quote:
nee, dat weet ze, daarom wil ze ook dat mo niet gaat!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze staat zwak als Mo weg is, haar zelfkennis is onderontwikkeld
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Vultarian het volgende:
De zussen van Laura zijn er al?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Vultarian het volgende:
de zussen van laura zijn er al? [ afbeelding ]
Dat ligt aan wiens naam er in de TT staat...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Stability het volgende:
waarom staan er 2 plaatjes van laura heeeeeeeelemaal boven in beeld? waar fok staat?
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leukerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
verpest Keetje T nu weer de sfeer...............wil ze weg nou ik zwaai haar wel ui
Ik hoop dat ze donderdag moet opdonderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mo gaat nu Flip lastig vallen...met 'r gezeur, drank doet je goed, janksnol.
zouden ze servio expres in het huis gezet hebben toen maik weg ging ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Injetta het volgende:
Die Maik ligt vast al weer met Johanna of iemand anders te krikken.... Die gast lijkt me absoluut nog niet toe aan een 'vaste relaaasie' .
Idd Maik, ren nu het nog kan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
EMO loopt weer de groepssfeer te beinvloeden he.
Wat een kutwijf!!!
Als je dit leest Maik, Ga naar Johanna ,, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik sta naast je!! met de witte doekjes! van blijdschap!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
verpest Keetje T nu weer de sfeer...............wil ze weg nou ik zwaai haar wel ui
ja maar helemaal bovenin bij de fok reclame zelf bedoel ik, dus nog boven alle bewonersquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat ligt aan wiens naam er in de TT staat...
Zij of Paal, een van de 2quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze donderdag moet opdonderen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
Wat een kutwijf!!!
Of een leuk meisjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
Wat een kutwijf!!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Vultarian het volgende:
De zussen van Laura zijn er al?
[ afbeelding ]
ja voor eventjes zoals met de bingo maar nu pppffftttt maik ligt allang een ander de pompen die moet het kwijt die wacht echt niet op haarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leuker
Ja, maar ze jankt wel weer en verpest wel de leuke avond weer en vult wel de streams weer met haar gezanikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leuker
quote:
Ja klopt die bedoel ik ook kijk maar in een oude COS met bevoorbeeld Geer of Karim in de TTquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar helemaal bovenin bij de fok reclame zelf bedoel ik, dus nog boven alle bewoners
Ditquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo speelt iedereen lekker op het gevoel dat ze haar maandag toch maar niet nomineren..Maandag wil ze niet meer naar huis hoor!
Het ene sluit het andere niet uit hequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef ToughLove het volgende:
Vanmiddag zei ze nog dat ze Flip ging nomineren, en nu staat 'ie in haar top drie.
En Sharon weet het ook al!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
Mo vertelt net tegen Lau dat ze weg wil, maar dat Lau dat tegen niemand mag vertellen. En vervolgens vertelt ze het zelf weer aan Flip. Ze is weer helemaal terug. Zo fakking vermoeiend.
Ah ik ben het totaal met je eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef akveor het volgende:
Ik heb altijd het idee bij Laura dat die altijd blij is dat iemand anders een probleem heeft. Die kan ze dan zogenaamd helpen maar in werkelijkheid is ze blij dat de focus vooral niet op haar ligt.
Laura is zo introvert dat ik bijna niet kan begrijpen hoe zij door de screening gekomen is.
oh ik had daar nog nooit op gelet..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja klopt die bedoel ik ook kijk maar in een oude COS met bevoorbeeld Geer of Karim in de TT
zullen we een leuk spandoek dan maar makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik sta naast je!! met de witte doekjes! van blijdschap!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo speelt iedereen lekker op het gevoel dat ze haar maandag toch maar niet nomineren..Maandag wil ze niet meer naar huis hoor!
Dat heet hoogbegaafd,quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
omdat we dit al 999x keer eerder hebben gezien misschien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
Waarom mag Monique eigenlijk niet emotioneel zijn? Maik is net weg en dit is haar eerste feestje zonder hem. Lijkt me erg begrijpelijk allemaal.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef skunkyxxl het volgende:
Damn heeft die flip nu echt zo`n rood hoofd?
En laat dat nou net het probleem zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique: "Ik verander niet, ik ben gewoon Mootje.."
Maar dan staan Jo en Flip in de finale, houd daar rekening meequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef sjaakspark het volgende:
Ik hoop zo dat ze weer nomineren via de kijkers of via een spel. Is een stuk eerlijker dan dat ze het via de bewoners doen. Al dat geslijm onderling.
o, ja!! en dan heel hard zingen: "daar gaat ze..."quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zullen we een leuk spandoek dan maar maken
Ik vind hem juist vaak heel eng kijken, vooral vanaf de zijkant gezien, heel hard en geniepig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
komt door al die drank die er al in zit
en soms kijkt hij zo heel blij
Rode wijn? Rode bessen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
komt door al die drank die er al in zit
en soms kijkt hij zo heel blij
Dat is dan weer het volgende probleem. Misschien moet dan de fokkers maar kiezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Maar dan staan Jo en Flip in de finale, houd daar rekening mee
Inderdaad... en misschien heeft ze door dat Flip haar wilt nomineren.. en probeert ze hem daar van af te helpen en ik ben bang dat het nog gaat werken ook...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
En ondertussen probeert ze,met dat zielige gedoe, er wel achter te komen wie wie gaat nomineren. Ze is echt heel voorspelbaar.
Ik heb er geen problemen mee dat iemand laat zien hoe ze is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
omdat we dit al 999x keer eerder hebben gezien misschien?
Tja, er moet op dit moment vies gespeeld gaan worden om het tot de finale te kunnen schoppen, part of the gamequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad... en misschien heeft ze door dat Flip haar wilt nomineren.. en probeert ze hem daar van af te helpen en ik ben bang dat het nog gaat werken ook...
Ze mag best verdriet hebben maar ze doet nu net alsof ze verdriet hebt zodat de anderen haar niet nomineren, nu ineens zit flip in haar top drie maar ik sta niet gek kijken als je flip nomineerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
Waarom mag Monique eigenlijk niet emotioneel zijn? Maik is net weg en dit is haar eerste feestje zonder hem. Lijkt me erg begrijpelijk allemaal.
ach kom nou, Monique is een uitgenast meisje steeds de aandacht op zich vestigen, zielig doen en roepen mijn ouders en de buitenwereld maar ondertussen, nee is een uitgekookte grietquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, ja!! en dan heel hard zingen: "daar gaat ze..."
Maar op Laura kan je niks anders dan negatief commentaar hebben...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tja, er moet op dit moment vies gespeeld gaan worden om het tot de finale te kunnen schoppen, part of the game
vind ik ook, daarom heb ik er ook een nee-schud smiley achter gezetquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind hem juist vaak heel eng kijken, vooral vanaf de zijkant gezien, heel hard en geniepig.
Gisteren zei ze dat flip en jo zou nomineren tegen lauraquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ze mag best verdriet hebben maar ze doet nu net alsof ze verdriet hebt zodat de anderen haar niet nomineren, nu ineens zit flip in haar top drie maar ik sta niet gek kijken als je flip nomineerd.
En zo doet ze steeds bij iedere andere bewoners haar eigen inlikken
Dan weet ze er ook nog tranen uit te persen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef little_me het volgende:
Kan mo niet gewoon meer zuipen dan en dan kotsen dan houd der tenminste der mond
Precies, een karakterloos organisme is het, en als ik zo kijk naar haar introfilmpje is ze blijven hangen in haar 6e levensjaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar op Laura kan je niks anders dan negatief commentaar hebben...
dan gaat ze Maik nog meer missenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef little_me het volgende:
Kan mo niet gewoon meer zuipen dan en dan kotsen dan houd der tenminste der mond
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
mmmm.. Mo: "ik ben best stabiel..."
Lievvvv hé?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Candyfreak het volgende:
Lekkersimpel wat een leuke avatar heb je
nee, IK ben stabiel !!!! kijk maar naar mn naam....moquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
tegen wie zei Laura dat dan want gisteren zei laura dat ook tegen Mo ze zei dat ze jo en flip zou nomineren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef bull1966 het volgende:
laura nu lekker met Mo meepraten
vanmiddag zie ze nog dat ze Mo nog ging nomineren
Overleg mag, afspraken maken nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit is toch gewoon overleg ?? come on !![]()
![]()
qua mensen om te nominerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Precies, een karakterloos organisme is het, en als ik zo kijk naar haar introfilmpje is ze blijven hangen in haar 6e levensjaar
Psssttt je mag Lau niet bashenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef bull1966 het volgende:
ze zei tegen mo dat ze jo ging nominerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef bull1966 het volgende:
nee hoor... Karimquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
Toppie Mo wordt weer het meest besproken![]()
![]()
hahahha ja ik mis je aap waar is die, dit is je eigen hond he.quote:
me tooquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind hem juist vaak heel eng kijken, vooral vanaf de zijkant gezien, heel hard en geniepig.
Mama!quote:
Mo is vooral mobiel, dat heb ik kunnen zien in haar bedjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, IK ben stabiel !!!! kijk maar naar mn naam....mo
vanmiddag aan de keukentafel gerard zat daar ook bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef Freule het volgende:
[..]
tegen wie zei Laura dat dan want gisteren zei laura dat ook tegen Mo ze zei dat ze jo en flip zou nomineren.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Injetta het volgende:
Ze verzekert zich er nu van dat Lau en Flip in ieder geval niet op haar stemmen....
Ze speelt op hun gevoel en die kunnen het niet meer over hun hart verkrijgen. Dan morgen Sharon bespelen en Jo nog, dan weet ze dat niet genomineerd wordt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Day het volgende:
En zo bewerkt Mo de andere bewoners dus ELK weekend.
juistumquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mo is vooral mobiel, dat heb ik kunnen zien in haar bedje
ze jankt plotseling ook niet meerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Day het volgende:
+12quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Lau, stelletje achterbakse viswijven, oprotten uit dat huis, ga aan jezelf werken en kom daarna maar weer terug.
Achterlijke kutkonijnen
Inderdaad!! Was net blij dat Flip haar wou nomineren (hij zei zoiets tegen Gerard) maar hij is hier volgens mij heel gevoelig voor...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Day het volgende:
Mo gaat niet, die nog geen 1 x genomineerd door haar gemanipuleer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef bamby het volgende:
Hoop zo dat mo gaaten ik ga weer in lees modes gaat me te snel
Maar als Gerard dat doet is hij geniaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Day het volgende:
dan hoop ik dat ze zich aan iemand vergrijpt de hoer van het huis, Mo is de huishoer van SST.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef farscapevr8 het volgende:
mootje gaat vanavond een kwaaaie dronk over zich krijgen
besteld ze toch een rubbere robbiequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Candyfreak het volgende:
Monique baalt gewoon dat ze niet meer kan krikken
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef 38half het volgende:
Mo: ik verdien deze plek gewoon niet. ROT dan OP!!!!!!!!!!!!!!!!
dan is het gesprekje met schoonmoeder toch ergens goed voor geweestquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Doet hij ook, hij wijst Jo de laatste dagen keer op keer weer af
Ik hoop dat Lijzige Laura er komende week uitvliegt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef shomila het volgende:
Flip gaat 2 vrouwen stemmen ben benieuwd wie ik denk Laura en Mo
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Iedereen heeft het weer over Mootje, en zo hoort het ook,
Maar aan wie dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze zich aan iemand vergrijpt de hoer van het huis, Mo is de huishoer van SST.
Die Maik zit nu ergens onder gedoken overal roepen ze hem na............waar is die jankerd
Sharon is terror Jaap. Jaap zou ook zijn miljoen aan een goed doel geven (daarmee bedoelde hij uiteindelijk zichzelf)quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef liqrich het volgende:
kunnen ze terrorjaap niet ff loslaten daar pff wat een gejank zeg
Dat valt wel tegen hoor. Ze komt hier altijd prima mee weg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef IGotNoName het volgende:
Mo speelt echt een vies spelletje, en ze denk hier ver me te komen, maar daar vergist ze zich erg in denk ik.
Laura praat alsof ze alle wijsheid in pacht heeft en zelf al tigkeren in een RLS heeft gezeten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura zit net te praten alsof ze al weet dat ze zeker in de finale zit
pleaseeee let it bequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Chuckster het volgende:
Philip heeft de dames door, hij had het er met Don Gerard over dit keer vrouwen te gaan nomineren, Mo gaat dit niet worden, daar heeft dit geslijm van d'r niks mee te maken, maar Lantaarnpaal is de klos, net als Sharon![]()
![]()
jij snapt emquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar als Gerard dat doet is hij geniaal.
Maakt niet uit, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja erg negatief maar dat maakt toch niet uit he
Jammer dat Philip er steeds intraptquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!! Was net blij dat Flip haar wou nomineren (hij zei zoiets tegen Gerard) maar hij is hier volgens mij heel gevoelig voor...
gewoon niet van thuis mee gekregen dat je je emotions kan laten zienquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me ook af in hoeverre Laura werkelijk geïnteresseerd is in mensen. Ze probeert het wel maar ze komt zo verschrikkelijk koud over...brrrr
Haar zus was ook zo verschrikkelijk koud toen Laura die brief voorlas.
Maar als ze niet op hem en Joannaquote:
Je vergeet "dat sowieso" en "ik wou net zeggen"quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lijzige Laura er komende week uitvliegt.
Kan ze lekker veel zeggen "dat is KUT" en "absoluut" enne "komt goed schatje"![]()
![]()
Nee is Segredoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ja ik mis je aap waar is die, dit is je eigen hond he.
zijn ijskasten !quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me ook af in hoeverre Laura werkelijk geïnteresseerd is in mensen. Ze probeert het wel maar ze komt zo verschrikkelijk koud over...brrrr
Nja, wel als gevolg dat de eerste keer dat ze (mo) op stoel komt ze (finaal) weggestemd wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen hoor. Ze komt hier altijd prima mee weg.
Jah hij is zo lief!! Eigenlijk iets te lief!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Jammer dat Philip er steeds intrapt
desnoods aan FLIp kan mij het schelen wat een dom kind vind ik haar uitgekookt tot en metquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef Chuckster het volgende:
LAURA HOUDT JE BEK MET DIE PIEPGELUIDEN VAN JE
M'n capslock doet het in ieder geval
Flipse heeft het door, het slijmen was teveel van het goede, vandaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah hij is zo lief!! Eigenlijk iets te lief!!
hierquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef NenaLois het volgende:
Goeieavond allemaal...![]()
![]()
Ik zie dat Mo weer in oude patronen vervalt....
FF een heel andere vraag: ik heb me rot gezocht naar het COMPLETE verhaal van Sharon over de Tsunami... Op google / youtube / SST site / Fok... Nergens kan ik het einde vinden... Kan iemand me helpen?
•
Yep, er zijn maar 2 mensen die haar nu door hebben, Gerard en Karim.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen hoor. Ze komt hier altijd prima mee weg.
Was hij volgens mij net van plan maar ben bang dat dit gesprek hem aan het twijfelen heeft gebracht... Met Mo die zegt ik zou alleen gekwetst zijn als jij of Laura mij nomineert...quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
is dat echt hebben die haar echt door?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, er zijn maar 2 mensen die haar nu door hebben, Gerard en Karim.
Gerard is fan van Mo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, er zijn maar 2 mensen die haar nu door hebben, Gerard en Karim.
Beter kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
flip is helemaal niet lief ,aait het hondje nooit
De zus van Laura lijkt totaal niet op haar. Leuke meid om te zien trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ze speelt gewoon toneel, hoe verlegen ze ook is.
Daarom zegt ze altijd dezelfde dingen als ze iemand probeert te troosten of te helpen.
Altijd ook wel typisch van iemand die zelf zegt dat ze slecht met emoties om kan gaan (daarom is haar relatie uitgegaan) dat die juist er als eerste bij is om mensen steun te bieden.
Dat kan alleen maar fake zijn
Jah die heeft afgelopen jaar wat negroïde mooi boys de parade zien langskomen...vaak van 1000en km's weg...ene Top Gunquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef 38half het volgende:
Mo: mijn moeder zegt altijd: ik hoop dat je trouwt met je beste vriend en niet met je mooiste vriend
Limburg is daar normaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Mylene het volgende:
Monique noemt haar vader mijn papa.
Ik krijg hier de kriebels van.
Nee, die Joanna "van jou" , die denkt echt dat ze "hare majesteit van SST" is. Die is ook echt alleen maar geïnteresseerd in IK, IK, IKquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef akveor het volgende:
ja is limburgs he net als ons mamsquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Mylene het volgende:
Mijn collega doet dat ook altijd... "Ja ik had papa nog aan de telefoon"... Ik denk dan altijd WTF we zijn geen broer en zusquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Mylene het volgende:
Joanna naturel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Chuckster het volgende:
Jo is op dit moment haar kansen aan het verspillen om vanavond/vannacht nog even met Flip te kunnen rollebollen: hij zei eerder to-taal niet van make-up te houden en Jo naturel mooier vindt.
Goed bezig Stervio!
Aaahg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Filip is inderdaad een telg van de familie Gransjean uit Wassenaar. Hem ken ik dus niet persoonlijk, maar een deel van zijn familie wel. Daar zijn leuke anekdotes over, maar die houd ik hier maar even voor me
Maik aardt haar.. andere vriendjes halen haar naar beneden: mo of juist omhoog: MO... blahblah..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef 38half het volgende:
Fuck, reclame. Wat was er met Maik en wat moeten haar ouders zien dat ze nu Mo is.
Slecht of goed?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Filip is inderdaad een telg van de familie Gransjean uit Wassenaar. Hem ken ik dus niet persoonlijk, maar een deel van zijn familie wel. Daar zijn leuke anekdotes over, maar die houd ik hier maar even voor me
quote:
Dankje voor je reactie.quote:
Mijn zoon heeft vrij, dit weekend;-)quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef marjolleke het volgende:
Mo heeft gewoon een goede psych nodig
Mag hier nog wat drank?? Of word je daar niet loslippig van??quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja wie weet wat er zo bijzonder is aan die foto van dr ouders?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef Day het volgende:
Hmmm, contact tussen Mo en haar moeder is niet zo goed? Of begrijp ik het niet goed?
Kom op nu maak je ons nieuwschierigquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
volgens mij is dat ook best wel een koelkastquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De zus van Laura lijkt totaal niet op haar. Leuke meid om te zien trouwens.
Had je ook reclame?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef Sonera het volgende:
wat bedoelde Mo met kijk maar naar de foto van me ouders dan weet je genoeg?
Ging over waarom haar moeder niet naar de show ging..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef Sonera het volgende:
wat bedoelde Mo met kijk maar naar de foto van me ouders dan weet je genoeg?
Fakking tease....quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
My lips are sealedquote:
Maakt helemaal niks uit. De kijkers zien wat ze willen zien. Ze is veelbesproken daar gaat het de programma makers om.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef shomila het volgende:
Ze kan het spel wel vies spelen maar houdt er geen rekening mee dat de kijkers alles zien en die bepalen.
Vast zwart/wit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja wie weet wat er zo bijzonder is aan die foto van dr ouders?
Idd. Ze verpest de hele avond zo! En dat is niet de enige keer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
Go geef ons alsjeblieft nu die karaoke dan houd Mo misschien op met zeuren!!!
Dat doen ze in Sesamstraat ook, das lekker op niveau voor Mo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef Sonera het volgende:
Pleur allemaal Mo en Lau op de bank.. is het een stuk leuker!
en wat de fuck is dat in 3e persoon praten?
Nou, kleine..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
net de kleine zeemeermin
[ afbeelding ]
Eigenlijk wil ik donderdag gewoon als Mo genomineerd is op de andere twee stemmen maakt niet uit wie het is..quote:
Kwam Mo eindelijk maar eens op die bank.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef Sonera het volgende:
Pleur allemaal Mo en Lau op de bank.. is het een stuk leuker!
en wat de fuck is dat in 3e persoon praten?
ow filmpje weet ik niet, heb ik ook alleen maar fragmenten van gezien volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Dankje voor je reactie.
Maar dit is alleen op schrift he zie ik. Ik bedoel eigenlijk het complete filmpje....
Maja, zal wel niet compleet online staan, heb overal gezocht...
MAar bedankt!!
Joannaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, die Joanna "van jou" , die denkt echt dat ze "hare majesteit van SST" is. Die is ook echt alleen maar geïnteresseerd in IK, IK, IK
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef Tamaartje het volgende:
Helaas, moet echt mn bed opzoeken morgen weer klussen in/om het huis..
Niet uitslapen dus.. Have fun!
Ik dacht heel even dat het echt Joanna was...quote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef Chuckster het volgende:
Jo verspilt haar kansen, goed bezig Mrs. Realdoll
btw. lekker goed gejat dan slecht bedacht zal ik maar zeggen:
[ afbeelding ]
Ja, en dadelijk verpest ze de avond met haar schret.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Ze verpest de hele avond zo! En dat is niet de enige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |