Kruising tussen een Zeeman en een Wibra?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ze hebben geen merken enzo hoor.
Het is een kruising tussen een Zeeman, een Wibra en een hééééééél klein mini-vleugje H&M.
Wel eens op de mannenafdeling geweest?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kruising tussen een Zeeman en een Wibra?Dat is dus absoluut niet waar, want als je ziet wat je voor vrouwen daar kan kopen, kwaliteit is gewoon hetzelfde van de h&m en van de basic shit zelfs nog beter.
Ja vandaag nog en de dingen die er nu hangen, hangen ook gewoon in de h&m.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel eens op de mannenafdeling geweest?
Nou, toen nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja vandaag nog en de dingen die er nu hangen, hangen ook gewoon in de h&m.
Nieuwe functie van Fok!, reeksen worden automatisch in je MyAT gezetquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe komt het dat ik dit topic automatisch volg?
Ik dacht dat ik teveel rum op hadquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe komt het dat ik dit topic automatisch volg?
Is dit als reeks ingesteld dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nieuwe functie van Fok!, reeksen worden automatisch in je MyAT gezet
Jep.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Is dit als reeks ingesteld dan?
Gaat dat niet eerder dan met de "open nieuw deel" knop dat dan iedereen die gepost heeft 'm krijgt. Lijkt me logischer.quote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef KneusTeun het volgende:
http://uk.wii.ign.com/articles/116/1161875p1.html roddels!
Alsof microsoft dat onbeantwoord laat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef KneusTeun het volgende:
http://uk.wii.ign.com/articles/116/1161875p1.html roddels!
Frank wat was die site van jou? Waar je mijn naam had neergezet?quote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef Frankii het volgende:
DE KOFFIE KOFFIE FOFFIE JOFFIE KOFFIE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUB,
Binnenkort zonder beeldscherm ertussen te zien.quote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef Frankii het volgende:
DE KOFFIE KOFFIE FOFFIE JOFFIE KOFFIE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUB,
www.frankert.nlquote:Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Frank wat was die site van jou? Waar je mijn naam had neergezet?
Gaat wel, last van hooikoorts en daardoor ook hoofdpijn, maar ik mag niet klagenquote:
Ja rustig aan, beetje werken nu. Ben alleen nog steeds verkouden, al bijna 2 weken nuquote:Op zondag 17 april 2011 09:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaat wel, last van hooikoorts en daardoor ook hoofdpijn, maar ik mag niet klagenen met jou, al aan het werk?
Tamsquote:Op zondag 17 april 2011 09:14 schreef tliciouz het volgende:
Als je nu ook op de TT klikt zie je alle reeksen.
En goedemorgen!
Jubileum! Clowns, ballonnen, vuurwerk, duiven, lasershow!quote:Op zondag 17 april 2011 09:16 schreef KneusTeun het volgende:
Zie nu pas dat het bijna nummertje 100 wordt!
Ik vind dat we allemaal een toneelstukje moeten opvoeren om dit te vieren.quote:Op zondag 17 april 2011 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jubileum! Clowns, ballonnen, vuurwerk, duiven, lasershow!
nee je ziet alle topics in deze reeksquote:Op zondag 17 april 2011 09:14 schreef tliciouz het volgende:
Als je nu ook op de TT klikt zie je alle reeksen.
En goedemorgen!
quote:Op zondag 17 april 2011 09:16 schreef KneusTeun het volgende:
Zie nu pas dat het bijna nummertje 100 wordt!
quote:Op zondag 17 april 2011 09:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
nee je ziet alle topics in deze reeks
Goedemorgen Tam
Nee, dat zal leuk wordenquote:Op zondag 17 april 2011 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat we allemaal een toneelstukje moeten opvoeren om dit te vieren.
Meteen weer negatief doen!quote:Op zondag 17 april 2011 09:22 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen onder tussen gewoon thuis zitten, alleen, zonder enige vorm van festiviteiten
Ik denk laatst: "Goh, laat ik eens koffie gaan drinken met Michhas in Arnhem", wil en kan meneer ineens nietquote:Op zondag 17 april 2011 09:23 schreef tliciouz het volgende:
Of we vieren nummer honderd tijdens een meet. Maar dat word toch niets.
quote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk laatst: "Goh, laat ik eens koffie gaan drinken met Michhas in Arnhem", wil en kan meneer ineens niet
Dan kan je toch ook koffie drinken met mij.quote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk laatst: "Goh, laat ik eens koffie gaan drinken met Michhas in Arnhem", wil en kan meneer ineens niet
Ik heb jouw nummer niet, dat contact een beetje moeilijkquote:Op zondag 17 april 2011 09:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook koffie drinken met mij.
Dan stuur je een berichtje op mijn facebook.quote:Op zondag 17 april 2011 09:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer niet, dat contact een beetje moeilijkAnders was ik wel even langsgekomen
Prima, kom er sowieso wel weer een keer langs binnenkortquote:Op zondag 17 april 2011 09:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan stuur je een berichtje op mijn facebook.
Wut?quote:Op zondag 17 april 2011 09:55 schreef KneusTeun het volgende:
Lol de maker van bleach en naruto heeft ook niels hogersonn en heiddi gemaakt
True, alles van Kindernet was epicquote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
Niels was echt wat ik vroeger voor school keek! shit is epic! net als alfred J kwak.
Zit nu alle intro's te kijken van de series die ik leuk vond.quote:
Teddy Ruxpinquote:Op zondag 17 april 2011 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit nu alle intro's te kijken van de series die ik leuk vond.
Jaren 90 hier.quote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef PierreTT het volgende:
Mooie tijdenGeboren zijn in de jaren '80
Jonkies uit de jaren '90quote:
Jonkies, jonkies?quote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jonkies uit de jaren '90![]()
![]()
Yes, ben weer bejaarden aan het vermaken
[Rossdale mode] Was ik nog maar 20quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jonkies, jonkies?
Ik word volgend jaar 20
quote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[Rossdale mode] Was ik nog maar 20[/Rossdale mode]
Als we nou niet al te veel posten gebeurd dat ook komende vrijdag. Mits frankii de afgelopen nacht overleefd heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 09:23 schreef tliciouz het volgende:
Of we vieren nummer honderd tijdens een meet. Maar dat word toch niets.
Wat is er waar aankomende vrijdag?quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Als we nou niet al te veel posten gebeurd dat ook komende vrijdag. Mits frankii de afgelopen nacht overleefd heeft.
Aankomende vrijdag? Waar?quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Als we nou niet al te veel posten gebeurd dat ook komende vrijdag. Mits frankii de afgelopen nacht overleefd heeft.
Ik, frankii, misschien rossdale. Verder weet ik zo niet. Misschien tauch en soldwel want die wonen ook in de buurt maar die hebben 't nog niet gezegd.quote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wie komen er allemaal? Alleen jij?
Hoezo, dat kan toch?quote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef kenserkabouter het volgende:
Parv beweert dat hij niet gaat vanwege mij. Lekker volwassen weer.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef tliciouz het volgende:
Niet dat mij het uitmaakt want ik ga niet
DB is net zo centraal. En ik zou oorspronkelijk met frankii gaan omdat wij allebei in den bosch wonen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef tliciouz het volgende:
En waarom in DB en niet Utrecht ofzo? Dat is tenminste centraal voor iedereen. Niet dat mij het uitmaakt want ik ga niet maar goed.
Top. Doe dat. Zou wel leuk zijn als jullie meegaan.quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo, dat kan toch?![]()
Ik check wel even met Rossdale
Zit dat weekend in Druten.quote:
Dat weet je niet, misschien zijn wij wel immense idioten danwel afgrijselijke teringlijers! Wie weet!quote:Op zondag 17 april 2011 11:47 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Top. Doe dat. Zou wel leuk zijn als jullie meegaan.
Rossdale en mij niet genoeg vindenquote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit dat weekend in Druten.En als ik naar een ''meet'' ga ga ik er liever naar 1 waar er veel meer komen en het lekker weer is.
Och, daar kan ik wel mee omgaan.quote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien zijn wij wel immense idioten danwel afgrijselijke teringlijers! Wie weet!
Die meets komen er waarschijnlijk toch niet. Er zijn altijd zat mensen die het te ver vinden of die geen tijd hebben.quote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit dat weekend in Druten.En als ik naar een ''meet'' ga ga ik er liever naar 1 waar er veel meer komen en het lekker weer is.
Weet je maar nooit, je moet wel oppassen voor Rossdale. Vorige keer heeft ie het ook maar ternauwernood overleefd, en hij is vrij ontoerekeningsvatbaar als ie gedronken heeft...quote:Op zondag 17 april 2011 11:49 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och, daar kan ik wel mee omgaan.
Des te beter toch?quote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weet je maar nooit, je moet wel oppassen voor Rossdale. Vorige keer heeft ie het ook maar ternauwernood overleefd, en hij is vrij ontoerekeningsvatbaar als ie gedronken heeft...
Boh ouwe, die gast is echt de koning van de slicke movesquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 12:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh ouwe, die gast is echt de koning van de slicke moves! Rossdale is ook de koning van kenserhard zuipen
quote:Op zondag 17 april 2011 12:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh ouwe, die gast is echt de koning van de slicke moves! Rossdale is ook de koning van kenserhard zuipen
Ging jij niet in Rotterdam studeren?quote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Pierre, hoe zit het met woonruimte in Tilburg? Moet toch niet zo'n probleem zijn om wat te vinden, toch?
Ligt eraan. Vooral aan je budget en of je mensen kentquote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Pierre, hoe zit het met woonruimte in Tilburg? Moet toch niet zo'n probleem zijn om wat te vinden, toch?
Nee. Beviel me ook wel goed, maar eigenlijk is Tilburg in alle opzichten naar mijn mening net wat beter. Alleen twijfel ik nog tussen twee studies.quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ging jij niet in Rotterdam studeren?
Welke twee? Op de economische faculteit neem ik aan? Ik heb zelf ook 3 jaar rondgelopen op de economische faculteit, als je vragen hebt moet je het maar laten weten. Als je nog een keer een rondleiding wil op de universiteit of wat dingen daar wil bezoeken moet je het ook maar laten weten!quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Beviel me ook wel goed, maar eigenlijk is Tilburg in alle opzichten naar mijn mening net wat beter. Alleen twijfel ik nog tussen twee studies.
Overigens las ik dat studenten in hun eerste jaar in Rotterdam vanaf volgend jaar alle zestig studiepunten moeten halen of ze moeten wegwezen. Niet dat dat mijn keuze heeft beïnvloed, maar dat lijkt me toch wel wat overdreven
quote:Op zondag 17 april 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Als je naar Tilburg gaat, heb je aan Pierre een persoonlijke intro-papa
Daarover gesproken, ik ben dit jaar gewoon geen mentor meerquote:Op zondag 17 april 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Als je naar Tilburg gaat, heb je aan Pierre een persoonlijke intro-papa
Ja drukte he... en de jongen waarmee ik mentor zou worden zit ook in Thailand op dat moment, dus dat wordt hem ook niet. Misschien maar eens kijken of er nog wat te regelen valt, krijg ik toch nog erkenningquote:
Ja dat klopt. Maar dat is gelukkig voor hen wel experimenteel. Als dat goed uitpakt zal dat wel op meer plekken gebeuren. Zwaar kut. Ze kunnen het beter op 50 ofzo leggen, dat je nog iets van een buffer hebt.quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Beviel me ook wel goed, maar eigenlijk is Tilburg in alle opzichten naar mijn mening net wat beter. Alleen twijfel ik nog tussen twee studies.
Overigens las ik dat studenten in hun eerste jaar in Rotterdam vanaf volgend jaar alle zestig studiepunten moeten halen of ze moeten wegwezen. Niet dat dat mijn keuze heeft beïnvloed, maar dat lijkt me toch wel wat overdreven
Ik ben ook mentor komende OWEE.quote:Op zondag 17 april 2011 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja drukte he... en de jongen waarmee ik mentor zou worden zit ook in Thailand op dat moment, dus dat wordt hem ook niet. Misschien maar eens kijken of er nog wat te regelen valt, krijg ik toch nog erkenning
Ja, tussen Economics en Economie & Bedrijfseconomie. Ik ga sowieso eind april nog een keer een kijkje nemen, maar ik zal je aanbod onthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke twee? Op de economische faculteit neem ik aan? Ik heb zelf ook 3 jaar rondgelopen op de economische faculteit, als je vragen hebt moet je het maar laten weten. Als je nog een keer een rondleiding wil op de universiteit of wat dingen daar wil bezoeken moet je het ook maar laten weten!
Inderdaad, maar volgens mij geldt het ook alleen maar aan de faculteit Sociale Wetenschappen. Bij de echt zware studies zou het natuurlijk onbegonnen werk zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 12:49 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar dat is gelukkig voor hen wel experimenteel. Als dat goed uitpakt zal dat wel op meer plekken gebeuren. Zwaar kut. Ze kunnen het beter op 50 ofzo leggen, dat je nog iets van een buffer hebt.
Doen, ik geef 27 en 28 april ook rondleidingen. Maar mocht je nog een keer willen komen op een doordeweekse dag en alles wat beter op je gemak bekijken, dan roep je maar. Tevens als je meer informatie wil over wonen en leven in Tilburg, daar weet ik na 6 jaar ook wel aardig wat vanquote:Op zondag 17 april 2011 12:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, tussen Economics en Economie & Bedrijfseconomie. Ik ga sowieso eind april nog een keer een kijkje nemen, maar ik zal je aanbod onthouden
En wie zegt dat sociale studies niet zwaar zijnquote:Op zondag 17 april 2011 12:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij geldt het ook alleen maar aan de faculteit Sociale Wetenschappen. Bij de echt zware studies zou het natuurlijk onbegonnen werk zijn.
Was ook niet zo bedoeld, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 17 april 2011 12:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wie zegt dat sociale studies niet zwaar zijn![]()
Zulke grappen hoef je in Delft of Eindhoven en heel veel biotechnologische studies inderdaad niet te proberen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij geldt het ook alleen maar aan de faculteit Sociale Wetenschappen. Bij de echt zware studies zou het natuurlijk onbegonnen werk zijn.
Tuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Was ook niet zo bedoeld, maar je snapt wat ik bedoel
Yo frankert. Heb je een kater?quote:
Neequote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Yo frankert. Heb je een kater?
Nothing aspirine can't handle.quote:
Dr kwam een groep mensen een biertje doen op mijn kamer voordat we de stad in gingen. Stuk of 10 bodempjes weg kunnen gooien net. Snap dat echt nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nothing aspirine can't handle.
ze denken dat je geld te veel hebt, je moet gewoon niet zo luxe leven dan doen ze dat nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:33 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dr kwam een groep mensen een biertje doen op mijn kamer voordat we de stad in gingen. Stuk of 10 bodempjes weg kunnen gooien net. Snap dat echt niet
Sommige mensen zijn van die neuroten.quote:Op zondag 17 april 2011 14:33 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dr kwam een groep mensen een biertje doen op mijn kamer voordat we de stad in gingen. Stuk of 10 bodempjes weg kunnen gooien net. Snap dat echt niet
ja maar ik doe dat allemaal niet jeweet nuchter en fris voor de vrouwenquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik (semi-)citeer PierreTT: "En iedereen die niet rookt, drinkt en drugs gebruikt is een verkapte autist en moet z'n bek houden!!!!!11!!1![]()
![]()
"
Impliceren dat alcohol geen drug is.quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik (semi-)citeer PierreTT: "En iedereen die niet rookt, drinkt en drugs gebruikt is een verkapte autist en moet z'n bek houden!!!!!11!!1![]()
![]()
"
Die discussie hebben we al gehad toch.quote:Op zondag 17 april 2011 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Impliceren dat alcohol geen drug is.
Wat is je punt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad toch.
Sodeju.quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef kenserkabouter het volgende:
Tams, Jenni's zusje al wel eens gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef kenserkabouter het volgende:
![]()
"
Oké.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
Net de htc wildfire besteld. Wou eigenlijk de desire maar zag ergens zo'n goedkope aanbieding, kon het niet laten.Meteen hello kitty hoesjes er bij besteld.
![]()
Schop ze weg! Oh nee dat gaat niet bij jou.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Irritante junkies voor de deur
....quote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Schop ze weg! Oh nee dat gaat niet bij jou.
Kan je alweer normaal lopen?quote:
Prima toestel hoor die wildfirequote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
Net de htc wildfire besteld. Wou eigenlijk de desire maar zag ergens zo'n goedkope aanbieding, kon het niet laten.Meteen hello kitty hoesjes er bij besteld.
![]()
Minder, ik ken het gevoel.quote:
Hehe ik ook.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zijn er veel mensen hier die iets aan hun knie hebben gehad zeg.
Nee nee nee, nou is het nog onorigineler als ik hem ook koop.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef tliciouz het volgende:
![]()
Ik ook ja... ik gun het niemandquote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet zo werkenquote:Op maandag 18 april 2011 06:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Morgen, zometeen eindelijk slapen
Nasty man, ben net klaar.. en m'n weekend begint nou. Sterkte op je werk, ook met je manke pootquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga denk ik echt wel stoppen met drinken laatste wat ik me kon herinneren was BBQ saus en speklappen
quote:Op maandag 18 april 2011 08:09 schreef Parvus het volgende:
Yes weer maandag! Jammer genoeg niet werken en geen studie!
Jongen, ik kan geen werk vinden, zoek al twee maanden ofzoquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 08:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Jongen, ik kan geen werk vinden, zoek al twee maanden ofzo
MAAR! heb wel een sollicitatiedag vrijdag
Nee geen uitkering, ben sowieso pas 18, bijna 19quote:Op maandag 18 april 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je best is overduidelijk niet goed genoeg.
Heb je een uitkering?
Dan is het goedquote:Op maandag 18 april 2011 08:24 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee geen uitkering, ben sowieso pas 18, bijna 19
Beter toch?quote:Op maandag 18 april 2011 08:26 schreef badboynova het volgende:
Joepie al 4 dagen ziek zwak maar niet misselijk
Werken op goede vrijdag? Hoax! Ambtenaren werken sowieso niet, dus al helemaal niet op feestdagenquote:
Je avatar is kut, die clowntjes waren tofferderquote:Op maandag 18 april 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je best is overduidelijk niet goed genoeg.
Heb je een uitkering?
Dit is ook een clowntjequote:Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar is kut, die clowntjes waren tofferder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is ook een clowntje
Het is voor een andere SC, mijn oude blijft de standaard
Goedemorgen NielsGoed weekend gehad?
Is geen clowntje, is een hello kitty piraatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes goed weekend gehad heur, ouders kwamen langs en is best leuk om die mensen ook af en toe nog eens te zien
Please sir. When moon? When Mustang?
Maar hij heeft een clownsneus en een clownsmondquote:Op maandag 18 april 2011 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is geen clowntje, is een hello kitty piraatje
Yes goed weekend gehad heur, ouders kwamen langs en is best leuk om die mensen ook af en toe nog eens te zien
Helaas niet vrij. Ook niet op 5 mei. Semi-ambtenaar hequote:Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werken op goede vrijdag? Hoax! Ambtenaren werken sowieso niet, dus al helemaal niet op feestdagen
Hier ook, in 2006 patella luxatie in de linkerknie gehad. Oftewel een loszittende knieschijf.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Stef, jij en ik hebben een hoop gemeenquote:Op maandag 18 april 2011 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga denk ik echt wel stoppen met drinken laatste wat ik me kon herinneren was BBQ saus en speklappen
Bij mij ook, op mijn elfde al problemen met kraakbeen, mocht niet meer sportenquote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier ook, in 2006 patella luxatie in de linkerknie gehad. Oftewel een loszittende knieschijf.
Tot ziens sporten, hallo aankomen in gewicht
Dat dacht ik alquote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef Parvus het volgende:
Overigens Mich en Pierrio, m'n internet viel gister ineens uit
Goed bezig! Ik ga vanaf deze week maar eens beginnen met wat minder bier drinken, wat gezonder eten en wat minder roken. Er komt altijd zo'n moment dat je denkt: "Nu is het wel weer even leuk geweest"quote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij mij ook, op mijn elfde al problemen met kraakbeen, mocht niet meer sporten
Maar ik ga volgende week stoppen met roken, heb al 3 weken geen cola gedronken (ik was best verslaafd) en ga binnenkort beginnen met naar werk fietsen!
Ja precies.quote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ga vanaf deze week maar eens beginnen met wat minder bier drinken, wat gezonder eten en wat minder roken. Er komt altijd zo'n moment dat je denkt: "Nu is het wel weer even leuk geweest"
Bij mij speelt de reuma ook wel eens op, vooral als ik op een bankje wil gaan zitten voor de 013 om naar de jongelui van tegenwoordig te kijken. Weet je nog Rossdale?quote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alleen een gebroken teen gehad, maar mijn oude broze knietjes zijn nog in topvorm!
Die fotoquote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij speelt de reuma ook wel eens op, vooral als ik op een bankje wil gaan zitten voor de 013 om naar de jongelui van tegenwoordig te kijken. Weet je nog Rossdale?
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alleen een gebroken teen gehad, maar mijn oude broze knietjes zijn nog in topvorm!
Awwwwwwww yeeeaaaahhhhhhh!quote:Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Chickies playen op het bankje voor de 013?
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je samen woont, dan kom je gemiddeld ook zo'n 5 kg aan.quote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben 21 en heb al mini-man boobs, terwijl ik vroeger altijd superveel sporte toen ik jong was... Ik ben ook wel een luie flikker, maar als ik al zou stoppen met cola drinken en ongezond eten zou het al heel erg helpen.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Chickies playen op het bankje voor de 013?
[ afbeelding ]
Whut waaromquote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samen woont, dan kom je gemiddeld ook zo'n 5 kg aan.
Precies. Ik begin ook een partij aan te komen de laatste 3 weken vanwege het barbecuen, bier en ongezond leven... het is wel weer leuk geweest. Even een terrordieet er tegenaan gooienquote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben 21 en heb al mini-man boobs, terwijl ik vroeger altijd superveel sporte toen ik jong was... Ik ben ook wel een luie flikker, maar als ik al zou stoppen met cola drinken en ongezond eten zou het al heel erg helpen.
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik alleen maar crackers, fruit en magere franse kwark (veel eiwitten je weet) at, en teringveel sporte, ik was binnen een paar weken 10 á 15 kilo kwijtquote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik begin ook een partij aan te komen de laatste 3 weken vanwege het barbecuen, bier en ongezond leven... het is wel weer leuk geweest. Even een terrordieet er tegenaan gooien
Ik heb dat gehad met kwark, fruit en rijst met kip en groenten zonder saus. Ik kon na 3 weken die shit echt niet meer zien, maar was wel weetikhet hoeveel kilo kwijtquote:Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik alleen maar crackers, fruit en magere franse kwark (veel eiwitten je weet) at, en teringveel sporte, ik was binnen een paar weken 10 á 15 kilo kwijt
Die ben ik er nu dus aan het afsporten.quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samen woont, dan kom je gemiddeld ook zo'n 5 kg aan.
Goede tipquote:Op maandag 18 april 2011 09:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad met kwark, fruit en rijst met kip en groenten zonder saus. Ik kon na 3 weken die shit echt niet meer zien, maar was wel weetikhet hoeveel kilo kwijt
Wtf.quote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnenIk heb 3x mijn linkerpols gebroken, 1x rechterarm, 1x rechter scheenbeen, beide grote tenen, alle tenen van mijn rechtervoet, knie links dus aan gort, neus 2x gebroken, ontzette kaak.. ik ben een medische ramp
Hier is het vooral het probleem: "Ja maar ik heb gisteren ook al gekookt, kan jij dat niet doen?" "Nee ik heb echt geen zin, kunnen we niet wat makkelijks doen ofzo" "Ja is goed"quote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die ben ik er nu dus aan het afsporten.godverdomme, ik mis mama's haar piepers vlees en groente maaltijden.
Ja mijn vriend is daar nu mee bezig. Kwark met van die eiwitten zooi er in. Veel fruit. En in de avond kip met rijst. Ik krijg die meuk niet weg hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 09:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad met kwark, fruit en rijst met kip en groenten zonder saus. Ik kon na 3 weken die shit echt niet meer zien, maar was wel weetikhet hoeveel kilo kwijt
Haha zo gaat dat hier ook altijd.quote:Op maandag 18 april 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier is het vooral het probleem: "Ja maar ik heb gisteren ook al gekookt, kan jij dat niet doen?" "Nee ik heb echt geen zin, kunnen we niet wat makkelijks doen ofzo" "Ja is goed"
Iets makkelijks is dan vaak iets met mucho calorieen
Het is wel even doorbijten, maar het gaat echt hard. Sporten erbij en geen bier meer drinken versterkt het effect nog verder. Als je al een redelijke stofwisseling hebt kan je zo 5 kilo in 2 twee weken afvallen, maar je leven wordt er niet veel beter op zonder alcohol en lekker (=vet) etenquote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mijn vriend is daar nu mee bezig. Kwark met van die eiwitten zooi er in. Veel fruit. En in de avond kip met rijst. Ik krijg die meuk niet weg hoor.Vooral die magere kwark niet.
Ik heb sinds deze week de frisdrank maar aan de kant gezet en alleen maar water gaan drinken, veel fruit en sporten. Maar ik ga in de avond echt niet aan de kip met rijst. Gewoon een normale maaltijd hoor.
Van alcohol kan ik zonder moeite gelukkig afblijven.quote:Op maandag 18 april 2011 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is wel even doorbijten, maar het gaat echt hard. Sporten erbij en geen bier meer drinken versterkt het effect nog verder. Als je al een redelijke stofwisseling hebt kan je zo 5 kilo in 2 twee weken afvallen, maar je leven wordt er niet veel beter op zonder alcohol en lekker (=vet) eten
Alcohol is ook niet moeilijk, maar het wordt wel lastig als je 3-4x per week gaat barbecueen en partyen met je matenquote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van alcohol kan ik zonder moeite gelukkig afblijven.Maar van chocola en al die andere zooi niet. Dat is het probleem bij mij. Maar heb dit weekend nieuwe bikini's gekocht en toen ik hier thuis voor de spiegel stond dacht ik bij mezelf ja nu moet ik toch even serieus aan de slag, dus dat ga ik ook doen vanaf nu.
Dan word het wel moeilijk ja.quote:Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alcohol is ook niet moeilijk, maar het wordt wel lastig als je 3-4x per week gaat barbecueen en partyen met je matenSowieso drinken wij hier thuis eigenlijk geen bier, alleen als we uitgaan
Precies. Gezelligheid is killing voor je dieetquote:Op maandag 18 april 2011 09:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan word het wel moeilijk ja.En vooral nu het lekkere weer er aan komt.
Moet je ff PMen naar PiRANiAquote:Op maandag 18 april 2011 09:19 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kun je een OP in de Fok!Wiki maken?
Tijd om te meeten dan! Wij zijn toch niet gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 09:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Gezelligheid is killing voor je dieet
Boh, ik ben erbij gek!quote:Op maandag 18 april 2011 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijd om te meeten dan! Wij zijn toch niet gezellig
Appelschijfjes met suikervrije ranja voor iedereen!
Sinds ik in de eerste zatquote:Op maandag 18 april 2011 09:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij neger muziek?
Je moet [cimg][./cimg] gebruiken pierrequote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef PierreTT het volgende:
Mja, werkt wel enigszins. Dus, ga naar hartelust deze OP bewerken op:
http://wiki.fok.nl/index.php/MW2SC.
Doe jij het even, ik heb er echt totaal geen verstand vanquote:Op maandag 18 april 2011 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet [cimg][./cimg] gebruiken pierre
Vond deze wel nice gemaakt moet ik zeggenquote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso komt er een andere OP picca bij topique #100!
Laat ik het eens anders formuleren.quote:Op maandag 18 april 2011 09:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vond deze wel nice gemaakt moet ik zeggen
Dan wordt het dus bij #101quote:Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yep, dat wordt wel pas vanavond.
Ach ja, geen haast.
Baasquote:Op maandag 18 april 2011 09:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yep, dat wordt wel pas vanavond.
Ach ja, geen haast.
Nou, doe je ding!quote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef tliciouz het volgende:
Ja jullie weten wat ik heb gezegd, toneelstukje bij nummer 100.Leuke striptease mag ook.
Ik ben al bezig met een leuk filmpje.quote:Op maandag 18 april 2011 09:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, doe je ding!
Het podium is van jou.
Dat je nog niet geflamed bent omdat je uit Almere komt.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een leuk filmpje.
Sorry. ACR SCAR RPG Barrett Noscope Highrise Afghan Domination Stopping Power Commando.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 09:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry. ACR SCAR RPG Barrett Noscope Highrise Afghan Domination Stopping Power Commando.
Zo, das weer genoeg voor vandaag!
Ik doe niet spelen met die vuur nie.quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat je nog niet geflamed bent omdat je uit Almere komt.
Verwacht minimaal KneusTeun, Bozz en Michhas.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doet ge wel jonge.quote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik doe niet spelen met die vuur nie.
Mogen we verzoekjes indienen?quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Perfect.quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk hem bespionerenquote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat je nog niet geflamed bent omdat je uit Almere komt.
Verwacht minimaal KneusTeun, Bozz en Michhas.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die verzoekjes van jou ken ik wel.![]()
Ik heb de laatste tijd weinig gegamed, sorry. Weet ook niet of ik deze week veel achter de xbox zit, dus je hoeft je live niet speciaal voor mij te verlengenquote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ross speel je nog veel homefront? ik heb met dit weer zo weinig tijd om te gamen![]()
En me live is bijna verlopen en weet niet of ik meteen verleng.....
Zag het op je profiel toen ik je die pm stuurde over die dvdbox, maar ik weet waar je huis woont.quote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk hem bespioneren dan.
Alsof ik er wat aan kan doen dat ik uit de kut stad kom
Ben er gelukkig ook niet geboren, al dat volk dat wel in Almere is geboren lijken wel wereldvreemd.
Amsterdam Z-O represent.
Aha, wist even niet meer welke dvdbox je bedoelde, maar That 70's Show dus.quote:Op maandag 18 april 2011 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zag het op je profiel toen ik je die pm stuurde over die dvdbox, maar ik weet waar je huis woont.
En kom zelf ook uit Almere.
Ja ik kom alleen niet echt verder.quote:
Hou een papiertje voor je met de naam "Bozz" en een kwijlsmiley en zorg dat Laster met een droopy gezicht op de achtergrond te zien isquote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik kom alleen niet echt verder.weet niet zo goed wat ik nog kan doen of zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |