Iddquote:
Volgens mij zit ze nu in een hoekje te pruilen.quote:
Maar geen OP, dus falerdquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Niks falerd, ik had 'm al open en ingevuld met oude topic ID, dus hoefde alleen nog op invoeren te klikken
Je OP faalt nog steeds.quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Niks falerd, ik had 'm al open en ingevuld met oude topic ID, dus hoefde alleen nog op invoeren te klikken
Faal op faalquote:
Dit is namelijk op zich ook al sneu te noemenquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
Rustig maar, ik heb het voor je gefixed.quote:
Jij wilt mij aan het huilen krijgen vandaag hequote:Op zondag 17 april 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maak anders even een nieuwe Tombo....
Oh wacht
Tikje in je gezichtje terug!quote:Op zondag 17 april 2011 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Dag hatersssssss. kusjes op jullie boze bolletjes
Doe die OP nog eens?quote:
Ach, het is Ll hequote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maak nou es een goede OP! En een hele originele TT.
Veel kan je ook niet van hem verwachten. Kom ik net terug van een feestje, denk ik het nieuwe topic te kunnen stelen, en dan heeft Ll het al gedaan.quote:
Ach, hij heeft hem WEL gejatquote:Op zondag 17 april 2011 14:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Veel kan je ook niet van hem verwachten. Kom ik net terug van een feestje, denk ik het nieuwe topic te kunnen stelen, en dan heeft Ll het al gedaan.Doe het dan goed.
Ja maarquote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Doe het dan op zijn minst goed!
Dat bedoel ik juist, ík wil hem eens een keer stelen om te laten zien dat ik het wel kan!quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar
JIJ deed het niet goed, omdat het jou niet lukte
Ik was hem ook alleen maar faler aan het noemen omdat ik liever zelf hem gejat had
Ik zal nog eens een vinkje speesjaal voor Ll ontvinken.quote:
Je kent hem toch?quote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een vinkje speesjaal voor Ll ontvinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kent hem toch?
Ik moet nog even langs het huis van een vriendin om voorraad neer te zetten en katten eten te geven, maar ik heb geen zinDa's ooknie aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij datert2quote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Weten jullie nog dat ik een jaar geleden ongeveer met iemand contact had, zou afspreken en dat het toen op het laatste moment van zijn kant niet doorging?
[Sub]Die ene die me 'heertje' noemde...[sub]
Daar heb ik morgen mee afgesproken.
Wie noem je hier kut?quote:Op zondag 17 april 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut je hebt mijn autocorrectfouten nog meegenomen.
Erik heeft andere plaatsen voor ze dan zijn hart.quote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht ook al, heertje???
Maarre, Erik? Vind je dat niet "moeilijk" ofzo, steeds met een ander daten?Gewoon oprecht een vraag hoor, ik kan dat namelijk niet
![]()
Ik date meestal alleen met mannen waar ik echt potentie in zie, en voordat ik daar dan weer overheen ben, dat duurt vrij lang... Ik heb maar ruimte voor 1 persoon in mijn hart
Ja! ik weet het nog, Beertjequote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Weten jullie nog dat ik een jaar geleden ongeveer met iemand contact had, zou afspreken en dat het toen op het laatste moment van zijn kant niet doorging?
Die ene die me 'beertje' noemde...
Daar heb ik morgen mee afgesproken.
Daten is misschien ook een groot woord hoor, het is meer mensen ontmoeten. En ik moet echt zeggen dat ik er tot nu toe niet zo ontzettend met gevoel in staquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht ook al, heertje???
Maarre, Erik? Vind je dat niet "moeilijk" ofzo, steeds met een ander daten?Gewoon oprecht een vraag hoor, ik kan dat namelijk niet
![]()
Ik date meestal alleen met mannen waar ik echt potentie in zie, en voordat ik daar dan weer overheen ben, dat duurt vrij lang... Ik heb maar ruimte voor 1 persoon in mijn hart
Nou, echt in mijn hart zijn niet zo veel plaatsen. Maar daar zit ook niet iedereen waar ik mee afspreek.quote:Op zondag 17 april 2011 14:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Erik heeft andere plaatsen voor ze dan zijn hart.![]()
De situatie was kut.quote:
Ah okquote:Op zondag 17 april 2011 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daten is misschien ook een groot woord hoor, het is meer mensen ontmoeten. En ik moet echt zeggen dat ik er tot nu toe niet zo ontzettend met gevoel in sta. Mocht ik nou voor iemand echt gevoelens ontwikkelen, dan denk ik niet dat ik dan nog een heel wild dateleven ga doorzetten.
Ik snap je ook wel, maar ik kan dus niet random een beetje zoenen en klooien met iemand waar ik niets/weinig voor voel (HEEEEEEEEEEEEEEEJ, reden dat ik vrijgezel benquote:Op zondag 17 april 2011 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was ook wel de fout die ik te lang gemaakt heb hoor, te snel denken dat er enorme gevoelens bij kwamen kijken. Terwijl ik me die eigenlijk voornamelijk zelf inbeeldde.
Dat sowieso. Wat is jouw definitie van "flikflooien"?quote:Op zondag 17 april 2011 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen dat het flikflooien zonder diepere emotie, me best goed afgaat. Weet alleen niet wat dat dan over mij als persoon weer zegt. Misschien dat ik gewoon een man ben
.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, gewoon. Beetje zoenen en misschien wat touchy feely
. Ik ga niet helemaal uit de doeken doen hoe en wat hoor
.
Dat heb ik nog nooit gedacht, ik stop meestal op tijdquote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het hangt met heel veel dingen wel samen hoor, hoe ver je gaat. Ach ja, en soms doe je dingen waarbij je na afloop denkt "Seriously!?", maar ja, all part of the game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 1x gedacht toen ik thuis kwam: "WAAROM heb ik dat NIET gedaan" maar later ingehaald
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedacht, ik stop meestal op tijd
Als 'ie er een beetje goed uitzag had je 't kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 1x gedacht toen ik thuis kwam: "WAAROM heb ik dat NIET gedaan" maar later ingehaald
Had ik wat kunnen doen?quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als 'ie er een beetje goed uitzag had je 't kunnen doen.
Nee hequote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen plannen. Ik heb besloten dat ik gewoon maar contacten op ga doen, en ik zie wel wat er uit volgt. Is het een avondje plezier, dan is het dat, is het meer, dan is het dat.
Ga me niet focussen op "IK MOET EEN VRIEND KRIJGEN" want dat werkte de afgelopen jaren ook niet bijzonder succesvol.
Maar dat is niet perse slecht hoorquote:
I know. Maar het is ook niet altijd ideaal of prettigquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is niet perse slecht hoor
APK?quote:
Vertel eens iets leuksquote:
Mijn moppentrommel zit op slot en ik ben de sleutel kwijtquote:
Op Zondag is weinig urgentquote:
Was gebleven bij het Wham topic van Llquote:
Wham ?quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was gebleven bij het Wham topic van Llmaar volgens mij is dat ineens verdwenen
Daar staat Bamquote:
*kucheditgeschiedenisOPkuch*quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was gebleven bij het Wham topic van Llmaar volgens mij is dat ineens verdwenen
Ohhhhhhhhquote:
Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hoe komt dit topic en voorgaande topics in MyAT terwijl ik dit hele weekend niet op Fok! ben geweest?
Ik heb in je account ingebroken en ze vast voor je toegevoegd.quote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hoe komt dit topic en voorgaande topics in MyAT terwijl ik dit hele weekend niet op Fok! ben geweest?
Tnxquote:
Wat lief van jequote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb in je account ingebroken en ze vast voor je toegevoegd.![]()
Hoest met nichtje? En zussie?
Leuk en leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Wat lief van je![]()
![]()
Zusje en nichtje gaan beiden prima...
Ben er net nog ff geweest en ze lag heerlijk bij m'n zusje op de buik te slapen![]()
Vakantie geboekt vanochtend
Lekkah met de bipsebaps op het strand.quote:
Oeh!quote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef senesta het volgende:
Greys!
Hij is al wat ouder maar deze?
[ afbeelding ]
PAHIEJAAAAAAAAAAAAquote:
Gastmoddenquote:Op zondag 17 april 2011 14:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hulde aan degene die TT heeft veranderd!
quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!
Die ziet er uit alsof het echt iets voor mij is, met dat uitschuif toetsenbord enzo
Dank je, ik ga even kijken!
En
Wat hebben wij allemachtig lekker gewapperdgebubbeld
Oeh ff kijkenquote:
Ik denk het laatste.quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ff kijken
Maar is het een mini review, of een review van de Xperia Mini?
Laatstequote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ff kijken
Maar is het een mini review, of een review van de Xperia Mini?
Was hij er??????quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!
Die ziet er uit alsof het echt iets voor mij is, met dat uitschuif toetsenbord enzo
Dank je, ik ga even kijken!
En
Wat hebben wij allemachtig lekker gewapperdgebubbeld
Volgens mij is die ene in het filmpje een kleinere/andere dan die van de fotoquote:
We hebben alleen het leukste gemist denk ik, maar dat was omdat het anders echt te laat werd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Om even op de zaken vooruit te lopen () zijn mn moeder en ik even gaan uitrekenen wat ik nodig heb om mn nieuwe huis een beetje bewoonbaar te krijgen
En nu moet ik waarschijnlijk bij mn vader aankloppen voor een leningWat dan allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meubels heb je al, toch? Kunnen die niet mee?
Of gaat het puur om vloerbedekking en verf en gordijnen enzo?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
He wanted you to take his honeyquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben alleen het leukste gemist denk ik, maar dat was omdat het anders echt te laat werd.
Maar om half negen hadden ze weer zo'n wappersessie, alleen werd je er dan ook nog bij ingesmeerd met honing en gemasseerdDus dat doen we een volgende keer wel. Hij heeft een poging of 16 ondernomen om ons over te halen, ook toen we al helemaal aangekleed waren
Oeeee, Greys!quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben alleen het leukste gemist denk ik, maar dat was omdat het anders echt te laat werd.
Maar om half negen hadden ze weer zo'n wappersessie, alleen werd je er dan ook nog bij ingesmeerd met honing en gemasseerdDus dat doen we een volgende keer wel. Hij heeft een poging of 16 ondernomen om ons over te halen, ook toen we al helemaal aangekleed waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |