Was volgens mij alleen online available.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
Niemand die jurkjes gezien?
Ik moet echt opeens dringend een jurk voor zondag...
Vandaag gezien bij de H&M in Amsterdam, op de Damquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Oké, ik zoek dit truitje, maar dan zonder die lijn over de buik:
[ afbeelding ]
Korte of driekwartsmouwen, maakt niet uit, als iemand hem in de winkel ziet liggen, geef even een gil
Ze staan er weer!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja beetje jammer. Heeft iemand mss de code van de rode?
O, was woensdag nog in A'damquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef Melochan het volgende:
[..]
Vandaag gezien bij de H&M in Amsterdam, op de Dam
Oh, en vandaag een schattige, witte jurk gekocht uit de Conscious Collection, staat alleen niet op de site volgens mij.
quote:Op zondag 24 april 2011 20:28 schreef Melochan het volgende:
Er wordt zeker niet geleverd door tnt op tweede pinksterdag hè? Heb een achterlijk groot pakket dat binnen gaat komen, en ik ga me schamen als ik dat moet ophalen bij de buren
Mijne ook! Heel irritant! Ik ga ook maar even een mailtje sturen denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen!
Denk niet dat ze bezorgen, ook niet op 2e paasdag
Mijn zoveelste bestelling in veel te korte tijd zou tussen 18 en 22 april bezorgd worden en is nog steeds niet in behandelingHebben jullie allemaal gemaild degenen die dat ook hadden en ging het toen wel ineens?
Ik heb hem met het donkerblauwe streepje en in het zwart en hij valt bij mij wel mooi en niet-zwangerquote:Op maandag 25 april 2011 06:24 schreef Zoheetik het volgende:
Joehoe ga eens bijvullen. Ik zit te shoppen. Niet lui doen met Pasen.
Er zit nu in m'n winkelmandje:
[ afbeelding ]
(Vraag me af of ik daarin niet als een zwangere eruit ga zien)
Ja dat kan! Doe ik stiekem ook heel vaakquote:Op zondag 24 april 2011 23:27 schreef K.Weenie het volgende:
Ha! Kan ik met die code voor tien euro ook 3 shirtjes van 5 euro bestellen, plus een rok van 30 (om bij de 19 euro te komen) en vervolgens de rok retourneren zodat ik maar 5 euro in totaal voor de shirtjes hoef te betalen?Of gaat mijn snode plan niet door?
De met donkerblauwe streepjes was niet in mijn maat, maar er zal morgen wel weer bijgevuld worden.quote:Op maandag 25 april 2011 09:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb hem met het donkerblauwe streepje en in het zwart en hij valt bij mij wel mooi en niet-zwangerHij kleed juist wel mooi af.
Ja, en ik heb een E-cup, dus borsten kan hij ook aardig hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 15:56 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
De met donkerblauwe streepjes was niet in mijn maat, maar er zal morgen wel weer bijgevuld worden.
Die wil ik inderdaad ook wel.
Ben wel benieuwd of m'n boobies erin passen. Heb jij gewoon de maat die je normaal ook neemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |