Huhhhhhhhhhhhhhhh.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
Voordeel wel, als ik nu een keer per ongeluk de lapo heb, mogen jullie een nieuw deel aanmaken.
En daarna hosselen op HC!quote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef Ragboer het volgende:
![]()
15.000 posts dus voor iedereen bier. Ik heb Grolsch, Gulpener en Palm.
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn hart breekt nu een klein beetje.
Geen Bavaria.quote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef Ragboer het volgende:
![]()
![]()
Dat was het beste deel op de SNESquote:
F1 2010.quote:
Doe mij maar een palmpjequote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef Ragboer het volgende:
![]()
![]()
Haten op.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zeker! Zelfs toen had ik al geen leven.
Dat spel bedoelde ikquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat spel bedoelde ik.
Maar ik kijk nu ook.
Moet ik even komen?quote:Op zondag 17 april 2011 14:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I'm here without you babeeeeeeeeeeh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Jaquote:
Je moet graven. Of was dat alleen op de Gameboy-versie?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moet ik even komen?Ja, spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader kijkt dat ook altijd.quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja
Jij bent op weg mn droomvrouw te worden als je weet wie dat is hoor
Jos Verstappen, goeie ouwe tijd.Omdat peer.
Das de gameboy versie.quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je moet graven. Of was dat alleen op de Gameboy-versie?
DIE KEN IKquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, spannend.
[..]
Mijn vader kijkt dat ook altijd.
Jos Verstappen, goeie ouwe tijd.
Ik ga even in een hoekje huilen. Ik mis mn SNES echt.quote:
Ahaa, die heb ik laatst samen met mijn schoonzusje opnieuw uitgespeeld.quote:
Ja, oude bok enzo.quote:
Achter het station.quote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Das de gameboy versie.Ik speel nu Ocarina of Time Master Quest, en daar is alles heel anders. Normaal weet ik wel een plekje waar ik geld kan verdienen. Even zoeken.
quote:
SNES emulator jwt.quote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje huilen. Ik mis mn SNES echt.
Succesquote:
Ik heb nooit een glimlach gehad.quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zelfs slapende Japanse meisjes kunnen geen glimlach op mijn gezicht meer toveren
Tisser????quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zelfs slapende Japanse meisjes kunnen geen glimlach op mijn gezicht meer toveren
http://lmgtfy.com/?q=snes+emulator+windowsquote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He wat waar en hoe werkt dat?!
Ja, akoestisch wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Gitaar.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, akoestisch wel.Ik soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zing niet. Kan ik niet.![]()
Glimlachen is overgewaardeerd en alleen een uiting van stress.quote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Chanterboyquote:
Nee, sorry.quote:
Bij deze een Palm voor Dralion.quote:
[..]
Ja, akoestisch wel.hihi, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar dat is niet stoer! dus NEE! Ik zing niet
Hou ook niet van Buble! verschrikkelijke vent
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
[ONZ Radio] #1143 - Wajoo, Bietsj chanterboyquote:Op zondag 17 april 2011 14:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Chanterboy
[..]
Nee, sorry.
[..]
Bij deze een Palm voor Dralion.
Ik wil ook wel een Palmpje aubquote:Op zondag 17 april 2011 14:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Chanterboy
[..]
Nee, sorry.
[..]
Bij deze een Palm voor Dralion.
Doe een serenade voor je droomvrouw danquote:Op zondag 17 april 2011 14:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
hihi, ik ook![]()
maar dat is niet stoer! dus NEE! Ik zing niet
Hou ook niet van Buble! verschrikkelijke vent
[..]
Ja, akoestisch wel.Ze slecht is het zingen van je niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Jawel.quote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ze slecht is het zingen van je niet hoor
Ronde 16quote:
Ga eerst maar eens die SNES emulator fixen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
k luister nog steeds naar die japanse kloksite.
Dat durf ik toch helemaal nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een Palmpje aub
[..]
Doe een serenade voor je droomvrouw dan![]()
Ik zag het eerst nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ronde 16. Maar ik moet er nog steeds om
'en
.
Ik snap het niet.!!!!!!!!!1quote:Op zondag 17 april 2011 14:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens die SNES emulator fixen.
Oke je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Hahaquote:Op zondag 17 april 2011 14:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zag het eerst nietik dacht 'welke fout?'
Moeten we de hulpdiensten uit voorzorg bellen?quote:Op zondag 17 april 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga even gestrekt, voel pijn in mijn borstkas. Yoo.
Ik heb het drie keer teruggekekenquote:Op zondag 17 april 2011 14:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha. Die mensen van Red Bull ok zo van OPFLIKKEREN HIER.
Sowieso, hoe de fuck krijg je het voor elkaar om gewoon bij het verkeerde team te stoppenquote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer teruggekekenecht bizar
Ja precies. Red Bull bij Toro Rosso kan ik nog begrijpen..... maar ditquote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sowieso, hoe de fuck krijg je het voor elkaar om gewoon bij het verkeerde team te stoppen. Die mensen hebben een blauw pak aan, die van McLaren een wit pak
.
Als ik McLaren was zou ik zijn weeksalaris inhouden deze weekquote:Op zondag 17 april 2011 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja precies. Red Bull bij Toro Rosso kan ik nog begrijpen..... maar dit
je legt het uit !!!quote:Op zondag 17 april 2011 14:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wil t wel uitleggen, maar niet nu.
watquote:Op zondag 17 april 2011 14:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je legt het uit !!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja ditquote:Op zondag 17 april 2011 14:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je legt het uit !!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 17 april 2011 14:27 schreef Beach het volgende:
Mijn toetsenbord plakt van gisternacht nog.Knoeien met bier, jweettoch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Mijn toetsenbord plakt van gisternacht nog.Modelvliegtuigjes gelijmd zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:
Wat Zero zegt.quote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Modelvliegtuigjes gelijmd zeker
Mijn toetsenbord plakt van gisternacht nog.Eiwit vreet de letters eraf, wees snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Gelukkig was het geen Bavaria. Dat zou heiligschennis zijnquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Eiwit vreet de letters eraf, wees snel!
Klinkertje, shaggie?quote:
Dat is niet erg als dat verspild wordtquote:Op zondag 17 april 2011 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen Bavaria. Dat zou heiligschennis zijn.
quote:
ok ok okquote:Op zondag 17 april 2011 14:29 schreef Henkie94 het volgende:
Klinkerbotsing, moet ik t nog uitleggen?
Bavaria > alles?quote:
Goeie pap, wel.quote:
Beach drinkt alleen maar De Leckere en Oudaen.quote:
huh niet van jou hoor :S jij stuurde niksquote:Op zondag 17 april 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan gebeurenSoms kijk je niet je kent het wel.
Hihiquote:Op zondag 17 april 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
we zijn onderweg, lekker blikkie cola bij de voetbal
Hoiiiquote:
Doeiiiquote:
Klopt, ik zeg toch dat het kan gebeuren!!!quote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
huh niet van jou hoor :S jij stuurde niks
Heineken en Amstelquote:Op zondag 17 april 2011 14:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beach drinkt alleen maar De Leckere en Oudaen.
oké danquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Hoiii
[..]
Doeiii
[..]
Klopt, ik zeg toch dat het kan gebeuren!!!
Hihi, Klinkertje likt aan een vloeitje.quote:Op zondag 17 april 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
houd eens op met dat steeds te vragen zo maak je me dus chagrijnig ja.![]()
![]()
![]()
Wat niet?quote:
Wel rode rizla hoorquote:Op zondag 17 april 2011 14:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hihi, Klinkertje likt aan een vloeitje.
Wat? Het is toch vies?quote:
Zijn die beter Klinker? En waarom dan?quote:Op zondag 17 april 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat niet?
[..]
Wel rode rizla hoorOmdat die leuke tekeningetjes hebben aan de binnenkant
Appel rookt af en toe een shaggie.quote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat? Het is toch vies?
Ik wist niet dat jij rookte sorry als ik je beledigd hebt
in deze topic gaan mijn piratenattributen aanquote:
Dat.quote:
Ha-ha.quote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat? Het is toch vies?
Ik wist niet dat jij rookte sorry als ik je beledigd hebt
quote:
ik rook gewoon in bed, laptop eten drinken alles erbijquote:
ik zei niet vaakquote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ha-ha.
En gister nog helemaal zeggen dat je sinds kort vaak weer een sigaretje rookt enzo.
Den Haagquote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
welk moment kan ik het beste voor een trein springen? en locatie?[ afbeelding ]
Amsterdam-Utrecht, dan pest je de meeste mensen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Spring voor een vliegtuigquote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
amsterdam cs, 8u in de ochtend op maandagquote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Adolf?quote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik noem hem wel "faggot". "Hey faggot, wake up!".
je houd niet van beffen of vind roken keilekker, welke is hetquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Amsterdam-Utrecht, dan pest je de meeste mensen.
dit maar combineren danquote:Op zondag 17 april 2011 14:40 schreef n8n het volgende:
[..]
amsterdam cs, 8u in de ochtend op maandag
Of allebei.quote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef n8n het volgende:
[..]
je houd niet van beffen of vind roken keilekker, welke is het
beffen is niet erg maar niet lekkerder dan rokenquote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef n8n het volgende:
[..]
je houd niet van beffen of vind roken keilekker, welke is het
dan kom je iig in het nieuws, onsterfelijkheid allesquote:
roken ben ik na 5 minuten wel zatquote:Op zondag 17 april 2011 14:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
beffen is niet erg maar niet lekkerder dan roken
Ik rook soms een sigaretje voor de gezelligheid.quote:
en slapendequote:Op zondag 17 april 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oef ja
[..]
weet ik niet, wel veel dansende meisjes.
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga even genieten van het leven enzo
Arriverderci!
Hou dat lekker in het eredivisie-topic.quote:
Dat je dat durft.quote:Op zondag 17 april 2011 14:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik rook alleen met Beach samen op de Bunnikside, gaan we shag roken, bier drinken en kut roepen.
quote:
als k caps lees hoor ik het als schreeuwen in mn hoofdquote:
nee dat radio ONZ in je ondertitel danquote:Op zondag 17 april 2011 14:48 schreef MultiBanaan het volgende:
Die Hello Kitty UI's zijn wel een beetje metro
Delen, gaarne.quote:Op zondag 17 april 2011 14:50 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, ik heb echt een schattig liedje gevonden nu.
Delen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:50 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, ik heb echt een schattig liedje gevonden nu.
Geef maar door.quote:
ik heb nog nooit gebeft dus ik kies rokenquote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Stelling beffen is lekkerder dan roken?
1. Ja
2. Nee
3. Geen mening
quote:
4. tosti banaanquote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
1. Ja
2. Nee
3. Geen mening
Ik herken 'm ergens van. Is die uit een film o.i.d.?quote:
Dit.quote:
In de comments staat iets over Letters To Juliet ofzo.quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik herken 'm ergens van. Is die uit een film o.i.d.?
Letters To Juliet ja.quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik herken 'm ergens van. Is die uit een film o.i.d.?
Een Witte alsjeblieft.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
1. Ja
Episch geheugen deze jongenquote:
Hihiquote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Episch geheugen deze jongen.
Leuk liedje, wel.
Drie imagetags would do the job.quote:
Forum Opties | |
---|---|