teringmongool sterfquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wanneer word el ham gewisseld? Ben m nu al zat.
Gebiedende wijs, daar houd ik niet zo van.quote:
Ja, hij doet het goed.quote:
85 minuten voor 2 goals, moet toch kunnen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
kutverdediging.gelijkspel is hoogst haalbaar
quote:
quote:
blufquote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
als het 2-0 voor nec wordt, dan ga ik bidden dat psv verliest en twente ook
kans op infecties etcquote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef dockx het volgende:
Vraag van m'n moeder; Waarom leggen ze allemaal geen kunstgras?
iddquote:Op zondag 17 april 2011 14:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Ik durf vandaag nog geen voorspellingen over rondrennen in blote konten te doen!
Iets met infecties...quote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef dockx het volgende:
Ei met sate.quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui heeft zo'n heerlijke stijl in balbezit. Lekker man.
IK ga tevens zo aan de saté.²
Hij heeft tot nu toe 3/4 van al zijn ballen verlorenquote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui heeft zo'n heerlijke stijl in balbezit. Lekker man.
IK ga tevens zo aan de saté.²
pics van je moeder ?quote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef dockx het volgende:
Maar hij heeft de ballen wel kunnen krijgen, goed vrijgelopen dus.quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe 3/4 van al zijn ballen verloren
bikkel geworden?quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe 3/4 van al zijn ballen verloren
Wat is het nut daarvan als hij ze verliest?quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft de ballen wel kunnen krijgen, goed vrijgelopen dus.²
Wat Ajax doet noem ik geen voetbal. Wat een slaapers, alweer...FOR FUCK SAKEquote:
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Helaas weet ik dat het via een paar luckies alsnog wel 1-3 zal worden
Nou, als zijn medespelers hem goed aanspelen zal dit vanzelf beter gaan. Aan hem ligt het dus niet.quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan als hij ze verliest?
Zoals al vaker bij Ajax dit seizoen. Oh wacht!quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef alors het volgende:
waarom luckies?quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Jawel, hij moet die bal niet verliezen jonge.quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, als zijn medespelers hem goed aanspelen zal dit vanzelf beter gaan. Aan hem ligt het dus niet.²
quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, als zijn medespelers hem goed aanspelen zal dit vanzelf beter gaan. Aan hem ligt het dus niet.²
Inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Heraclied valt zelf uit door dat kut gras en dan gaat het publiek fluiten
Arsenalquote:
Ik ownde heel rukkend fok!quote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef dockx het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Jij ownde mij wel hard met je facking geile foto op je FoBo trouwens..
Wat.quote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Arsenal
Maar in de eredivisie SC Heerenveen en heb ik sympathie voor Feyenoord
In dat geval ligt het aan de jeugdopleiding.quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel, hij moet die bal niet verliezen jonge.
quote:Op zondag 17 april 2011 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In dat geval ligt het aan de jeugdopleiding.²
Als een trein...quote:
LOLquote:
Mogen ze wel kansen creëren...quote:Op zondag 17 april 2011 14:43 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een wedstrijd wordt waarbij PSV met een nulletje of 3/4 wint..
Je bent niet aan het kijken?quote:Op zondag 17 april 2011 14:43 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een wedstrijd wordt waarbij PSV met een nulletje of 3/4 wint..
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:45 schreef Pino112 het volgende:
Had iemand al gezegd dat het een schöne goal was?
Verliezen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kom net thuis, kijk en zie dat het 1-0 staat en zie net Vleminckx voor open goal missen.
What.... de.... fuck zijn ze aan het doen?
We zijn net onderwegquote:Op zondag 17 april 2011 14:48 schreef Smoofie het volgende:
Nou, als Ajax-zijnde kunnen we het vandaag vergeten, zo'n middag dusALWEER *RAGEEEEEE FFFFFUUUU*
Ajax wordt weggespeeld door NEC...kom opquote:
Alsof NEC dit niveau constant vasthoudt. Alles kan nog hoor, zwartkijkersquote:Op zondag 17 april 2011 14:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wordt weggespeeld door NEC...kom op. Kan toch niet, KIEK DIE SPELERS SLAPEH"
Tja, als ze bij rust 4-0 voorstaat dan heb je er niks aan dat ze daarna zwakker spelenquote:Op zondag 17 april 2011 14:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alsof NEC dit niveau constant vasthoudt. Alles kan nog hoor, zwartkijkers
Ja, ben je gelovig?quote:Op zondag 17 april 2011 14:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Redding van de doellijn, jezus zeg.
Mja, maar wel geplaatstquote:Op zondag 17 april 2011 14:49 schreef Silv het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie nooit echt hard schiet.
De waan van de dagquote:Op zondag 17 april 2011 14:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je helemaal weg laten spelen door NEC, wat een sneue ploeg is dit geworden zeg
Ajax zal altijd voor CL kiezenquote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorstellen als de stand zo blijft.
En de laatste speeldag staat PSV 0-3 voor tegen Groningen. En Ajax - Twente nog 0-0...
Dan kan Ajax PSV kampioen maken en voorronde CL halen OF Twente kampioen maken in de ArenA, PSV zien falen, maar geen CL halenWat een keuze!!!!!!!
Het is een néger, dat wel.quote:
Ze halen hun nivoquote:Op zondag 17 april 2011 14:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kom net thuis, kijk en zie dat het 1-0 staat en zie net Vleminckx voor open goal missen.
What.... de.... fuck zijn ze aan het doen?
Te hard op z'n toetsenbord geslagen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is j0rdiiii er niet meer?Oh wacht...
Net of Twente een grote vriend is en PSV de aartsrivaal. Al hoop ik dit jaar niet voor PSV, met het saaiste voetbal sinds jaren kampioen worden is niks.quote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
En de laatste speeldag staat PSV 0-3 voor tegen Groningen. En Ajax - Twente nog 0-0...
Dan kan Ajax PSV kampioen maken en voorronde CL halen OF Twente kampioen maken in de ArenA, PSV zien falen, maar geen CL halenWat een keuze!!!!!!!
Ze hebben het niet in eigen hand. Ze staan derde...quote:Op zondag 17 april 2011 14:52 schreef Saekerhett het volgende:
Je laatste kans op een kampioenschap en je hebt CL in eigen hand en dan spelen ze zo verschrikkelijk slap
Neuh, neuhquote:
CL heb je in eigen hand pipoquote:Op zondag 17 april 2011 14:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ze hebben het niet in eigen hand. Ze staan derde...
PSv speelt wellicht voorspelbaar voetbal, maar echt saai is het niet. Het is wel degelijk aanvallend, alleen hebben ze de pech dat de trainer steeds een spits opstelt die niet weet te scoren, waardoor heel veel uitgespeelde kansen niet omgezet werden in doelpunten.quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Net of Twente een grote vriend is en PSV de aartsrivaal. Al hoop ik dit jaar niet voor PSV, met het saaiste voetbal sinds jaren kampioen worden is niks.
Maar je moet nog tegen de topper. Kans op CL heb je in eigen hand.quote:Op zondag 17 april 2011 14:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Wat is hier zo gek aan?quote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
tweede plaatst wel in eigen hand.quote:Op zondag 17 april 2011 14:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Met dit voetbal denk ik dat de kans groter is als je binnen een half uur Beatrix in een bikini boodschappen bij de Aldi ziet doen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hopen dat we voor de rust nog de 1-1 kunnen scoren en daarna even doorgaan voor de 1-2.
Rekenwonderquote:Op zondag 17 april 2011 14:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
J0rdiii missenquote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moest even iets doen, ben er weer man. Wat een dikke tering zooi nog aan toe hequote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Slechtst mogelijk scenario.quote:
Ik zat al van, als dit hem niet wordquote:
Als je nu alles wint speel je CL. Dat is in eigen hand.quote:
Sukkelquote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
J0rdiii missen
Wat een kneus die gozer
Je postte toch: "Mensen die denken dat PSV gaat winnen van Heraclesquote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moest even iets doen, ben er weer man. Wat een dikke tering zooi nog aan toe he
Hou ook van jouquote:
nee, jij snapt het niet, twente heeft cl in eigenhand en psvquote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
betekent.
En CL heb je in eigen hand, ontzettende dombo.
PSV heeft nog niet gewonnen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je postte toch: "Mensen die denken dat PSV gaat winnen van Heracles" en "Ajax wint wel"?
Zekers, het is pas 26min bezig hehquote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je postte toch: "Mensen die denken dat PSV gaat winnen van Heracles" en "Ajax wint wel"?
Toch maar Ajax aan het kijken?quote:
Ik dacht dat je het over ajax hadquote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je nu alles wint speel je CL. Dat is in eigen hand.
Heb je hem weerquote:
En hij ookquote:
Hij schoot met links. Mooi man.quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
El Ham schiet weer eens als een blinde op een NECer..
quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over ajax hadPSV dus. Never mind
Nja daarom kon het ook zijn dat ie teletekst aan heeft staanquote:
Hij heeft het ook over Ajax. Ben je nou echt waar zo verschrikkelijk dom?quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
[..]
Je kan niet zomaar in de rust spelers kopen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou Assaïdi halen als vervanger van de ietwat slappe Zoon van Erik.²
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar in de rust spelers kopen.
Je weet dat de eerste 2 plek naar de CL gaan hé? of CL en voorronde CL dan.quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Jammer, want dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch maar een vraag kutjequote:
hoe doet fct het?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je al een harde plasser?quote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorsprong NEC
Voorsprong PSV
Voorsprong de Graafschap
Schiet eens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorsprong NEC
Voorsprong PSV
Voorsprong de Graafschap
Schiet eens op
quote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer, want dat is precies wat ik bedoelde.²
OMFG!!!!quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Ok voor de lusters nog 1x
Twente en PSV nummer 1en 2 dus CL in eigen hand. Ajax nmr 3 is AFHANKELIJK van de resultaten van twente en psv.
Snappie?
Maar Ajax moet nog tegen Twente. Als ze die winnen staan ze 2e.quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Twente en PSV nummer 1en 2 dus CL in eigen hand. Ajax nmr 3 is AFHANKELIJK van de resultaten van twente en psv.
Snappie?
Jij snapt er echt niks vanquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Twente en PSV nummer 1en 2 dus CL in eigen hand. Ajax nmr 3 is AFHANKELIJK van de resultaten van twente en psv, DUS NIET IN EIGEN HAND.
Snappie?
Aangezien Ajax tegen Twente moet, hebben zij het ook in eigen hand. Zeker met het betere doelsaldo. Dus als Ajax alles wint, staan ze boven Twente (die immers 3 punten laat liggen dan)quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Snappie?
Afhankelijk van Psv, ajax moet namelijk nog tegen twentequote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Snappie?
NEE LUL, ALS AJAX VAN TWENTE WINT GAAT AJAX TWENTE VOORBIJ ALS ZE VOOR DE REST ALLES WINNENquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Snappie?
Machtige redding idd, maar Everton raakt hem niet goed denk ikquote:
DOELSALDOquote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar Ajax moet nog tegen Twente. Als ze die winnen staan ze 2e.
Ben je nou echt zo ongelofelijk dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |