Ik dacht dat je het over ajax hadquote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je nu alles wint speel je CL. Dat is in eigen hand.
Heb je hem weerquote:
En hij ookquote:
Hij schoot met links. Mooi man.quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
El Ham schiet weer eens als een blinde op een NECer..
quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over ajax hadPSV dus. Never mind
Nja daarom kon het ook zijn dat ie teletekst aan heeft staanquote:
Hij heeft het ook over Ajax. Ben je nou echt waar zo verschrikkelijk dom?quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
[..]
Je kan niet zomaar in de rust spelers kopen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou Assaïdi halen als vervanger van de ietwat slappe Zoon van Erik.²
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar in de rust spelers kopen.
Je weet dat de eerste 2 plek naar de CL gaan hé? of CL en voorronde CL dan.quote:Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Jammer, want dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch maar een vraag kutjequote:
hoe doet fct het?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je al een harde plasser?quote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorsprong NEC
Voorsprong PSV
Voorsprong de Graafschap
Schiet eens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorsprong NEC
Voorsprong PSV
Voorsprong de Graafschap
Schiet eens op
quote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer, want dat is precies wat ik bedoelde.²
OMFG!!!!quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Ok voor de lusters nog 1x
Twente en PSV nummer 1en 2 dus CL in eigen hand. Ajax nmr 3 is AFHANKELIJK van de resultaten van twente en psv.
Snappie?
Maar Ajax moet nog tegen Twente. Als ze die winnen staan ze 2e.quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Twente en PSV nummer 1en 2 dus CL in eigen hand. Ajax nmr 3 is AFHANKELIJK van de resultaten van twente en psv.
Snappie?
Jij snapt er echt niks vanquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Twente en PSV nummer 1en 2 dus CL in eigen hand. Ajax nmr 3 is AFHANKELIJK van de resultaten van twente en psv, DUS NIET IN EIGEN HAND.
Snappie?
Aangezien Ajax tegen Twente moet, hebben zij het ook in eigen hand. Zeker met het betere doelsaldo. Dus als Ajax alles wint, staan ze boven Twente (die immers 3 punten laat liggen dan)quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Snappie?
Afhankelijk van Psv, ajax moet namelijk nog tegen twentequote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Snappie?
NEE LUL, ALS AJAX VAN TWENTE WINT GAAT AJAX TWENTE VOORBIJ ALS ZE VOOR DE REST ALLES WINNENquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Plasterk het volgende:
Snappie?
Machtige redding idd, maar Everton raakt hem niet goed denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |