nou ze verplichten je zo dus om het geld wat je bespaard in de sale uit te geven bij hun winkelquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:43 schreef Tamashii het volgende:
What the hell? Ik zou zeggen, als het in jou voordeel is
ik denk dat ze gewoon heel veel bestellingen tegelijk hebben aangemeld, sneller dan ze kunnen afhandelen omdat ze zo ver achter liepen en ze nu kunnen zeggen ja hij is in behandeling doe maar rustigquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelling staat al een week aangemeld, maar er staat verder niets bij: geen afmetingen of wat dan ookMoet ik me zorgen maken? Normaal gesproken duurt het nooit zo lang.
Nee volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:48 schreef Tamashii het volgende:
Oh inderdaad. Kun je ze dat niet mailen? Dat mag volgens mij niet hoor.
oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
je kunt ook ergens toch aanvragen of ze je positief terug willen storten?
Is het niet van een nog eerdere bestelling waarvan de retour nog niet verwerkt was?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef cafpow het volgende:
hé ik snap niks meer van de hm.
Mijn retour hebben ze ontvangen en nu staat er dit bij saldo..mischien kan iemand mij even helpen om dit te snappen![]()
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 19.04.2011 33,85
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 08.04.2011 29,70
Tegoed 12.09.2010 7,95
Dus wat ik heb teruggestuurd is duurder dan wat ik heb besteldik snap er niks van
het betreffende stukquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef electronique het volgende:
maar misschien had ze het echt extreem te laat terug gestuurd?
wordt heel duidelijk die 14 dagen genoemd...quote:Beste klant,
We hebben je retourzending ontvangen.
Omdat de retourzending van 14 dagen reeds is verstreken, kunnen wij deze artikelen niet retour boeken.
Bedankt voor je begrip, afzonderlijk sturen we de artikelen in kwestie terug.
Met vriendelijke groet,
H&M klantenservice
Maar dan nog, die periode van 30 dagen, is gewoon nergens meer terug te vinden in de algemene voorwaarden, terwijl dat vroeger wel was...quote:Ik vind dit echt HEEL raar! Ik kan me niet herinneren dat ik het te laat heb opgestuurd, en mocht het een dagje te laat zijn: hoevaak is de bestelling die zij naar mij moeten opsturen wel niet te laat?
oeh dat jasje leek me ook erg leuk, maar ondertussen al te veel mensen mee gespot dus ik heel hem niet in huisquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Ik hou wel wat dingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja als ze bewijs heeft moet ze daarmee komen toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef alors het volgende:
haar reactie
[..]
Maar dan nog, die periode van 30 dagen, is gewoon nergens meer terug te vinden in de algemene voorwaarden, terwijl dat vroeger wel was...
Nog niemand mee gezien gelukkigquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oeh dat jasje leek me ook erg leuk, maar ondertussen al te veel mensen mee gespot dus ik heel hem niet in huis
Ja dat moet zij weten etc. /care. Maar het was meer een waarschuwing en opmerking, als je hetzelfde meemaakt of dat je iig weet dat je geen poot hebt om op te staan als je dacht dat het nog 30 dagen kon....quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja als ze bewijs heeft moet ze daarmee komen toch?
Oeh! Die laatste twee zijn gaafquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Ik hou wel wat dingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat is jammer. Waar woon je ongeveer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
oeh dat jasje leek me ook erg leuk, maar ondertussen al te veel mensen mee gespot dus ik heel hem niet in huis
Heb je wel een klosje wit garen nodig, de naadjes van het jurkje zijn wat zwak.quote:
Oke thanks voor de tip. Naaimachine heb ik ook welquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je wel een klosje wit garen nodig, de naadjes van het jurkje zijn wat zwak.
Maar ik snap nu niet meer, of ik nou nog wat moet betalen of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef Joell het volgende:
[..]
Is het niet van een nog eerdere bestelling waarvan de retour nog niet verwerkt was?
óf het is gewoon een foutje van de h&m, wel in jouw voordeel dan toch?
Dan zou ik sowieso niet bij h&m winkelen als je dat risico niet wil lopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze bedoel ikquote:Op woensdag 20 april 2011 09:55 schreef Mixende_match het volgende:
Ogod. Ik zie leuke jurkjes! Geweldig. Maar heb geen geeheeeld!!! Oow wat erg, wat zijn ze leuk die jurkjes zeg
Ter geruststelling, het valt best tegenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Deze bedoel ik
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een schatjes!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Deze bedoel ik
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit moet ik helaas ook vaker constateren bij de H&M (trouwens ook bij veel andere online kleding winkels) Op foto's die wel gefotoshopt lijken ziet het er allemaal waanzinnig uit waardoor je hebberig wordt (bv rode skinny die in werkelijkheid oranje is)quote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ter geruststelling, het valt best tegen
http://www.tntpost.nl/voo(...)ek.x=40&btnZoek.y=21quote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu dus op een ander adres en heb geen idee waar ik de doos kan terugbrengenwaar moet ik dan op zoeken op tnt.nl?
denk ik jaquote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Dank je, maar ik bedoelde meer de eigenschappenAanbieden partijen ofzo?
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Zo, alles weer een maatje kleiner besteld
Ook dat tuniekje
Ik had ook alles in twee maten besteld, maar ook al ben ik 10 kilo te zwaar, het was te grootquote:Op donderdag 21 april 2011 11:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik bestel alles altijd maar in 2 maten en dan heb je toch een enorm bedrag
Iets voor jullie bij toevallig? [TK] diverse kledingstukken maat S / 36
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:
NajaarRegen, wind
Sneeuw
Pepernoten
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Zomerzon
softijsjes met discodip
Ik had gemaild en mijn pakketje is nu onderweg, dus..
Pass t patroon effe als t gelukt is, ik wil em ook zelf makenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef heaven7 het volgende:
Wtf herfstcollectie??
Ik zag trouwens vandaag in de stad dat hele korte gehaakte broekje van die Zweedse blog.. Gewoon ¤25,- heHeb em uit protest niet eens gepast! Dan haak ik em zelf wel
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:
NajaarRegen, wind
Sneeuw
Pepernoten
Ik krijg het dan standaard de volgende dag, tenzij het heeul vroeg al op de site staat, dan dezelfde dag nog.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
oh ze hebben bij tnt dingetjes veranderd en ik ben even in de war
aflevering is denk ik het oude chaufeur is onderweg...
maar wat is dan distributie en gesorteerd?
M.a.w. wanneer kan ik mijn zooi verwachten?
hij staat nu op gesorteerd
(en werken onze postvriendjes op goede vrijdag en pasen?)
Ik zou heel graag een nieuw jurkje hebben voor alle paasbrunchdingen maar dat zit er vast niet
ooooeeeh hopequote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik krijg het dan standaard de volgende dag, tenzij het heeul vroeg al op de site staat, dan dezelfde dag nog.
Mijn taillebroek binnen!Super-tof!
Ja beetje jammer. Heeft iemand mss de code van de rode?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef Whiskers het volgende:
Zo, die rode clogs van Swedish Hasbeens lijken nou al uitverkocht te zijn, zie ze niet meer in de shop...
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?? Want die kost gewoon ¤19,95?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:13 schreef eenleukenaam het volgende:
Hihi, deze gekocht voor -0,04 euro4,86 inclusief verzenden.
[ afbeelding ]
Anyone?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een kortingscode?
Die heb ik ook, heb 'm nu aan. Heerlijke jurkquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:32 schreef Chule het volgende:
Wat kleine dingetjes gehaald vandaag, onder andere deze jurk:
[ afbeelding ]
XS is nog iéts te lang voor mij, maar met een riempje om m'n middel gaat het nog net.
Thanksquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef eenleukenaam het volgende:
9217 voor 10 euro
8964 voor 25%
1304 voor 5 euro
Zo krijg je dus 20 euro korting op een tas van 20 euro
Was volgens mij alleen online available.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
Niemand die jurkjes gezien?
Ik moet echt opeens dringend een jurk voor zondag...
Vandaag gezien bij de H&M in Amsterdam, op de Damquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Oké, ik zoek dit truitje, maar dan zonder die lijn over de buik:
[ afbeelding ]
Korte of driekwartsmouwen, maakt niet uit, als iemand hem in de winkel ziet liggen, geef even een gil
Ze staan er weer!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja beetje jammer. Heeft iemand mss de code van de rode?
O, was woensdag nog in A'damquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef Melochan het volgende:
[..]
Vandaag gezien bij de H&M in Amsterdam, op de Dam
Oh, en vandaag een schattige, witte jurk gekocht uit de Conscious Collection, staat alleen niet op de site volgens mij.
quote:Op zondag 24 april 2011 20:28 schreef Melochan het volgende:
Er wordt zeker niet geleverd door tnt op tweede pinksterdag hè? Heb een achterlijk groot pakket dat binnen gaat komen, en ik ga me schamen als ik dat moet ophalen bij de buren
Mijne ook! Heel irritant! Ik ga ook maar even een mailtje sturen denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen!
Denk niet dat ze bezorgen, ook niet op 2e paasdag
Mijn zoveelste bestelling in veel te korte tijd zou tussen 18 en 22 april bezorgd worden en is nog steeds niet in behandelingHebben jullie allemaal gemaild degenen die dat ook hadden en ging het toen wel ineens?
Ik heb hem met het donkerblauwe streepje en in het zwart en hij valt bij mij wel mooi en niet-zwangerquote:Op maandag 25 april 2011 06:24 schreef Zoheetik het volgende:
Joehoe ga eens bijvullen. Ik zit te shoppen. Niet lui doen met Pasen.
Er zit nu in m'n winkelmandje:
[ afbeelding ]
(Vraag me af of ik daarin niet als een zwangere eruit ga zien)
Ja dat kan! Doe ik stiekem ook heel vaakquote:Op zondag 24 april 2011 23:27 schreef K.Weenie het volgende:
Ha! Kan ik met die code voor tien euro ook 3 shirtjes van 5 euro bestellen, plus een rok van 30 (om bij de 19 euro te komen) en vervolgens de rok retourneren zodat ik maar 5 euro in totaal voor de shirtjes hoef te betalen?Of gaat mijn snode plan niet door?
De met donkerblauwe streepjes was niet in mijn maat, maar er zal morgen wel weer bijgevuld worden.quote:Op maandag 25 april 2011 09:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb hem met het donkerblauwe streepje en in het zwart en hij valt bij mij wel mooi en niet-zwangerHij kleed juist wel mooi af.
Ja, en ik heb een E-cup, dus borsten kan hij ook aardig hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 15:56 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
De met donkerblauwe streepjes was niet in mijn maat, maar er zal morgen wel weer bijgevuld worden.
Die wil ik inderdaad ook wel.
Ben wel benieuwd of m'n boobies erin passen. Heb jij gewoon de maat die je normaal ook neemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |