Ei met sate.quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui heeft zo'n heerlijke stijl in balbezit. Lekker man.
IK ga tevens zo aan de saté.˛
Hij heeft tot nu toe 3/4 van al zijn ballen verlorenquote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui heeft zo'n heerlijke stijl in balbezit. Lekker man.
IK ga tevens zo aan de saté.˛
pics van je moeder ?quote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef dockx het volgende:
Vraag van m'n moeder; Waarom leggen ze allemaal geen kunstgras?
Maar hij heeft de ballen wel kunnen krijgen, goed vrijgelopen dus.quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe 3/4 van al zijn ballen verloren
bikkel geworden?quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe 3/4 van al zijn ballen verloren
Wat is het nut daarvan als hij ze verliest?quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft de ballen wel kunnen krijgen, goed vrijgelopen dus.˛
Wat Ajax doet noem ik geen voetbal. Wat een slaapers, alweer...FOR FUCK SAKEquote:
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Helaas weet ik dat het via een paar luckies alsnog wel 1-3 zal worden
Nou, als zijn medespelers hem goed aanspelen zal dit vanzelf beter gaan. Aan hem ligt het dus niet.quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan als hij ze verliest?
Zoals al vaker bij Ajax dit seizoen. Oh wacht!quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef alors het volgende:
waarom luckies?quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef alors het volgende:
Jawel, hij moet die bal niet verliezen jonge.quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, als zijn medespelers hem goed aanspelen zal dit vanzelf beter gaan. Aan hem ligt het dus niet.˛
quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, als zijn medespelers hem goed aanspelen zal dit vanzelf beter gaan. Aan hem ligt het dus niet.˛
Inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Heraclied valt zelf uit door dat kut gras en dan gaat het publiek fluiten
Arsenalquote:
Ik ownde heel rukkend fok!quote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef dockx het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Jij ownde mij wel hard met je facking geile foto op je FoBo trouwens..
Wat.quote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Arsenal
Maar in de eredivisie SC Heerenveen en heb ik sympathie voor Feyenoord
In dat geval ligt het aan de jeugdopleiding.quote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel, hij moet die bal niet verliezen jonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |