quote:Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Chickies playen op het bankje voor de 013?
[ afbeelding ]
Whut waaromquote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samen woont, dan kom je gemiddeld ook zo'n 5 kg aan.
Precies. Ik begin ook een partij aan te komen de laatste 3 weken vanwege het barbecuen, bier en ongezond leven... het is wel weer leuk geweest. Even een terrordieet er tegenaan gooienquote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben 21 en heb al mini-man boobs, terwijl ik vroeger altijd superveel sporte toen ik jong was... Ik ben ook wel een luie flikker, maar als ik al zou stoppen met cola drinken en ongezond eten zou het al heel erg helpen.
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik alleen maar crackers, fruit en magere franse kwark (veel eiwitten je weet) at, en teringveel sporte, ik was binnen een paar weken 10 á 15 kilo kwijtquote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik begin ook een partij aan te komen de laatste 3 weken vanwege het barbecuen, bier en ongezond leven... het is wel weer leuk geweest. Even een terrordieet er tegenaan gooien
Ik heb dat gehad met kwark, fruit en rijst met kip en groenten zonder saus. Ik kon na 3 weken die shit echt niet meer zien, maar was wel weetikhet hoeveel kilo kwijtquote:Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik alleen maar crackers, fruit en magere franse kwark (veel eiwitten je weet) at, en teringveel sporte, ik was binnen een paar weken 10 á 15 kilo kwijt
Die ben ik er nu dus aan het afsporten.quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar tot je samen woont, dan kom je gemiddeld ook zo'n 5 kg aan.
Goede tipquote:Op maandag 18 april 2011 09:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad met kwark, fruit en rijst met kip en groenten zonder saus. Ik kon na 3 weken die shit echt niet meer zien, maar was wel weetikhet hoeveel kilo kwijt
Wtf.quote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnenIk heb 3x mijn linkerpols gebroken, 1x rechterarm, 1x rechter scheenbeen, beide grote tenen, alle tenen van mijn rechtervoet, knie links dus aan gort, neus 2x gebroken, ontzette kaak.. ik ben een medische ramp
Hier is het vooral het probleem: "Ja maar ik heb gisteren ook al gekookt, kan jij dat niet doen?" "Nee ik heb echt geen zin, kunnen we niet wat makkelijks doen ofzo" "Ja is goed"quote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die ben ik er nu dus aan het afsporten.godverdomme, ik mis mama's haar piepers vlees en groente maaltijden.
Ja mijn vriend is daar nu mee bezig. Kwark met van die eiwitten zooi er in. Veel fruit. En in de avond kip met rijst. Ik krijg die meuk niet weg hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 09:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad met kwark, fruit en rijst met kip en groenten zonder saus. Ik kon na 3 weken die shit echt niet meer zien, maar was wel weetikhet hoeveel kilo kwijt
Haha zo gaat dat hier ook altijd.quote:Op maandag 18 april 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier is het vooral het probleem: "Ja maar ik heb gisteren ook al gekookt, kan jij dat niet doen?" "Nee ik heb echt geen zin, kunnen we niet wat makkelijks doen ofzo" "Ja is goed"
Iets makkelijks is dan vaak iets met mucho calorieen
Het is wel even doorbijten, maar het gaat echt hard. Sporten erbij en geen bier meer drinken versterkt het effect nog verder. Als je al een redelijke stofwisseling hebt kan je zo 5 kilo in 2 twee weken afvallen, maar je leven wordt er niet veel beter op zonder alcohol en lekker (=vet) etenquote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mijn vriend is daar nu mee bezig. Kwark met van die eiwitten zooi er in. Veel fruit. En in de avond kip met rijst. Ik krijg die meuk niet weg hoor.Vooral die magere kwark niet.
Ik heb sinds deze week de frisdrank maar aan de kant gezet en alleen maar water gaan drinken, veel fruit en sporten. Maar ik ga in de avond echt niet aan de kip met rijst. Gewoon een normale maaltijd hoor.
Van alcohol kan ik zonder moeite gelukkig afblijven.quote:Op maandag 18 april 2011 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is wel even doorbijten, maar het gaat echt hard. Sporten erbij en geen bier meer drinken versterkt het effect nog verder. Als je al een redelijke stofwisseling hebt kan je zo 5 kilo in 2 twee weken afvallen, maar je leven wordt er niet veel beter op zonder alcohol en lekker (=vet) eten
Alcohol is ook niet moeilijk, maar het wordt wel lastig als je 3-4x per week gaat barbecueen en partyen met je matenquote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van alcohol kan ik zonder moeite gelukkig afblijven.Maar van chocola en al die andere zooi niet. Dat is het probleem bij mij. Maar heb dit weekend nieuwe bikini's gekocht en toen ik hier thuis voor de spiegel stond dacht ik bij mezelf ja nu moet ik toch even serieus aan de slag, dus dat ga ik ook doen vanaf nu.
Dan word het wel moeilijk ja.quote:Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alcohol is ook niet moeilijk, maar het wordt wel lastig als je 3-4x per week gaat barbecueen en partyen met je matenSowieso drinken wij hier thuis eigenlijk geen bier, alleen als we uitgaan
Precies. Gezelligheid is killing voor je dieetquote:Op maandag 18 april 2011 09:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan word het wel moeilijk ja.En vooral nu het lekkere weer er aan komt.
Moet je ff PMen naar PiRANiAquote:Op maandag 18 april 2011 09:19 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kun je een OP in de Fok!Wiki maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |