Misschien kunnen jullie zelf de Wiki een beetje bijhouden?quote:Op zondag 17 april 2011 12:54 schreef Tankiej het volgende:
Deze OP komt uit de Wiki
Misschien kan een mod (Anne? Sounddragon?) het even aanpassen
You're inquote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef cyberterrorist het volgende:
In dat geval, zou ik er dan bijmogen onder de lessers?
Cyberterrorist
Eerste rijles: 24-03-2011
Theorie: 12-04-2011
AVB: nnb
AVD: nnb
Rijschool: Rijschool Preeker, Krommenie
Lesmotor: CB500
Spuitje 11 geeft ook modderquote:Op zondag 17 april 2011 14:01 schreef jesperrrrsss het volgende:
doe mij er dan ook maar gelijk bij
Jesper
eerste rijles: 18-3-2011
theorie: onbekend
AVB: onbekend
AVD: onbekend
rijschool: verkeersschool nobel hellevoetsluis
lesmotor: Yamaha XJ 600 abs
Jij bent snel bezig zeg. binnen 2 weken je AVB. Doe je snelcursus of heb je al ervaring?quote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef menmulder het volgende:
Dan trap ik hem ook maar in
Menno
eerste rijles: 14-4-2011
theorie: 7-4-2011
AVB: (examen 28-4-2011)
AVD: onbekend
rijschool: verkeersschool J. Vreeman
lesmotor: Honds CB500
Ik heb alleen de inles gehad van 1 uur, volgende week donderdag krijg ik 4 lessen, de dag erna 5 en aansluitend het AVB examen, snelcursus dus.quote:Op zondag 17 april 2011 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij bent snel bezig zeg. binnen 2 weken je AVB. Doe je snelcursus of heb je al ervaring?
fuckquote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef ArnosL het volgende:
Kwartiertje eerder begin ik aan m'n avd examen.
11 mei om 10.45 dus
@SD: Je hebt de avb van Cyberterrorist bij Crutch neergezet
dan heb jij hopelijk je rijbewijsquote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef ArnosL het volgende:
Kwartiertje eerder begin ik aan m'n avd examen.
11 mei om 10.45 dus
@SD: Je hebt de avb van Cyberterrorist bij Crutch neergezet
Haha, ik had niet zozeer door dat er een nieuw topic was. Had je liever dat ik het deed bij pagina 10?quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Grrtvrr.. maken jullie er een spelletje van ofzo, hmm?
Aai waz kidding jonguhquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha, ik had niet zozeer door dat er een nieuw topic was. Had je liever dat ik het deed bij pagina 10?
quote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef nero7 het volgende:
Zal ik mn rijbewijs maandag hebben? Op een of andere manier, zonder na te denken, prikte ik 26 april Benieuwd of dit zo isJe gaat voor een Guiness record; kortste A rijbewijs in bezit éver?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dan meteen de snelweg op om dat ding even open te trekkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef nero7 het volgende:
Ik ga dan meteen de snelweg op om dat ding even open te trekken
Ik heb zo mn theorieën hoe het menselijk brein werkt, maar je zou me voor mongool verklarenZo klopt 'ie beter trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Welnee joh, de eerste keer poep je in je broek bij 200, áls je het haaltquote:Op maandag 18 april 2011 00:48 schreef rene90 het volgende:
gelijk even de topsnelheid aantikken nero? Iets van 240 ofzo?
+@renequote:Op maandag 18 april 2011 00:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, de eerste keer poep je in je broek bij 200, áls je het haalt
Uhhuh, in een auto is daar geen reet aan, op de motor is dat nét ff andersquote:Op maandag 18 april 2011 01:55 schreef nero7 het volgende:
[..]
+@rene
haha, hij is wel afgevoerd naar de 25kw. 200 is daarom het magische getal voor 97% van de fietsen. Ik reed vaak genoeg 180-220 op de autobahn, rijdt lekker
@Sound
grapjurk
Dankje! Even ontbijten, en dan de deur uit. Met het weer zit het in elk geval wel goedquote:
Het is inderdaad mooi weer om even de examinator ervan te overtuigen dat je je extra stempel echt wil hebben succesquote:Op maandag 18 april 2011 07:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankje! Even ontbijten, en dan de deur uit. Met het weer zit het in elk geval wel goed
quote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef Tankiej het volgende:
Succes!
Zou een mod bij mij willen aanpassen?
Theorie: 14-04-2011
AVB: 21-04-2011
Bedankt!
Zijn dit losse lessen of dubbele uren?quote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Dekatria het volgende:
Ik zit al aan de 34 lessen (ik heb trouwens wel om en om AVB en AVD lessen gedaan, dus voor AVB alleen is het net 24 lessen denk ik), en dit was m'n eerste poging de hoeveelheid boeit me in wezen ook niet - het belangrijkst vind ik dat het goed kan. Wat dat betreft heeft m'n rijschool ook wel een goede naam.
Tnx, ook maar even geoefend met de dubbele D sluiting want dat is toch ook even wennen Jas en broek moeten er ook nog komen, maar die koop ik wel als ik m'n rijbewijs heb. Voor lessen vind ik eigen laarzen, handschoenen en helm wel voldoende. (en dan lijkt het iets minder pijn te doen in de portemonnee ).quote:Op maandag 18 april 2011 14:32 schreef Tankiej het volgende:
Mooie helm
Ik ga komend weekend even opzoek naar een andere helm en het liefste ook een goede jas..
klets niet man , dat ding maak je nooit los, je lost hem een stuk, en doet je helm af, opzetten, zzzzzt, ding strak, drukkertje vast en gas!quote:Op maandag 18 april 2011 15:15 schreef rene90 het volgende:
Die dubbel d sluiting vind ik niks, veel moeite om dat ding dicht te krijgen
Ik ben nou eenmaal een zeikerd af en toe, gemak vind ik wel belangrijk hoewel veiligheid bovenaan staat hoor daar niet van. Maar lopen kutten met zo een lipje ergens doorheen halen. Nee dat wordt hem niet voor mij.quote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klets niet man , dat ding maak je nooit los, je lost hem een stuk, en doet je helm af, opzetten, zzzzzt, ding strak, drukkertje vast en gas!
Voordeel: gaat NOOIT stuk, kun je van die quicklocks niet zeggen
Maar als je het niet op de juiste manier doet, werkt het toch ook niet op de juiste manier? Juist om hem dubbel erdoorheen te doen kan hij niet losschieten lijkt me, SD kom er maar inquote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef nero7 het volgende:
Ik heb op mn crosshelm zo'n DD lock.
Dat bandje haal ik dan ook nooit op de juiste manier door de ringen heen. Gewoon erdoorheen, vastklikken, klaar.
Vind het een zwaar relaxte sluiting, zit lekker.
Ik heb ze nog niet. 2 weken terug aan laten meten.quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef rene90 het volgende:
Had jij nou ook alpines Anne? Wat voor accessoires kreeg je erbij?
Oke,ben benieuwd hoe ze je bevallen. Worden ze bij jou niet op de post gestuurd?quote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet. 2 weken terug aan laten meten.
Ze zullen deze week denk ik wel bellen dat ik ze op kan halen, dus zaterdag heb ik ze vast.
Nee, ik heb ze niet laten opmeten in Soesterberg, maar bij een dealer in Molenhoek .quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke,ben benieuwd hoe ze je bevallen. Worden ze bij jou niet op de post gestuurd?
Kon je dan wel gebruik maken van de actie van de motorbeurs dat ze 89 euro kosten? Zou wel zonde geld zijn anders Hoewel het anders gewoon reiskosten zijn natuurlijk en ik er toevallig langs kom morgen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze niet laten opmeten in Soesterberg, maar bij een dealer in Molenhoek .
Nope, geen actie. Ik mag gewoon 103 euro betalen .quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kon je dan wel gebruik maken van de actie van de motorbeurs dat ze 89 euro kosten? Zou wel zonde geld zijn anders Hoewel het anders gewoon reiskosten zijn natuurlijk en ik er toevallig langs kom morgen.
Als je de helm elke 5 minuten op en af moet doen heb je er op een gegeven moment ook lak aan.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar als je het niet op de juiste manier doet, werkt het toch ook niet op de juiste manier? Juist om hem dubbel erdoorheen te doen kan hij niet losschieten lijkt me, SD kom er maar in
Hoezo moet je hem elke 5 min op/af doen dan? Tja ik zou toch gaan voor de veiligheid dan, die dubbele sluiting zit er niet voor niks op.quote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef nero7 het volgende:
[..]
Als je de helm elke 5 minuten op en af moet doen heb je er op een gegeven moment ook lak aan.
Ben ook 2 keer goed op mn bek gegaan en bleef goed op zn plek. Of het geluk is weet ik niet .
Met die verliesverzekering erbij?quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, geen actie. Ik mag gewoon 103 euro betalen .
Juist van die klik sluitingen las ik hier en daar dat die wel eens los kunnen schieten bij een val. Anyway die DD sluiting is in het begin even lastig, maar na 5x oefenen kun je 'm zonder spiegel makkelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef nero7 het volgende:
[..]
Als je de helm elke 5 minuten op en af moet doen heb je er op een gegeven moment ook lak aan.
Ben ook 2 keer goed op mn bek gegaan en bleef goed op zn plek. Of het geluk is weet ik niet .
Nogmaals: dat lipje haal je nergens doorheen, die laat je gewoon lekker zitten als hij eenmaal ingeregen zit; je trekt hem los tot het drukkertje wat erin zit, en dan heb je plenty speling om hem af te zetten. Als je hem weer op zet, doe je het hele zwikkie naar voren, je plopt die po op je knar, je pakt het drukkertje, geeft er een ruk aan dat de boel strak zit en je klikt het drukkertje vast. Ik denk dat ik sneller mijn po opzet en vastmaak als iemand met een quicklock systeemquote:Op maandag 18 april 2011 17:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een zeikerd af en toe, gemak vind ik wel belangrijk hoewel veiligheid bovenaan staat hoor daar niet van. Maar lopen kutten met zo een lipje ergens doorheen halen. Nee dat wordt hem niet voor mij.
MAAR, morgen otoplastieken van alpine aan laten meten 89 euro kost het nog van de beursactie. Je kan alle dagen terecht dus morgen gelijk even die kant op.
Mij lukt dat wel hoor, maar ik trek sowieso eigenlijk eerst altijd mijn handschoenen uit voordat ik mijn helm afzet Het enige wat een beetje pielen is, is het drukkertje vastmaken met je handschoenen aan, maar met een beetje oefenen lukt ook dat wel op het gevoelquote:Op maandag 18 april 2011 23:11 schreef jesperrrrsss het volgende:
enige nadeel bij dubbel d sluiting * vind ik* dat je het bijna onmogelijk met (zomer) handschoenen aan kan doen of uit.
en een quick release kan ik wel gewoon met handschoenen dicht doen.
p.s ik heb shoei xr 1100 el capitan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij was allejezus duur (450) maar hij zit zooooo lekker, elke helm die ik daar op had was niet te vergelijken met de shoei
Gefeliciteerd dan maar haha,quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:47 schreef Tankiej het volgende:
Succes luciferist!
Ik ben vandaag 21 geworden en mag vanaf nu officieel op de zware motor! Overmorgen AVB daarop
Geslaagd?quote:
Daar ga ik toch maar wel vanuit iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:12 schreef Tankiej het volgende:
Bedankt beide!
Ach, je komt er vanzelf ArnosL
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef daantje1044 het volgende:
gefeliciteerd dekatria en succes luciferist!!!!!
Gefeliciteerd!!quote:
Hoezo moest je wat meer gas geven voor je eigen veiligheid? Reed je niet hard genoeg ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef luciferist het volgende:
Dank dank, het ging voor mijn gevoel echt kut, eerste kruispunt had ik bijna een overstekende fietser ervoor (zijn schuld) maar netjes uitgeweken en moest wat meer gas geven op snelweg voor mijn veiligheid. thats it. (:
Mij wordt altijd geleerd dat je altijd wat harder als de rest van het verkeer moet rijden, omdat het veiliger is als je van verkeer af rijdt dan dat het op je afkomt. Zeker bij invoegen is dat zo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hoezo moest je wat meer gas geven voor je eigen veiligheid? Reed je niet hard genoeg ofzo?
gefeliciteerd wat een heerlijk gevoel moet dat toch gevenquote:
Ik weet het, ik ben ook fout geweest, dus foei mezelf, maar kun je deze posts voortaan in het MC topic doen .quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:56 schreef rene90 het volgende:
net even langs alpine geweest in Soesterberg. Erg aardig personeel, en netjes geholpen met een bakje koffie. Kostte 102 euro, zachte dopjes en verzekering voor 2 jaar.
Was wel een onprettig gevoel dat ze het beschermingswatje tegen het trommelvlies doen. Het spul erin spuiten vond ik nog wel grappig en het deed geen pijn met het eruit halen. Ben benieuwd.
Les 1 bij het motorrijden, overal minimaal 10km te hard rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hoezo moest je wat meer gas geven voor je eigen veiligheid? Reed je niet hard genoeg ofzo?
Dat is mij niet geleerd en ik vind het ook maar onzin. Zolang je maar veilig rijd en goed oplet is het ook goed vind ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Les 1 bij het motorrijden, overal minimaal 10km te hard rijden
Je kan niet alles overzien en daarbij zorgt je snelheid ervoor dat jij je niet hoeft aan te passen op domme acties van automobilisten en jij jezelf niet onnodig in problemen of gevaarlijke situaties werkt. In veel situaties moet je echt flink bijtoeren om het gevaar letterlijk te snel af te zijn. En afremmen is natuurlijk geen optie want dat is bijna per definitie al gevaarlijker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef ArnosL het volgende:
Dat is mij niet geleerd en ik vind het ook maar onzin. Zolang je maar veilig rijd en goed oplet is het ook goed vind ik.
Dankjewelquote:
Nog gefeliciteerd, en succesquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:47 schreef Tankiej het volgende:
Ik ben vandaag 21 geworden en mag vanaf nu officieel op de zware motor! Overmorgen AVB daarop
Je theorie kan je niet snel genoeg halen, zeker als het al zo goed gaat. Straks kan je vroeg op examen en moet je nog wachten tot je je theorie kan halen Daarbij is dat ding toch een jaar geldig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef jesperrrrsss het volgende:
p.s ik heb nu net de 4 les gehad en het gaat echt heel goed, heb nergens moeite mee en mijn instructeur zegt ook dat het goed gaat , is het verstandig om nu al mijn theorie te halen ?
Theorie zou ik zo snel mogelijk doen, dat heeft verder ook niet veel met je avb te maken. Avb mag je ook doen zonder je theorie gehaald te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik werd ook met de auto geleerd om 10% te hard te rijden
buiten de bebouwde kom dan wel*
p.s ik heb nu net de 4 les gehad en het gaat echt heel goed, heb nergens moeite mee en mijn instructeur zegt ook dat het goed gaat , is het verstandig om nu al mijn theorie te halen ?
pps nog gefeliciteerd en succes aan alle personen die examen moeten doen binnen korten tijd.
Maar dan moet je wel in bezit zijn van een ander rijbewijs. Heb je dat niet, dan moet je wel eerst je theorie hebben gehaald.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Theorie zou ik zo snel mogelijk doen, dat heeft verder ook niet veel met je avb te maken. Avb mag je ook doen zonder je theorie gehaald te hebben.
quote:Heeft u nog geen theoriecertificaat A, maar wel een geldig rijbewijs B of een militair theoriecertificaat A, dan mag u wél met de praktijkopleiding (rijlessen) beginnen. Ook het praktijkexamen voertuigbeheersing kan dan worden afgelegd.
Klopt inderdaad. Omdat je alleen op de motor zit, en er niet iemand naast zit die je kan corrigeren. Je moet dan eerst je theorie halen, dan weet het CBR dat je de regels kent.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:36 schreef ArnosL het volgende:
Als je nog geen B-rijbewijs of een ander rijbewijs hebt mag je ook niet nog beginnen met lessen volgens m'n instructeur.
Whahaha, ja dat is heeeel wat anders als een lesmotor. Ik moet ook rustig aan doen in zn 1,2,3 en heb nog nooit volledig gas gegeven. Durf het niet na ik per ongeluk een aantal halve wheelies had getrokken.. mijn hart sloeg een aantal slagen over!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:26 schreef Maharbal het volgende:
Geen idee of het nog in het lestopic moet....maar misschien een beetje wel
Sinds maandag voor het eerst weer op een motor sinds ik m'n rijbewijs vorig jaar september heb behaald. Meteen maar begonnen met een KTM Superduke 990. Allejezus, ik heb nog nooit van m'n leven op zoiets snels gezeten. Eerste keer vol optrekken (in de 3, dat dan weer wel...omdat dat ding in 1 en 2 op vermogen wheelies maakt ) schreeuwde ik het uit geloof ik.
Nu weet ik weer waarom ik m'n motorrijbewijs heb gehaald
ach, als je de andere oefeningen wel haalt is er niks aan het handje.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:18 schreef leimeh het volgende:
Morgen om 8uur AVB
Gister ging het oefenen echt kut. De acht draaien lukte de eerste 2 keer goed maar daarna geen enkele keer. Pffff... hoop echt dat ik hem haal
Collega van me gaat morgen ook om 8 uur AVBquote:Op woensdag 20 april 2011 15:18 schreef leimeh het volgende:
Morgen om 8uur AVB
Gister ging het oefenen echt kut. De acht draaien lukte de eerste 2 keer goed maar daarna geen enkele keer. Pffff... hoop echt dat ik hem haal
Juist niet. Precisiestop is juist zo'n oefening waarbij je laat zien hoeveel controle je over je remming hebt - dat is een kwestie van ervaring. Als het een kwestie van geluk is heb je 'm nog niet vaak genoeg gedaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef leimeh het volgende:
Precisiestop is ook maar geluk hebben vind ik :-p
Ik rem altijd iets harder en dan laat ik hem een beetje remmend rollen tot aan het stoplicht bijvoorbeeld. Maar met die precisie moet jeje remweg helemaal lineair laten verlopen en dat vind ik dus wel moelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Juist niet. Precisiestop is juist zo'n oefening waarbij je laat zien hoeveel controle je over je remming hebt - dat is een kwestie van ervaring. Als het een kwestie van geluk is heb je 'm nog niet vaak genoeg gedaan.
In elk geval, succes morgen leimeh en Tankiej
Vond ik ook, in het begin. Toen ik 1 les echt alléén maar de Precisiestop had gedaan, was het ineens appeltje-eitje. Zo leer je goed te remmen, en daar heb je alleen maar profijt van in het verkeer.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef leimeh het volgende:
[..]
Ik rem altijd iets harder en dan laat ik hem een beetje remmend rollen tot aan het stoplicht bijvoorbeeld. Maar met die precisie moet jeje remweg helemaal lineair laten verlopen en dat vind ik dus wel moelijk.
Ja hij lukt mij ook wel beter, maar ben er niet helemaal tevreden over.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond ik ook, in het begin. Toen ik 1 les echt alléén maar de Precisiestop had gedaan, was het ineens appeltje-eitje. Zo leer je goed te remmen, en daar heb je alleen maar profijt van in het verkeer.
Ja. Tegenleunen moet bij die oefeningen. Lichaam blijft zo goed als waterpas, de motor druk je met je knieën en heupen naar beneden.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik leun nog te veel mee met de motor (maar alle oefeningen lukken me wel). Is dat een afkeurpunt zeg maar als je te veel meeleunt in plaats van tegenleunt?
Alphenaartje!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef luciferist het volgende:
Zojuist motor verzekert, wat een gedoe met een strafblad zeg
Ik heb verboden vuurwapenbezit op mijn naam, door verschil in Duitse (woonde ooit in Duitsland) en Nederlandse wetgeving. Gelukkig niet via zo'n verzekering te hoeven doen waarbij je giga hoge premie's krijgt.. Maar alles is geregeld, morgen motor op naam zetten en dan lekker rijden (:
Wat voor motor heb je gekocht?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef luciferist het volgende:
Zojuist motor verzekert, wat een gedoe met een strafblad zeg
Ik heb verboden vuurwapenbezit op mijn naam, door verschil in Duitse (woonde ooit in Duitsland) en Nederlandse wetgeving. Gelukkig niet via zo'n verzekering te hoeven doen waarbij je giga hoge premie's krijgt.. Maar alles is geregeld, morgen motor op naam zetten en dan lekker rijden (:
Vanavond maar is fftjes oefenen daarop! Dit hoeft toch alleen bij halve draai, acht en langzame slalom. Bij snelle slalom en uitwijk meot je toch juist wel meeleunen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja. Tegenleunen moet bij die oefeningen. Lichaam blijft zo goed als waterpas, de motor druk je met je knieën en heupen naar beneden.
Wat bij mij heel goed hielp is het volgende filmpje. Erg informatief.
Langzame slalom hoef je niet echt af te schuinen volgens mij. Uitwijk en snelle slalom wel. Als je het doorhebt en durft is het echt super simpel.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Vanavond maar is fftjes oefenen daarop! Dit hoeft toch alleen bij halve draai, acht en langzame slalom. Bij snelle slalom en uitwijk meot je toch juist wel meeleunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |