Expres gedaan, jouw reactie, zes woorden?quote:
Nee joh, dat is puur toeval.quote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Expres gedaan, jouw reactie, zes woorden?
Jawel.quote:Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat geen six-word stories.
Ernest Hemingway is een echte held.quote:Op zondag 17 april 2011 01:01 schreef Hadewijn het volgende:
For sale: baby shoes, never worn. (Ernest Hemingway)
Dat ligt aan degenen die berichten plaatsen, niet aan het topic.quote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat topic staat compleet vol verhalen langer dan 6 woorden, klopt dus niks van.
Waarom moet dat dan volgens jou?quote:
Vroeger, toen ons geweten schoon was.quote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
Waar is de tijd dat iedereen nog gewoon meedeed
Jij gebruikt veel te veel woordenquote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
Waar is de tijd dat iedereen nog gewoon meedeed
Rook uit het pistool. Daarna stilte.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:57 schreef cinnamon_M het volgende:
Rook uit zijn pistool. Eindelijk alleen.
Ze zijn wel repeterend zeg... altijd zo dramatisch over verlies. Heb je geen vrolijkere?quote:
De pastoor gaf hem een lollie!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ze zijn wel repeterend zeg... altijd zo dramatisch over verlies. Heb je geen vrolijkere?
Ja Kluun, wat zal ik zeggen .... OH JA:quote:Op zondag 17 april 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
Hai,
Ik weet niet of dit onderwerp al is aangesneden hier, maar laatst was Kluun op tv met z'n "wedstrijd" voor six word stories.
En in zekere zin is dat onderwerp hier in het recente verleden langs gekomen (verdomd, door mij gestart zelfs; Schrijf hier een KORT verhaal. )quote:For sale, baby shoes, never worn.
Of anders;quote:God; de Paus werkt voor Satan
... dus.quote:Kluun steelt wedstrijd idee van Hemingway
Hehe, that is what she said.quote:
Al de tweede die met dat topic aan komt. Maar niemand linkt door naar het topic waar vanaf daar weer heen gewezen wordt, die echt dezelfde inhoud heeft als deze: Briljante verhalen, in slechts zes woorden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:42 schreef Beardy het volgende:
[..]
En in zekere zin is dat onderwerp hier in het recente verleden langs gekomen (verdomd, door mij gestart zelfs; Schrijf hier een KORT verhaal. )
( ik heb een paar zombie films gezien dus dan krijg je dat )quote:De dood is niet het einde.
( sorry? Wat zeg je? Zei je iets? Hallo? HALLO?!?!? )quote:Harde muziek, bloedende oren, TOP concert!
( levensloopregeling, mooi toch? )quote:Oranjes met sabattical; DaMart is pauzekoning.
quote:
( Ik zag het ineens voor me; mond dicht geplakt! )quote:De lijm en tandpasta tubes verwisseld.
( werkTE )quote:De kleurenblinde electricien werkte onder spanning.
quote:Ajax shirt drager alleen in Rotterdam.
Hmmmm, dat klinkt dan echt interessant!quote:Op zondag 22 mei 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
Woordsamenstellingen: meer betekenisverhogende tekstcreativiteitsmogelijkheden voor zeswoordenverhaal.
Daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie ook zo een hekel. Aan die reclame voor het six. word story waarbij ze gewoon midden. in een zin een punt plaatsen. teneinde de illusie van een six. word story te creëren, maar falen?
Jij bent hier best goed in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in.
Ik irriteer me er ook aan.
Daarom doe ik ook niet mee.
Liever hier gratis, dan daar dokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |