TS komt 1 a 2 keer in de maand terug met dezelfde topics onder een andere naam. Ik heb TS op msn, maar het is nogal vermoeiend dat ze altijd over het salaris van haar pappie begint.quote:
Misschien is TS wel de zus van die NichtenvechtBenschop flapdrol.quote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef Zechs het volgende:
[..]
TS komt 1 a 2 keer in de maand terug met dezelfde topics onder een andere naam. Ik heb TS op msn, maar het is nogal vermoeiend dat ze altijd over het salaris van haar pappie begint.
Het is eigenlijk hetzelfde met Staphorst, maar deze mensen zijn niet xenofoob en verdienen geld in plaats van dat ze een religie beoefenen (?).quote:Op zondag 17 april 2011 15:23 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zijn er 2 gooische series?![]()
Maar die gooische mensen roepen altijd zelf dat ze zich zo geweldig vinden, want niemand anders doet dat. Niemand vindt ze leuk.
kakkers
Een klasse minderquote:Op zondag 17 april 2011 13:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mooie auto's hoor maar ik vind ze toch een klasse minder dan Masserati en Porsche, 't spijt me zeer.
Qua prijs weet ik niet eens hoe het zit kan 't allemaal niet betalen.
Oh wacht, je bent een vrouwquote:Op zondag 17 april 2011 13:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mooie auto's hoor maar ik vind ze toch een klasse minder dan Masserati en Porsche, 't spijt me zeer.
Qua prijs weet ik niet eens hoe het zit kan 't allemaal niet betalen.
Goede vergelijking inderdaadquote:
Jij houdt zgn niet van de arrogantie maar wanneer andere mensen er commentaar op hebben is het afgunst?quote:
Leeftijd?quote:Op zondag 17 april 2011 13:13 schreef Maartjeee het volgende:
woon in Laren bij de tafelberg doe VWO op Laar&Berg en Hockey bij Gooische
Redelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |