Dat kan wel, dan moet je het niet als reeks opgevenquote:Op zondag 17 april 2011 07:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je kunt het nog niet uitzetten, bijvoorbeeld.
Goedemorgen. Hopelijk heb je beter geslapen dan ik!quote:
Ja, maar als het al een reeks is, en je stopt het volgen niet, zit je Myat na een week vakantie ineens vol met topics waar je niks aan hebtquote:Op zondag 17 april 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan wel, dan moet je het niet als reeks opgevenOf 'onvolgen' voordat ie dicht gaat
Het lijkt de OP welquote:Op zondag 17 april 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar als het al een reeks is, en je stopt het volgen niet, zit je Myat na een week vakantie ineens vol met topics waar je niks aan hebt.
Ik heb het kunnen uitzetten van reeksen automatisch toevoegen aan je Myat in FB ook al als suggestie gegevenquote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef Pheno het volgende:
Maar voor een vakantie dus even onvolgen, simpel.
Ik denk 't welquote:Op zondag 17 april 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hopelijk heb je beter geslapen dan ik!
Ik heb in ieder geval beter geslapen dan vorige keer op mijn luchtbed op zolder. Maar toch iets te kort, dus nog niet echt helemaal wakkerquote:Op zondag 17 april 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hopelijk heb je beter geslapen dan ik!
Geen idee. Vanavond wel Ultimate Dance Battle, het enige dat ik op zondag wel wil zien. Ik blijf er niet voor thuis of zo, maar als ik er toch benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee joh! Handig!quote:Op zondag 17 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een stomme nieuwe feature zeg
Nee! Handig!quote:Op zondag 17 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een stomme nieuwe feature zeg
Het is op tijd vandaag ,maar het is nu nog zo vroegquote:
Toen ik wakker werd was het pas écht vroegquote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is op tijd vandaag ,maar het is nu nog zo vroeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |