik had nog nooit van Wasted Mind gehoord, spaanse DJ .. klinkt best leuk
Tozzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Betur ga je normaal praten met je tazz dit dat, zo een toon sla je niet tegen mij aan.
geen standen zeggen ik kijk om 19.00quote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
het wordt leuk in de eeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeediiiiiiiiiiiiiiiiviiiiiiiiiiiisieeeeee
Dat kan toch geen kwaad? Oven voorverwarmd en toen die dingen erin om warm te houdenquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Of omdat je moeder ze in de magnetron had gedaan
ditquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als ik nog een keer iemand hoor over clubvoetbal oid dan word ik gek.
Incest thuis best.quote:
Knuffelen toggquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wagt maar alsk je voor pabo sie wat met je ga doen
Lijkt me niet echt handig om patat eerst te pataturen en dan nog in de oven te doen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat kan toch geen kwaad? Oven voorverwarmd en toen die dingen erin om warm te houdenIk heb liever twisterfries, ga je ze mee halen?
Ragbroeder is aangegroeide familie.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ragboer is nu familie van je heb ik gehoord?
Grapje grapjequote:
haten op incestquote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
Okee nu weer even normaal doen geen incest gedoe.
What happened last night?quote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
Omdatappel is trouwens ook sinds kort een zusje van me.
Ruzie valt wel mee, mijn tweelingzus, Simone, Shar d'r oudere zus dus, daar heb ik meer ruzie mee.quote:Op zondag 17 april 2011 16:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Piel is sharrr een lieve zus of hebben jullie vaak ruzie
Ik ben al naar boven gelopen om d'r een paar tikken in d'r nek te geven.quote:
familiepics van julliequote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ruzie valt wel mee, mijn tweelingzus, Simone, Shar d'r oudere zus dus, daar heb ik meer ruzie mee.
Met Sharr eigenlijk nooit.
Ja doe dat eens niet meer.quote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben al naar boven gelopen om d'r een paar tikken in d'r nek te geven.
Gaarne de rest van mijn gezin buiten FOK! houden.quote:
Dit willen wetenquote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef Henkie94 het volgende:
Piel, heb je sharr en Pizzalucht al horen batsen of niet
Nee, wel geroken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef Henkie94 het volgende:
Piel, heb je sharr en Pizzalucht al horen batsen of niet
quote:
Of pizza.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mn zus op Fok! zit eigenlijk
quote:
Het komt goedquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Wat nou geroken? Ik vind dit niet leuk meer
De sporen, de condooms.quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Shit happens my dearquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Laat hem lekker, hij weet gewoon niet hoe geilheid ruiktquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Gezeik thuis, nergens heen kunnen.. afleiding op internet zoeken. Zo zijn we er allebei onafhankelijk terecht gekomen gok ik.. right zus?quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wie zat er eerder op FOK! en waarom heb je de ander meegenomen in de verslaving?
Je ruikt naar kaasquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Wees blij. Die dingen wil je niet lezen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat is dit allemaal ik houd het niet meer bij
haha ik ken hetquote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gezeik thuis, nergens heen kunnen.. afleiding op internet zoeken. Zo zijn we er allebei onafhankelijk terecht gekomen gok ik.. right zus?
Ik was eerder.
Ja klopt. Ik wist niet dat jij er ook op zatquote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gezeik thuis, nergens heen kunnen.. afleiding op internet zoeken. Zo zijn we er allebei onafhankelijk terecht gekomen gok ik.. right zus?
Ik was eerder.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wist niet dat jij er ook op zatWel blij dat ik nu weet wat je achter de computer doet, was al bang dat het WoW zou zijn
Volendam??quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
Meer naar gerookte paling. Maar dat kan ook m'n tweelingzus geweest zijn met d'r vriend.
Weet ik niet zeker.
quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wist niet dat jij er ook op zatWel blij dat ik nu weet wat je achter de computer doet, was al bang dat het WoW zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Dat was Simone dan. Wij doen het alleen als jij niet in de buurt bent.quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
Meer naar gerookte paling. Maar dat kan ook m'n tweelingzus geweest zijn met d'r vriend.
Weet ik niet zeker.
ook raarquote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Vanaf 't moment dat Sharr foto's in d'r fobo had merkte ik 't eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ook raar
Wanneer ontdekte je dat piel zich voordeed als pimp?
quote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Moet altijd lachen om dat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Die heb ik als achtergrond op m'n mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die heb ik als achtergrond op m'n mobiel
Had je op fok gezegd ey zus of irl?quote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vanaf 't moment dat Sharr foto's in d'r fobo had merkte ik 't eigenlijk
[..]Heel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Als ik dat al deed was het om andere enge FOK!kers weg te pesten.quote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Beach het volgende:
Heeft Piel je weleens geprobeerd te hosselen in je fobo?
We zijn gisteren nog geweest ah tfoequote:
Nop. Dat zou een beetje vreemd zijn, Beach.quote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Beach het volgende:
Heeft Piel je weleens geprobeerd te hosselen in je fobo?
Gewoon irl.quote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Had je op fok gezegd ey zus of irl?
spoiler !!! ik zit op mn mobiel wat doej e ?!!!quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja maar dat jullie het eerst niet wisten van elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Nop. Dat zou een beetje vreemd zijn, Beach.
Dat wou ik nog zeggen inderdaad, zij konden er niet mee omgaanquote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
We zijn gisteren nog geweest ah tfoe
(die meisjes van 15 met een kind bij zich![]()
![]()
)
Zou ze booos zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Koop een eckte mobielquote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
spoiler !!! ik zit op mn mobiel wat doej e ?!!!
Had toch gekund, voordat jullie het wistenquote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Nop. Dat zou een beetje vreemd zijn, Beach.
Ik doe boos zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
spoiler !!! ik zit op mn mobiel wat doej e ?!!!
Is dat een synoniem dat je pizzalucht wil batsen nu ?!!quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wou ik nog zeggen inderdaad, zij konden er niet mee omgaan
Maar toch, ik heb zin in twisterfries en ijsje
Zo rondrennen met dat kindquote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wou ik nog zeggen inderdaad, zij konden er niet mee omgaan
Maar toch, ik heb zin in twisterfries en ijsje
Sharr en ik zijn geen familiequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is dat een synoniem dat je pizzalucht wil batsen nu ?!!
nee zo doet ze wel vakerquote:
En ik jou als zusjequote:Op zondag 17 april 2011 17:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik zou je wel als broer willen hebben
Dat is dan weer geen troll.quote:
Ja echt. En allemaal met die telefoon in hun handen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zo rondrennen met dat kind![]()
"NEE IK WIL HEM"
"NEE, IK BEN AAN DE BEURT"
Ja ik ook wel
19 schatjepatatjequote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
piel is 16 en sharr is 15 dus kon ook niet
Fuuquote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoezo niet?quote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt. En allemaal met die telefoon in hun handen.Arm kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |