Iddquote:
Volgens mij zit ze nu in een hoekje te pruilen.quote:
Maar geen OP, dus falerdquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Niks falerd, ik had 'm al open en ingevuld met oude topic ID, dus hoefde alleen nog op invoeren te klikken
Je OP faalt nog steeds.quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Niks falerd, ik had 'm al open en ingevuld met oude topic ID, dus hoefde alleen nog op invoeren te klikken
Faal op faalquote:
Dit is namelijk op zich ook al sneu te noemenquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Rustig maar, ik heb het voor je gefixed.quote:
Jij wilt mij aan het huilen krijgen vandaag hequote:Op zondag 17 april 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maak anders even een nieuwe Tombo....
Oh wacht
Tikje in je gezichtje terug!quote:Op zondag 17 april 2011 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Dag hatersssssss. kusjes op jullie boze bolletjes
Doe die OP nog eens?quote:
Ach, het is Ll hequote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maak nou es een goede OP! En een hele originele TT.
Veel kan je ook niet van hem verwachten. Kom ik net terug van een feestje, denk ik het nieuwe topic te kunnen stelen, en dan heeft Ll het al gedaan.quote:
Ach, hij heeft hem WEL gejatquote:Op zondag 17 april 2011 14:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Veel kan je ook niet van hem verwachten. Kom ik net terug van een feestje, denk ik het nieuwe topic te kunnen stelen, en dan heeft Ll het al gedaan.Doe het dan goed.
Ja maarquote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Doe het dan op zijn minst goed!
Dat bedoel ik juist, ík wil hem eens een keer stelen om te laten zien dat ik het wel kan!quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar
JIJ deed het niet goed, omdat het jou niet lukte
Ik was hem ook alleen maar faler aan het noemen omdat ik liever zelf hem gejat had
Ik zal nog eens een vinkje speesjaal voor Ll ontvinken.quote:
Je kent hem toch?quote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een vinkje speesjaal voor Ll ontvinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kent hem toch?
Ik moet nog even langs het huis van een vriendin om voorraad neer te zetten en katten eten te geven, maar ik heb geen zinDa's ooknie aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij datert2quote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Weten jullie nog dat ik een jaar geleden ongeveer met iemand contact had, zou afspreken en dat het toen op het laatste moment van zijn kant niet doorging?
[Sub]Die ene die me 'heertje' noemde...[sub]
Daar heb ik morgen mee afgesproken.
Wie noem je hier kut?quote:Op zondag 17 april 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut je hebt mijn autocorrectfouten nog meegenomen.
Erik heeft andere plaatsen voor ze dan zijn hart.quote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht ook al, heertje???
Maarre, Erik? Vind je dat niet "moeilijk" ofzo, steeds met een ander daten?Gewoon oprecht een vraag hoor, ik kan dat namelijk niet
![]()
Ik date meestal alleen met mannen waar ik echt potentie in zie, en voordat ik daar dan weer overheen ben, dat duurt vrij lang... Ik heb maar ruimte voor 1 persoon in mijn hart
Ja! ik weet het nog, Beertjequote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Weten jullie nog dat ik een jaar geleden ongeveer met iemand contact had, zou afspreken en dat het toen op het laatste moment van zijn kant niet doorging?
Die ene die me 'beertje' noemde...
Daar heb ik morgen mee afgesproken.
Daten is misschien ook een groot woord hoor, het is meer mensen ontmoeten. En ik moet echt zeggen dat ik er tot nu toe niet zo ontzettend met gevoel in staquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht ook al, heertje???
Maarre, Erik? Vind je dat niet "moeilijk" ofzo, steeds met een ander daten?Gewoon oprecht een vraag hoor, ik kan dat namelijk niet
![]()
Ik date meestal alleen met mannen waar ik echt potentie in zie, en voordat ik daar dan weer overheen ben, dat duurt vrij lang... Ik heb maar ruimte voor 1 persoon in mijn hart
Nou, echt in mijn hart zijn niet zo veel plaatsen. Maar daar zit ook niet iedereen waar ik mee afspreek.quote:Op zondag 17 april 2011 14:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Erik heeft andere plaatsen voor ze dan zijn hart.![]()
De situatie was kut.quote:
Ah okquote:Op zondag 17 april 2011 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daten is misschien ook een groot woord hoor, het is meer mensen ontmoeten. En ik moet echt zeggen dat ik er tot nu toe niet zo ontzettend met gevoel in sta. Mocht ik nou voor iemand echt gevoelens ontwikkelen, dan denk ik niet dat ik dan nog een heel wild dateleven ga doorzetten.
Ik snap je ook wel, maar ik kan dus niet random een beetje zoenen en klooien met iemand waar ik niets/weinig voor voel (HEEEEEEEEEEEEEEEJ, reden dat ik vrijgezel benquote:Op zondag 17 april 2011 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was ook wel de fout die ik te lang gemaakt heb hoor, te snel denken dat er enorme gevoelens bij kwamen kijken. Terwijl ik me die eigenlijk voornamelijk zelf inbeeldde.
Dat sowieso. Wat is jouw definitie van "flikflooien"?quote:Op zondag 17 april 2011 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen dat het flikflooien zonder diepere emotie, me best goed afgaat. Weet alleen niet wat dat dan over mij als persoon weer zegt. Misschien dat ik gewoon een man ben
.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, gewoon. Beetje zoenen en misschien wat touchy feely
. Ik ga niet helemaal uit de doeken doen hoe en wat hoor
.
Dat heb ik nog nooit gedacht, ik stop meestal op tijdquote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het hangt met heel veel dingen wel samen hoor, hoe ver je gaat. Ach ja, en soms doe je dingen waarbij je na afloop denkt "Seriously!?", maar ja, all part of the game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 1x gedacht toen ik thuis kwam: "WAAROM heb ik dat NIET gedaan" maar later ingehaald
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedacht, ik stop meestal op tijd
Als 'ie er een beetje goed uitzag had je 't kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 1x gedacht toen ik thuis kwam: "WAAROM heb ik dat NIET gedaan" maar later ingehaald
Had ik wat kunnen doen?quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als 'ie er een beetje goed uitzag had je 't kunnen doen.
Nee hequote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen plannen. Ik heb besloten dat ik gewoon maar contacten op ga doen, en ik zie wel wat er uit volgt. Is het een avondje plezier, dan is het dat, is het meer, dan is het dat.
Ga me niet focussen op "IK MOET EEN VRIEND KRIJGEN" want dat werkte de afgelopen jaren ook niet bijzonder succesvol.
Maar dat is niet perse slecht hoorquote:
I know. Maar het is ook niet altijd ideaal of prettigquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is niet perse slecht hoor
APK?quote:
Vertel eens iets leuksquote:
Mijn moppentrommel zit op slot en ik ben de sleutel kwijtquote:
Op Zondag is weinig urgentquote:
Was gebleven bij het Wham topic van Llquote:
Wham ?quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was gebleven bij het Wham topic van Llmaar volgens mij is dat ineens verdwenen
Daar staat Bamquote:
*kucheditgeschiedenisOPkuch*quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was gebleven bij het Wham topic van Llmaar volgens mij is dat ineens verdwenen
Ohhhhhhhhquote:
Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hoe komt dit topic en voorgaande topics in MyAT terwijl ik dit hele weekend niet op Fok! ben geweest?
Ik heb in je account ingebroken en ze vast voor je toegevoegd.quote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hoe komt dit topic en voorgaande topics in MyAT terwijl ik dit hele weekend niet op Fok! ben geweest?
Tnxquote:
Wat lief van jequote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb in je account ingebroken en ze vast voor je toegevoegd.![]()
Hoest met nichtje? En zussie?
Leuk en leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Wat lief van je![]()
![]()
Zusje en nichtje gaan beiden prima...
Ben er net nog ff geweest en ze lag heerlijk bij m'n zusje op de buik te slapen![]()
Vakantie geboekt vanochtend
Lekkah met de bipsebaps op het strand.quote:
Oeh!quote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef senesta het volgende:
Greys!
Hij is al wat ouder maar deze?
[ afbeelding ]
PAHIEJAAAAAAAAAAAAquote:
Gastmoddenquote:Op zondag 17 april 2011 14:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hulde aan degene die TT heeft veranderd!
quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!
Die ziet er uit alsof het echt iets voor mij is, met dat uitschuif toetsenbord enzo
Dank je, ik ga even kijken!
En
Wat hebben wij allemachtig lekker gewapperdgebubbeld
Oeh ff kijkenquote:
Ik denk het laatste.quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ff kijken
Maar is het een mini review, of een review van de Xperia Mini?
Laatstequote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ff kijken
Maar is het een mini review, of een review van de Xperia Mini?
Was hij er??????quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!
Die ziet er uit alsof het echt iets voor mij is, met dat uitschuif toetsenbord enzo
Dank je, ik ga even kijken!
En
Wat hebben wij allemachtig lekker gewapperdgebubbeld
Volgens mij is die ene in het filmpje een kleinere/andere dan die van de fotoquote:
We hebben alleen het leukste gemist denk ik, maar dat was omdat het anders echt te laat werd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Om even op de zaken vooruit te lopen () zijn mn moeder en ik even gaan uitrekenen wat ik nodig heb om mn nieuwe huis een beetje bewoonbaar te krijgen
En nu moet ik waarschijnlijk bij mn vader aankloppen voor een leningWat dan allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meubels heb je al, toch? Kunnen die niet mee?
Of gaat het puur om vloerbedekking en verf en gordijnen enzo?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
He wanted you to take his honeyquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben alleen het leukste gemist denk ik, maar dat was omdat het anders echt te laat werd.
Maar om half negen hadden ze weer zo'n wappersessie, alleen werd je er dan ook nog bij ingesmeerd met honing en gemasseerdDus dat doen we een volgende keer wel. Hij heeft een poging of 16 ondernomen om ons over te halen, ook toen we al helemaal aangekleed waren
Oeeee, Greys!quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben alleen het leukste gemist denk ik, maar dat was omdat het anders echt te laat werd.
Maar om half negen hadden ze weer zo'n wappersessie, alleen werd je er dan ook nog bij ingesmeerd met honing en gemasseerdDus dat doen we een volgende keer wel. Hij heeft een poging of 16 ondernomen om ons over te halen, ook toen we al helemaal aangekleed waren
Ja, vloerbedekking en verf, en de eerste maand huur ivm dubbele huur en blut enzoquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan allemaal?
Meubels heb je al, toch? Kunnen die niet mee?
Of gaat het puur om vloerbedekking en verf en gordijnen enzo?
Hij noemde ons ook nog 'preuts' vandaagquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
He wanted you to take his honey [ afbeelding ]
Oh, echt?quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet wat zuiniger en steek je er spaargeld in? Eigenlijk moet je zo min mogelijk lenen, ook al is het bij je ouders.
Kloptquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is die ene in het filmpje een kleinere/andere dan die van de foto![]()
Camera/flits zit op andere plek.
Dat soort dingen komt altijd als het net ff wat minder uitkomtquote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, echt?
Als het niet zou hoeven zou ik dat ook echt niet doen hoor...Het is een beetje een stomme tijd om het nu aangeboden te krijgen, omdat ik net werkloos ben geweest enzo, maar dit is echt een buitenkans dus ik ga het niet laten schieten
Dan heb je gewoon geluk. Alleen wat Ingetje zegt, het komt wel vaak als het je minder uitkomt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, echt?
Als het niet zou hoeven zou ik dat ook echt niet doen hoor...Het is een beetje een stomme tijd om het nu aangeboden te krijgen, omdat ik net werkloos ben geweest enzo, maar dit is echt een buitenkans dus ik ga het niet laten schieten
Ja!quote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh! Had je weer een bjoetiedagje met Gb Greys?
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat soort dingen komt altijd als het net ff wat minder uitkomt
Onderwaterconcertdrijf?quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
Er was namelijk zo'n onderwaterconcertdrijf gebeuren. En dat deed hij. Maar dan lig je er zo onelegant bij. Dus we wilden niet"Doe niet zo PREUTS!"
Zou je het wel makkelijker van je moeder lenen Tombo? Of is het puur het 'lenen van iemand' wat je vervelend vindt?quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, echt?
Ik zou het makkelijker bij mijn moeder lenen, maar die is een stuk minder rijk zeg maarquote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je het wel makkelijker van je moeder lenen Tombo? Of is het puur het 'lenen van iemand' wat je vervelend vindt?
Lenen bij familie is iig geen risico en kan op je eigen termijn toch, als je vergelijkt bij de bank, niks mis mee
En ik hoop gewoon dat je dat je je huis krijgt![]()
De wapperaar staat dan - in zwembroek - in een apart badje in de 'kelder' van het pand. Een klein afgesloten badje, waar je met ongeveer 4-7 personen ofzo in bent. Je drijft dan op je rug, met een drijfstang in je knieholtes en eentje onder je nek.quote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onderwaterconcertdrijf?Gaat de wapperaar dan onder water loeren om iets te doen? Nou ben ik nieuwsgierig. Ik heb ook meteen een visualitatiemomentje
Hoor je het morgen al of in de loop van de week?quote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het makkelijker bij mijn moeder lenen, maar die is een stuk minder rijk zeg maarEn daar zou ik het ook het liefst niet bij lenen, maar het kan echt niet anders nu
![]()
Ik hoop het ook
En da's dan nog de beautyquote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, die vrouw op net5 heeft heeeeeeeeeeeeeeeeel lelijke make-up op
In de loop van de weekquote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoor je het morgen al of in de loop van de week?
En waarom zie ik die post van MP nergens?
Wow, ik wist niet eens dat zoiets bestondquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
En dan draaien ze mooie klassieke muziek zowel boven water als onder water. Je ligt met je oren in het water, dus je drijft weg in een soort onderwaterconcert.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Oh en dat zei ik dus gewoon eerlijk, dat ik daar geen zin in had. Met hem niet, in elk geval.
Dus hij zei "dacht je dat ik tijd had om uitgebreid te gaan staan kijken ofzo?".
Goodbye: "JA!"
Dat is alleen maar goed tochquote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
En mn moeder heeft het hele paasweekend al volgepland met klussen
Dat is wel een goed punt jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik weet ook niet of ik dat zou doen met iemand die je al eerder zo een beetje hebt leren kennen
Ja, ik vind Heidi veel fijner om naar te kijkenquote:
Tombo,ik heb hier nog een volle emmer verf staan dus als je die wil hebben? Kleur Nepal van Colores del Mundo (beetje bruin/paars)quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, vloerbedekking en verf, en de eerste maand huur ivm dubbele huur en blut enzo
En op zich wel te doen hoor, en hij doet het waarschijnlijk graag maar ik ben niet zo goed in hulp vragen zeg maar
Oh shit, is het dat programma, nu mis ik weer het begin. Snel zappenquote:
Ja, maar ik ben zo bang dat het een beetje de goden verzoeken isquote:
Maar is het niet sowieso al zo goed als zeker? Je bent uitgenodigd om te kijken, je hebt een inkomen, dan is het goed toch? Of kijken ze naar nog veel meer dingen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo bang dat het een beetje de goden verzoeken is
Oeh, dat klinkt mooi, maar voorlopig ga ik alleen de woonkamer witten en de kozijnen doenquote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tombo,ik heb hier nog een volle emmer verf staan dus als je die wil hebben? Kleur Nepal van Colores del Mundo (beetje bruin/paars)
Ja en lekker makkelijk roepen ook dat wij preuts zijn, als hij zelf heel de tijd iets aan heeftquote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik weet ook niet of ik dat zou doen met iemand die je al eerder zo een beetje hebt leren kennen
Nou ja, de meneer van vrijdag schrijft een verslagje ofzo en het hoofdkantoor beslistquote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is het niet sowieso al zo goed als zeker? Je bent uitgenodigd om te kijken, je hebt een inkomen, dan is het goed toch? Of kijken ze naar nog veel meer dingen?
Ik zou idd gewoon zeggen "alleen als jij ook naakt gaat"quote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en lekker makkelijk roepen ook dat wij preuts zijn, als hij zelf heel de tijd iets aan heeft
Oke, nou het moet gewoon geaccepteerd wordenquote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, de meneer van vrijdag schrijft een verslagje ofzo en het hoofdkantoor beslistDus ik weet het nog niet zeker
Straks gaat ie stuiterenquote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou idd gewoon zeggen "alleen als jij ook naakt gaat"
Als je verder nog dingen nodig hebt gooi het maar op de pm, heb een kelder vol met allerhande blikken en een buurman met nog meer zooiquote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt mooi, maar voorlopig ga ik alleen de woonkamer witten en de kozijnen doen
Misschien voor in de slaapkamer, ik ga nog even kijken want mn moeder heeft via een collega tapijt voor de slaapkamer en das blauw dacht ik, dus dat matched misschien niet
Je kan wel merken dat ik nooit naar een sauna ga, dat ik dat soort dingen denkquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks gaat ie stuiterenZijn piempie
Dan staat ie echt voor paal zeg maarquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks gaat ie stuiterenZijn piempie
Neeeeeeeeee, straks doet ie hetquote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou idd gewoon zeggen "alleen als jij ook naakt gaat"
Ik had echt nooit gedacht dat ik in slaap zou kunnen/durven vallen in het waterquote:Op zondag 17 april 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet eens dat zoiets bestondKlinkt wel hemels als je van dat soort dingen houdt!
Ik zou ook niet durven drijven bij een man
Ja, en dan lig jij in dat water waar hij staat en zit ie precies op ooghoogte zeg maarquote:
Bij ons zaten er ook een stel medewerkers in een sauna, die waren de hele tijd aan het geiten en toen kwam er een man binnen, riep er 1: "dit is de vrouwensauna!"quote:Wat ik daar ook wel leuk/bijzonder vond, was dat de masseuse van Goodbye later weer in haar blote kont in dat bad bij die drijfsessie lag, die deed zelf mee
Lijkt me best gek om als collega's elkaar naakt te zien. Want eerder zat er ook al eentje in de sauna, een van de receptiedames.
Lief van jequote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je verder nog dingen nodig hebt gooi het maar op de pm, heb een kelder vol met allerhande blikken en een buurman met nog meer zooi
Ik zie het nu, ze heeft ook nog eens een geweldig kort pittig kapselquote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, die vrouw op net5 heeft heeeeeeeeeeeeeeeeel lelijke make-up op
quote:Op zondag 17 april 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan lig jij in dat water waar hij staat en zit ie precies op ooghoogte zeg maar
Brrrrrrrquote:Op zondag 17 april 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
ARGH, die naald onder die huid zien bewegen
[..]
Ja, en dan lig jij in dat water waar hij staat en zit ie precies op ooghoogte zeg maar
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lief van jeDie collega van mn moeder heeft ook nog verf, alleen geen idee welke kleur
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
We kregen nog wel een privé wapper trouwens
Na de eerste wappersessie (om 14 uur) vroegen we of hij de latere wappersessie (17 uur) weer met dat luchtje van de vorige keer wilde doen. Wij dachten passiebloem of passievrucht oid.
Toen mochten we mee naar het hok met alle luchtjes, even snuffelen welke het was. Toen mochten we in de sauna gaan zitten en ging ie speciaal voor ons nog even opgieten, zodat wij goed konden ruiken of dat de goede geur was![]()
En ik had de bipsebaps van Gb bijna ook op ooghoogte, toen ze het zwembad uit ging via het trappetje en ik er iets te dicht achteraan ging. Whoehoehoeeee, haast in mijn gezicht
quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat hadden mijn zusjes en ik ook, toen we een hot tub in gingen: "hoe doen we dit elegant
"
Vast welquote:
Hoe eleganter je probeert te doen, hoe rotter het er uit zietquote:
Als je het ter overname kunt aanbieden en je kunt er iets voor krijgen doenquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast wel
Ik vind bruin-paars wel mooiMaar ff afwachten wat het tapijt wordt
En ik wil op zich het laminaat van mn woonkamer nu laten liggen voor de volgende bewoner (ter overname), maar als die dat niet wil kan dat ook wel in mijn slaapkamer natuurlijk
Gniffel inderdaad het is grappig om te zien.quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe eleganter je probeert te doen, hoe rotter het er uit ziet
Ik moest stiekem wel weer om ons lachen in die sauna tijdens die wappersessies.
Iedereen zit er als een stel plumpuddingen bij en Gb en ik zitten steeds ons best te doen om er zo elegant mogelijk bij te zitten. Beentjes netjes over elkaar - de rest zit gewoon wijdbeens- rug rechtop enzo. Maar op een gegeven moment loopt het zweet je letterlijk over je mond en dan wordt het wat minder gemakkelijk om elegant te blijven
Dat dacht ik alquote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je het ter overname kunt aanbieden en je kunt er iets voor krijgen doen
Kliklaminaat verhuizen is amper te doen.
Oehh das erg mooi ja.quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dacht ik alOok als ze er weinig voor geven laat ik het liggen denk ik
In de woonkamer ga ik "witeiken" laminaat doen, in de aanbieding bij praxis
Ja hé en alles staat er ook bij.quote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
Van dat wittige laminaat is echt heel tof! Beetje strandtent idee krijg je dan vind ik altijd
Ja, ik heb nu in mn slaapkamer ook heel licht (gekregen toenquote:Op zondag 17 april 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
Van dat wittige laminaat is echt heel tof! Beetje strandtent idee krijg je dan vind ik altijd
Weet je wat daar goed voor is? Voor zulke moeheid?quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk he Tombo! Alvast wat fantaseren![]()
Ik ben echt zwaar moe; weekendje Amsterdam, aansluitend etentje met de schoonfamilie en direct door naar het ziekenhuis bij Zusje en nichtje kijken.
Ik val om geloof ik...ik word te oud voor op stap gaan
Mijn zus heeft ook dat wittige, beetje white wash, en het staat HEEL tof!quote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu in mn slaapkamer ook heel licht (gekregen toen) en toen zei ik dat ook; het lijkt wel een strandhuisje
Oh ja, dat zou nu vast heel lekker zijn, maar helaas heb ik dat niet in de achtertuin.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat daar goed voor is? Voor zulke moeheid?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 17 april 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook dat wittige, beetje white wash, en het staat HEEL tof!
WHUT?quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk he Tombo! Alvast wat fantaseren![]()
Ik ben echt zwaar moe; weekendje Amsterdam, aansluitend etentje met de schoonfamilie en direct door naar het ziekenhuis bij Zusje en nichtje kijken.
Ik val om geloof ik...ik word te oud voor op stap gaan
Strak schema; eten, vakantie uitzoeken, kroegen, slapen, ontbijten, vakantie definitief boeken en zorgen dat we om 14 uur weer thuis waren om uit eten te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?zo dichtbij en dan niet eens langskomen?
Oeh, dat vind ik ook gaaf!quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit zo gaafmaarja alles is zowat net nieuw en de slaapkamer pas 5 jr oud
Oeh, dat is mooi ja!quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit zo gaafmaarja alles is zowat net nieuw en de slaapkamer pas 5 jr oud
Voor een andere keer, troelaquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou nu vast heel lekker zijn, maar helaas heb ik dat niet in de achtertuin.
Dus m'n enige optie is momenteel m'n lekkere bedje
Oh...ik vind het prima heurquote:
Heul niet duur Ingquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, dat vind ik ook gaaf!![]()
Wij moeten een nieuw bed en wrs. komt er dan ook ander laminaat/verf in de slaapkamert
600 euroquote:Op zondag 17 april 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dat is mooi ja!
Over een jaar of wat![]()
Ik wil ook!quote:
Ja joh, dat had ik toch al gezegdquote:
Ik wil alleen wapperen als jij ook mee wappertquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Als jullie dat goedvinden dan
quote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil alleen wapperen als jij ook mee wappert
Ws ook alles van vorig jaar?quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef APK het volgende:
Greys, snap jij dit:
[ afbeelding ]
Zoveel wordt hier toch nog niet gepost?
Is met vorig jaar er bijquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef APK het volgende:
Greys, snap jij dit:
[ afbeelding ]
Aw, zit je in 40+?quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef APK het volgende:
Greys, snap jij dit:
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Als jullie dat goedvinden dan
Ja maar ik dacht dat je nog twijfeldequote:
Nee?quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat daar goed voor is? Voor zulke moeheid?
Oh dus tochquote:
Oh, dus tochquote:Op zondag 17 april 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Is met vorig jaar er bij
Staan namelijk ook nog topics van vorig jaar in de lijst nu, die van Lena bv. Die is dan wel vol sinds een paar weken en dus een nieuw deel, maar die van Tom Dice stond er ook nog gewoon enzo.
Ik had oude topics gesloten, maar er kwamen verzoeken dat ze daar soms nog in wilden posten.
Nee, hoezo?quote:
Wat?quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef APK het volgende:
Nee, hoezo?
Ik mag trouwens niet meer in dat ketting-subforum van jou sinds mijn ban
Dan moet je opnieuw toegang aanvragen geloof ik.quote:
Dat schijnt dan automatisch te gebeuren ja.quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Wat?Omdat je een ban hebt gehad?
En moet je dan opnieuw aanvragen of wordt zelfs dat geweigerd?
Ah okeequote:Op zondag 17 april 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je opnieuw toegang aanvragen geloof ik.
Omdat je rechten dan even geflushed waren moet dat ook weer goed gezet worden.
Kan gewoon gevraagd worden hoor.
Of je mailt ff of ze dat weer even goed willen zetten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat schijnt dan automatisch te gebeuren ja.
Moet ik weer in dat topic vragen of ik weer toegang mag
Ach, het heeft geen haastquote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Of je mailt ff of ze dat weer even goed willen zetten.
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik zou het niet eens missen als ik er ineens niet meer in kon.
Zou er jaren later eens achter komen denk ik
Ja, maar dan in mijn eentjequote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Had je gisteravond een vrijdagavond-zaterdagavondje trouwens APK?
Wat is dat?quote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Had je gisteravond een vrijdagavond-zaterdagavondje trouwens APK?
Ik dacht al zoiets te merkenquote:
Op vrijdagavond is ie altijd anders dan op andere avondenquote:
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet om te zien, toch?quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Ik dacht al zoiets te merken![]()
Eng he, ik ken je niet maar ik ken je tóch!
Maar vrijdagavond had ik een donderdag-vrijdagavondjequote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Op vrijdagavond is ie altijd anders dan op andere avonden
Maar ineens was ie gisteravond ook zo. Dus een zaterdags vrijdagavondje.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet om te zien, toch?
quote:
Ik vroeg wat het was, niet hoe ik het kon herkennenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf es echt vroeg op bed geloof ik![]()
Ik ga ook niet laat, ik zal wel slapen als een roos na vandaagquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf es echt vroeg op bed geloof ik![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Zo, heb ik even een topic de nek om gedraaid
Dat lijkt mij ook (heb hem nietquote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Heeft er iemand een phone met van die hele kleine qwerty toetsjes?
Zoals bv op een Blackberry? Die wil ik niet, maar op die Xperia zit ook zo'n toetsenbordje.
Smst en internet dat nou een beetje lekker? Het lijkt me dat je met je duim zo twee toetsjes tegelijk in drukt, zo klein zijn ze
Ja toch?quote:
Met korte nagels druk je de toets zo in, echt op de top van je vinger (heet dat zo?quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik heb geen grote handen, geen brede handen, smalle vingers enzo, maar mijn duimtop is toch wel zo breed als twee van die hele kleine toetsjes.
Ik ga wel een keer proef prutsen in de T-mobile shop.
Dus dan gebruik je je toetsenbordje met knopjes niet, maar je touch screen bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een Nokia met toetsenbord en gebruik de zijkant van m'n duim (heb ook lange nagels), het went wel hoorMaar uiteraard verschilt het per persoon of het echt bevalt. Ik gebruikt het toetsenbord in m'n scherm heel vaak, zoals nu
Dan kun je lekker tutsen jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan gebruik je je toetsenbordje met knopjes niet, maar je touch screen bedoel je?
/n00b
Is wel het handigst denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik heb geen grote handen, geen brede handen, smalle vingers enzo, maar mijn duimtop is toch wel zo breed als twee van die hele kleine toetsjes.
En jij kunt ook whatsappen enzo?quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
Met touch screen heb ik m'n scherm verticaal, dat vind ik zelf lekker lezen op Fok, en zo is het handig als je in bed ligt. Dichtgeklapt mobiel en 1 hand nodig.
Ja dat is ook kut, eigenlijk moet je als eerste kijken of je in de winkel uit de nieuwste toestellen iets prettig vindt werkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Weet je wat het kutte is?![]()
(En daarna hou ik echt op met zeuren over telefoons, beloofd)
Maar als ik dan eindelijk iets vind dat lekker typt en eentje die ik er leuk uit vind zien enzo, dan blijkt weer in reviews dat het op een iets ouder besturingssysteem draait (geen idee of dat een nadeel is, dus daar ga ik dan weer met twijfelen) en dat bv de accu niet zo lang mee gaat.
En dan ga ik maar weer verder zoeken. Zo blijf je aan de gang
Jaquote:
Slaap lekker!quote:
Ik wilde "aanvinken" zeggen, maar ik heb niet die nieuwe layout die jij bedoelt denk ik?quote:Op maandag 18 april 2011 00:04 schreef APK het volgende:
Greys, hoe plaats je nou een PI in de mobiele layout?
Die bedoel ik ja, jij gebruikt de standaard layout op je mobiel?quote:Op maandag 18 april 2011 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde "aanvinken" zeggen, maar ik heb niet die nieuwe layout die jij bedoelt denk ik?
Ja, dat is die gele achtergrond toch?quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja, jij gebruikt de standaard layout op je mobiel?
Die was toch oranje?quote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat is die gele achtergrond toch?
Ik heb geen smartphone, dus een andere mobiele layout dan jij wrs.quote:Op maandag 18 april 2011 00:04 schreef APK het volgende:
Greys, hoe plaats je nou een PI in de mobiele layout?
Quote is oranje. Kennelijk niet weg?quote:
Die lady shave van jou is toch ook gewoon een smartphone?quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen smartphone, dus een andere mobiele layout dan jij wrs.
In mijn mobiele layout (die oranje/gele idd) staan de PI's gewoon luid en duidelijk boven het post-invoer-vakjeMaar ik zag op Ll zijn telefoon dat de layout er daar idd heel anders uit ziet. Hij had ook geen PI's meer geloof ik.
Vreemd, ik heb een smartphone. Misschien moet/kan ik iets instellen bij de opties. Maar ik zit nog goed zoquote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen smartphone, dus een andere mobiele layout dan jij wrs.
In mijn mobiele layout (die oranje/gele idd) staan de PI's gewoon luid en duidelijk boven het post-invoer-vakjeMaar ik zag op Ll zijn telefoon dat de layout er daar idd heel anders uit ziet. Hij had ook geen PI's meer geloof ik.
Kan nog zijn dat ik al heb lopen prutsen, aangezien ik nooit fan ben van nieuwe layoutsquote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef APK het volgende:
Je kunt bij instellingen wel kiezen om de standaard layout mobiel te gebruiken, maar dat is dus weer iets anders blijkbaar
Ik dacht dat je dan Windows/Android oid moest hebben om het smartphone te mogen noemen?quote:Op maandag 18 april 2011 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die lady shave van jou is toch ook gewoon een smartphone?
Smartphone is een verkapte PDA, idd waar je veel op kunt draaien zoals whatsap.quote:Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan Windows/Android oid moest hebben om het smartphone te mogen noemen?
Want ik kan toch ook niet whatsappen...
Of je hebt gewoon een domme telefoon en dan krijg je dus blijkbaar nog steeds die rare oranje layoutquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Pisces29 het volgende:
Kan nog zijn dat ik al heb lopen prutsen, aangezien ik nooit fan ben van nieuwe layoutspas als het moet ga ik over
Geen idee eigenlijk, lijkt mij niet dat je telefoon opeens smart is als whatsapp er op draaitquote:Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat je dan Windows/Android oid moest hebben om het smartphone te mogen noemen?
Want ik kan toch ook niet whatsappen...
Dat was ook maar een voorbeeldquote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
Geen idee eigenlijk, lijkt mij niet dat je telefoon opeens smart is als whatsapp er op draait
Ik zat ook al even de wiki te lezenquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef Pisces29 het volgende:
Smart phone heeft bijna altijd een touchscreen en draait net als een PDA.
Mijn mobiel kan praktisch hetzelfde als m'n 7 jaar oude PDA. Alleen dan nu een camera. En iets groter scherm.quote:
Lig jij daaronder?quote:
Jaaaaquote:
Jippiequote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje en nichtje mogen vanmiddag naar huis
Jep...en het was druk op de afdelingquote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jippie
Gaat dus goed met allebei!
Pauze
Corfuquote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef Goodbye het volgende:
Dubbelevoor Ing! Waar ga je heen op vakantie?
Ik ga weer even aan het werk
Oh Grieks eten, nom nom nomquote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
Niet iedereen kan/wil een maand naar Thailand.
Daar wil ik dood nog niet gevonden wordenquote:
Ik bedoelde meer dat Inge mij een type lijkt dat topless op de bar danst en shotjes drinkt en gaat vechten enzo.quote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
Dan weet je dus dat je uit je nek zwetst met je Cherso.
Geloof er niks vanquote:Op maandag 18 april 2011 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar wil ik dood nog niet gevonden worden
Humeurtje?quote:Op maandag 18 april 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Ja Ing is idd precies het type Barbiesnol.
Een harde bobbel of een zachte?quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
De masseuse vond trouwens wel dat ik ff langs de dokter moetZit hobbel bij schouder/nek die er niet hoort. Ik moest toch weer voor de periodieke check (
) dus kan mooi in 1 moeite door
Hoezo?quote:
Je gaat er nogal serieus op in, je denkt toch niet echt dat ik zo over Inge zou denken?quote:Op maandag 18 april 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
Hoezo?
Omdat ik het niet met je eens ben over Ing heb ik een humeurtje?
Geen idee.quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Een harde bobbel of een zachte?
Ik heb zelf ook zo'n ding, maar dat is kraakbeen ontstaan na een valpartij...
Wurgpartij?quote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
Geen idee.
Ik hoor het wel weer!
Misschien van een oude wurgpartij ipv valpartij dan
Je bent nog onvoorspelbaarderderder dan anders lately, dus met jou weet je het nooitquote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat er nogal serieus op in, je denkt toch niet echt dat ik zo over Inge zou denken?
Alsof zij ooit dat soort gedrag vertoont hier op het forumquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
Je bent nog onvoorspelbaarderderder dan anders lately, dus met jou weet je het nooit
Een valpartij zoals bij jou kan het niet geweest zijn, misschien heeft iemand me geprobeerd te wurgen in mijn slaapquote:
Ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof zij ooit dat soort gedrag vertoont hier op het forum
Niemand begrijpt mij![]()
![]()
Klaar, dat lucht op!quote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo.
Zelf brommer of auto huren is ook leuk, lekker door de binnenlanden toeren en dan 's middags naar een ander strand ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Vergeven APK
Mijn echtgenoot en ik gaan degelijk braaf naar een rustig gelegen appartementencomplex, alwaar we iedere avond bingo spelen en 's ochtends al weer vroeg opgehaald worden voor interessante excursies![]()
Cherso, ieuw
We gaan eiks stiekem gewoon heen voor lekker luieren, zwemmen, zonnen en lekker eten en drinkenquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zelf brommer of auto huren is ook leuk, lekker door de binnenlanden toeren en dan 's middags naar een ander strand ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |