Ik moet zo werkenquote:Op maandag 18 april 2011 06:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Morgen, zometeen eindelijk slapen
Nasty man, ben net klaar.. en m'n weekend begint nou. Sterkte op je werk, ook met je manke pootquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga denk ik echt wel stoppen met drinken laatste wat ik me kon herinneren was BBQ saus en speklappen
quote:Op maandag 18 april 2011 08:09 schreef Parvus het volgende:
Yes weer maandag! Jammer genoeg niet werken en geen studie!
Jongen, ik kan geen werk vinden, zoek al twee maanden ofzoquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 08:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Jongen, ik kan geen werk vinden, zoek al twee maanden ofzo
MAAR! heb wel een sollicitatiedag vrijdag
Nee geen uitkering, ben sowieso pas 18, bijna 19quote:Op maandag 18 april 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je best is overduidelijk niet goed genoeg.
Heb je een uitkering?
Dan is het goedquote:Op maandag 18 april 2011 08:24 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee geen uitkering, ben sowieso pas 18, bijna 19
Beter toch?quote:Op maandag 18 april 2011 08:26 schreef badboynova het volgende:
Joepie al 4 dagen ziek zwak maar niet misselijk
Werken op goede vrijdag? Hoax! Ambtenaren werken sowieso niet, dus al helemaal niet op feestdagenquote:
Je avatar is kut, die clowntjes waren tofferderquote:Op maandag 18 april 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je best is overduidelijk niet goed genoeg.
Heb je een uitkering?
Dit is ook een clowntjequote:Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je avatar is kut, die clowntjes waren tofferder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is ook een clowntje
Het is voor een andere SC, mijn oude blijft de standaard
Goedemorgen NielsGoed weekend gehad?
Is geen clowntje, is een hello kitty piraatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes goed weekend gehad heur, ouders kwamen langs en is best leuk om die mensen ook af en toe nog eens te zien
Please sir. When moon? When Mustang?
Maar hij heeft een clownsneus en een clownsmondquote:Op maandag 18 april 2011 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is geen clowntje, is een hello kitty piraatje
Yes goed weekend gehad heur, ouders kwamen langs en is best leuk om die mensen ook af en toe nog eens te zien
Helaas niet vrij. Ook niet op 5 mei. Semi-ambtenaar hequote:Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werken op goede vrijdag? Hoax! Ambtenaren werken sowieso niet, dus al helemaal niet op feestdagen
Hier ook, in 2006 patella luxatie in de linkerknie gehad. Oftewel een loszittende knieschijf.quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zijn er veel mensen hier die iets aan hun knie hebben gehad zeg.
Stef, jij en ik hebben een hoop gemeenquote:Op maandag 18 april 2011 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga denk ik echt wel stoppen met drinken laatste wat ik me kon herinneren was BBQ saus en speklappen
Bij mij ook, op mijn elfde al problemen met kraakbeen, mocht niet meer sportenquote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier ook, in 2006 patella luxatie in de linkerknie gehad. Oftewel een loszittende knieschijf.
Tot ziens sporten, hallo aankomen in gewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |