Je had 'm ook nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Neeik wil een meisje voor mij helemaal alleen [ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
dat had ik niet doorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
beach had lapo, dus hij mocht topic maken =\
Binnenkort Pirates 4quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Flippiee het volgende:
Nu heb ik zin in Pirates of the caribean
Ik heb zin in jou.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Flippiee het volgende:
Nu heb ik zin in Pirates of the caribean
Er is een nieuwe regel: Nieuw: topicreeksenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
beach had lapo, dus hij mocht topic maken =\
Dat was zeker een beer.quote:
Ik zei altijd als er een deel 4 komt, dan ga ik naar wereldpremierequote:
Arceequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er is een nieuwe regel: Nieuw: topicreeksen
Oeffffffquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei altijd als er een deel 4 komt, dan ga ik naar wereldpremiereMaar dacht nooit dat ie werkelijk kwam
Dus nu dilemma
Nee niet, anders krijg je nogsteeds 9829482984 topics, alleen de eerste komt in de reeks.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er is een nieuwe regel: Nieuw: topicreeksen
Doei.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
VUILE TS MIJN RAGBROER HAD DE LAPO EN DIT IS EEN KUT TT NU GA IK WEG WANT DIT IS NIET LEUK DOEI
sorry ik ga al weg jij hoeft niet weg hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
VUILE TS MIJN RAGBROER HAD DE LAPO EN DIT IS EEN KUT TT NU GA IK WEG WANT DIT IS NIET LEUK DOEI
Geeft niet.quote:
Alleen jammer dat Penelope Cruz er in zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei altijd als er een deel 4 komt, dan ga ik naar wereldpremiereMaar dacht nooit dat ie werkelijk kwam
Dus nu dilemma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Precies, wel dus, dat is de nieuwe regel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee niet, anders krijg je nogsteeds 9829482984 topics, alleen de eerste komt in de reeks.
En geen Keira Knightleyquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Penelope Cruz er in zit
Jaha maakt niet uit gebeurd is gebeurd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik dacht dat ik de lapo had want alles werdt opeens rood entoentoentoen entoen
Ja, da's mooi kut inderdaad.quote:
Ben jij baas van deze reeks dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, wel dus, dat is de nieuwe regel.
Mensen die nog met subpagina's werken.:')quote:
WAAROM IS ZWIJN EEN BELEDIGING! VARKENS EN ZWIJNEN ENZO ZIJN BAAS EN IK KAN HET WETEN WANT IK BEN RAGBOER DOEIquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA NAAR DE STRAFHOEK JIJ JIJ ZWIJN TOPIC PIKKER ALLESSS WAAROM WAAROM
Nee, natuurlijk niet, ik keek alleen even in dit topic om te zien hoe die nieuwe regel uitpakt.quote:
Regel = lapo opent nieuw deel. Verschil met vroeger is het feit dat topics nu ook in een reeks vallen en alleen het eerst geopende topic in de reeks valt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, ik keek alleen even in dit topic hoe die nieuwe regel uitpakt.
OKE DOEIquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAAROM IS ZWIJN EEN BELEDIGING! VARKENS EN ZWIJNEN ENZO ZIJN BAAS EN IK KAN HET WETEN WANT IK BEN RAGBOER DOEI
Okidoki.quote:
Nu val je helemaal goed op. Als paarse tussen de rodequote:
quote:Op 16-04-2011 23:08 schreef sharr
[..]
Hoi liefste Beach!
Ik vermoed morgenmiddag, ik ga nu mijn best doen om een slaapje te doen. Groetjes aan iedereen in ARG7, ik mis ze wel een beetje hoor.
Gr gr.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Check mijn UI mensen en aanbid Cosmo.
Ik ben in de war door jullie allemaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nu val je helemaal goed op. Als paarse tussen de rode.
Ja, maar van dat laatste kun je dus niet meer afwijken. Als iemand anders dan de lapo 't nieuwe deel opent van de reeks kan de lapo dat niet alsnog ook doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Regel = lapo opent nieuw deel. Verschil met vroeger is het feit dat topics nu ook in een reeks vallen en alleen het eerst geopende topic in de reeks valt.
Yesquote:
Ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja ik was even confused, gelukkig hebben mijn eigen posts ook nog een kleurtje.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie dit nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom beter dat de lapo gewoon topic opentquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar van dat laatste kun je dus niet meer afwijken. Als iemand anders dan de lapo 't nieuwe deel opent van de reeks kan de lapo dat niet alsnog ook doen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blauw is de kapitein dus en rood de matrozen en ik ben dan de vrouw van de kapitein omdat roze.
En appel dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blauw is de kapitein dus en rood de matrozen en ik ben dan de vrouw van de kapitein omdat roze.
Ja, verder kun je natuurlijk nog wel gewoon steeds afspreken dat lapo 't nieuwe deel opent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Daarom beter dat de lapo gewoon topic opent
quote:
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
walk the plankquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die wordt gekielhaald wegens overspel
Ja nou sorry ik wou eens een vrouw proberenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja nou sorry ik wou eens een vrouw proberen
waquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
waquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja nou sorry ik wou eens een vrouw proberen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wie?oooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WATWATquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goed planquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dan kan Zero die gebruiken
Je vergeet Jan zelf nota benequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
je vergeet die van janquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vergeet Jan zelf nota bene
SORRYquote:
doe je normale ui dan evenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cos zou je er ook 1 voor mij willen maken?Iets met een clownig karakter?
Alles. Als ik ook gay word, kunnen we wel trouwenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja heb je wat tegen gays dan![]()
Mn postgemiddelde is nu 100, joepie.
Als je postgemiddelde 111 is, dan heb je pas reden tot klagen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja heb je wat tegen gays dan![]()
Mn postgemiddelde is nu 100, joepie.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Alles. Als ik ook gay word, kunnen we wel trouwen
Wel een mooi getal, hoelang zullen we mij geven? 5 dagen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je postgemiddelde 111 is, dan heb je pas reden tot klagen..
Ik wist het eeuwige haat alles.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wel een mooi getal, hoelang zullen we mij geven? 5 dagen?
Ik schat 12 dagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel een mooi getal, hoelang zullen we mij geven? 5 dagen?
Dan gaat je gemiddelde met 1 per dag omhoog + 1 dag spelingquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh, haat niet, echt niet![]()
![]()
[..]
Oke okeWe'll see!
:S:S:S die wordt dan gekquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als iemand straks perongelijk op dit topic klikt en al die UI's ziet
Ik vind ze serieus wel tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als iemand straks perongelijk op dit topic klikt en al die UI's ziet
Ik zou het graag voor je willen maken hoor maar kan dat zelf niet echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga ff kijken of ik iets leuks voor mezelf kan maken
Schaap.quote:
quote:
Even Myraela aan d'r staart trekken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is dit topic nog niet centraal gezet?
Ik dacht aan haar sikjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even Myraela aan d'r staart trekken.
Appel.quote:
Een driehoekquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik probeerde het, maar wist geen ooglapje dus stopte ik
Ook voor mijquote:
Haha no problemquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik probeerde het, maar wist geen ooglapje dus stopte ik
gaat dit over Simon Zealotes ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
the monkey comes out of the sleeve
I fell with the door in house.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
the monkey comes out of the sleeve
Unfortunately peanutbutter.quote:
Wij gingen op msn cammen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Zeroku het volgende:
Was er een Tainyschets of heb ik m'n cam voor niets gezocht?
ok lets tinychatquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Zeroku het volgende:
Was er een Tainyschets of heb ik m'n cam voor niets gezocht?
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lololo
[..]
waar zie jij jan? ?::
Hoi en doei Flippie. Is Oceanview nog bij je thuis?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga even naar ons nieuwe pup kijken, doei wel.
nu opeens wel schattig? squote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga even naar ons nieuwe pup kijken, doei wel.
is ie nooit geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi en doei Flippie. Is Oceanview nog bij je thuis?
ik walg nog steeds van het beest maar het is er, hij kan er niets aan veranderen en ik kan het niet.quote:
Dus Oceanview heeft jou niet gehosseld? Valt me tegen van Oceanview...quote:
Kan ie ook niet, ik val op oudere mannen. Bobje bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dus Oceanview heeft jou niet gehosseld? Valt me tegen van Oceanview...
Opa.bakkebaardquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ie ook niet, ik val op oudere mannen. Bobje bijvoorbeeld.
ohh of yvonnequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oceanview laten liggen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oceanview is mijn Oceanenjochie, beachie pikt dat nooit in, en iemand anders ook niet.quote:
Helaas welquote:
Hij komt uit Rusland ja maar dit is in Amerikaquote:
Echt.quote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Hij komt uit Rusland ja maar dit is in Amerika
Geniale filmpjes welquote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Echt.![]()
Dat maakt het een stuk minder tof. Alhoewel:
!
Ja toch.quote:
Maar de mijne heeft een ster op z'n oog.quote:
deed me aan reservoir dogs denken vandaar de opmerkingquote:Op zondag 17 april 2011 00:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar de mijne heeft een ster op z'n oog.
Je bent gewoon naakt nu he ?quote:Op zondag 17 april 2011 00:59 schreef n8n het volgende:
andere keer wel, ga nu ff breaking bad kijken en dan slaapkes doen
dat houd me niet tegen, ben ff toe aan hersenloos vermaakquote:
quote:
quote:
Met alt klik kun je NOG sneller quotenquote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef n8n het volgende:
[..]
dat houd me niet tegen, ben ff toe aan hersenloos vermaak
Doei ragbroer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |