Boh ouwe, die gast is echt de koning van de slicke movesquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 12:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh ouwe, die gast is echt de koning van de slicke moves! Rossdale is ook de koning van kenserhard zuipen
quote:Op zondag 17 april 2011 12:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh ouwe, die gast is echt de koning van de slicke moves! Rossdale is ook de koning van kenserhard zuipen
Ging jij niet in Rotterdam studeren?quote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Pierre, hoe zit het met woonruimte in Tilburg? Moet toch niet zo'n probleem zijn om wat te vinden, toch?
Ligt eraan. Vooral aan je budget en of je mensen kentquote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Pierre, hoe zit het met woonruimte in Tilburg? Moet toch niet zo'n probleem zijn om wat te vinden, toch?
Nee. Beviel me ook wel goed, maar eigenlijk is Tilburg in alle opzichten naar mijn mening net wat beter. Alleen twijfel ik nog tussen twee studies.quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ging jij niet in Rotterdam studeren?
Welke twee? Op de economische faculteit neem ik aan? Ik heb zelf ook 3 jaar rondgelopen op de economische faculteit, als je vragen hebt moet je het maar laten weten. Als je nog een keer een rondleiding wil op de universiteit of wat dingen daar wil bezoeken moet je het ook maar laten weten!quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Beviel me ook wel goed, maar eigenlijk is Tilburg in alle opzichten naar mijn mening net wat beter. Alleen twijfel ik nog tussen twee studies.
Overigens las ik dat studenten in hun eerste jaar in Rotterdam vanaf volgend jaar alle zestig studiepunten moeten halen of ze moeten wegwezen. Niet dat dat mijn keuze heeft beïnvloed, maar dat lijkt me toch wel wat overdreven
quote:Op zondag 17 april 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Als je naar Tilburg gaat, heb je aan Pierre een persoonlijke intro-papa
Daarover gesproken, ik ben dit jaar gewoon geen mentor meerquote:Op zondag 17 april 2011 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Als je naar Tilburg gaat, heb je aan Pierre een persoonlijke intro-papa
Ja drukte he... en de jongen waarmee ik mentor zou worden zit ook in Thailand op dat moment, dus dat wordt hem ook niet. Misschien maar eens kijken of er nog wat te regelen valt, krijg ik toch nog erkenningquote:
Ja dat klopt. Maar dat is gelukkig voor hen wel experimenteel. Als dat goed uitpakt zal dat wel op meer plekken gebeuren. Zwaar kut. Ze kunnen het beter op 50 ofzo leggen, dat je nog iets van een buffer hebt.quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Beviel me ook wel goed, maar eigenlijk is Tilburg in alle opzichten naar mijn mening net wat beter. Alleen twijfel ik nog tussen twee studies.
Overigens las ik dat studenten in hun eerste jaar in Rotterdam vanaf volgend jaar alle zestig studiepunten moeten halen of ze moeten wegwezen. Niet dat dat mijn keuze heeft beïnvloed, maar dat lijkt me toch wel wat overdreven
Ik ben ook mentor komende OWEE.quote:Op zondag 17 april 2011 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja drukte he... en de jongen waarmee ik mentor zou worden zit ook in Thailand op dat moment, dus dat wordt hem ook niet. Misschien maar eens kijken of er nog wat te regelen valt, krijg ik toch nog erkenning
Ja, tussen Economics en Economie & Bedrijfseconomie. Ik ga sowieso eind april nog een keer een kijkje nemen, maar ik zal je aanbod onthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 12:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke twee? Op de economische faculteit neem ik aan? Ik heb zelf ook 3 jaar rondgelopen op de economische faculteit, als je vragen hebt moet je het maar laten weten. Als je nog een keer een rondleiding wil op de universiteit of wat dingen daar wil bezoeken moet je het ook maar laten weten!
Inderdaad, maar volgens mij geldt het ook alleen maar aan de faculteit Sociale Wetenschappen. Bij de echt zware studies zou het natuurlijk onbegonnen werk zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 12:49 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar dat is gelukkig voor hen wel experimenteel. Als dat goed uitpakt zal dat wel op meer plekken gebeuren. Zwaar kut. Ze kunnen het beter op 50 ofzo leggen, dat je nog iets van een buffer hebt.
Doen, ik geef 27 en 28 april ook rondleidingen. Maar mocht je nog een keer willen komen op een doordeweekse dag en alles wat beter op je gemak bekijken, dan roep je maar. Tevens als je meer informatie wil over wonen en leven in Tilburg, daar weet ik na 6 jaar ook wel aardig wat vanquote:Op zondag 17 april 2011 12:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, tussen Economics en Economie & Bedrijfseconomie. Ik ga sowieso eind april nog een keer een kijkje nemen, maar ik zal je aanbod onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |