WK finalequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahahaha, al die teringhomo's weer zeiken.
C. Ronaldo deed dat 5 minuten geleden niet inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
BarcaFlikker op met je schwalbes.
jessy en james zijn snellerquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig was ik zo snel als het licht.
Nee, Barca is zo'n smerige ploeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
C. Ronaldo deed dat 5 minuten geleden niet inderdaad
Barca doet het constant.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar niet overdreven in het strafschop gebied en daarna op de scheids af rennen om om een kaart te vragen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan er maar 1 worden!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Deze twee clubs hoeven van mij de CL niet te winnen.
Schalke gaat dat doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb ook liever Ajax inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
United van mij ook niet. Wordt Schalke dus. Zie je The Hunter met die beker al?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Ajax inderdaad
Ik gun het van der sar wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
United van mij ook niet. Wordt Schalke dus. Zie je The Hunter met die beker al?
Ik ook welquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik gun het van der sar wel.
Real gaat m winnen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef TLC het volgende:
Mensen die blijven ontkennen dat Barca de CL niet gaat winnen
Dat dus. Alleen al daarom mag Man United winnen, maar vandaag tegen City was het ook niet veelquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik gun het van der sar wel.
Whut?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Silv het volgende:
What the. Krijgen die lui geen kaart als ze om een kaart krijgen?
Jaquote:
Dan krijgen 22 man geel.. Dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Silv het volgende:
Doe normaal man. In zo'n wedstrijd doet iedere speler dat.quote:
Ook een regel, die geen 1 scheids weetquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Silv het volgende:
Was wel duidelijk handsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Messi, nicht
Was niet eens wat aan de hand.
Kaart vragen is kaart krijgen of je nou Messi heet of Anita.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe normaal man. In zo'n wedstrijd doet iedere speler dat.
JE LIEGTquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha Ronaldo sukkel
Die had Berg nog gemaakt.
Heb ik het daarover dan? Iedereen zeurt hier over het feit dat Messi om een kaart vraagt. Dat zullen anderen in deze wedstrijd vast ook nog wel doen. Iedereen maakt er een big deal vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kaart vragen is kaart krijgen of je nou Messi heet of Anita.
Faalquote:
Ja dat doet ie continu fout, alhoewel zn Spaans redelijk is maar het is met 1 l dus geen dikke ll die je dan als "eljo" uit zou spreken en niet als "ello"quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sierd probeert "Marcelo" ook op z'n Portugees uit te spreken.
Even denken daarmee schakelde Inter, Barcelona vorig jaar wel uit in de CL.quote:
Ik vind dat ook een big deal. Is gewoon een collega er bij naaien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Heb ik het daarover dan? Iedereen zeurt hier over het feit dat Messi om een kaart vraagt. Dat zullen anderen in deze wedstrijd vast ook nog wel doen. Iedereen maakt er een big deal van
okequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
we horen trouwens niks meer over deco
Niemand is perfect, zelfs Messi nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een big deal. Is gewoon een collega er bij naaien.
Bovendien heb ik het Messi ook nog nooit zien doen, ook niet in een belangrijke CL of WK wedstrijd.
Deco?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Die portugees die allang weg isquote:
Ja maar iedereen zeikt over de maniertjes van Ronaldo. Messi is dus even erg. Niks ideale schoonzoon. Gewoon een dwergeikel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Niemand is perfect, zelfs Messi niet
het is ook geen 2008 meer he...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aansteller, weer helemaal nietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Messi ook weer huillie aan het doen.
Afellay.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef Temlin het volgende:
Als Affelay er in komt, dan gaat Real heel makkelijk winnen.
In overtredingen maken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef Temlin het volgende:
Als Affelay er in komt, dan gaat Real heel makkelijk winnen.
oke ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
chapter 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 has ended
Oh je bent nu weer voor Barcelonaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
0-0 is goed voor Barcelona
Ik teken ervoor
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef DeNummer10 het volgende:
Voetbal --, anti-voetbal +, acteren ++
Elk team dat een beetje succes heeft toch.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Temlin het volgende:
boring wedstrijd.
[..]
Oh je bent nu weer voor Barcelona
Amen! 45 minuten in 5 seconden.. Ibi er in!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat hebben we geleerd? Twee topteams hoeven niet voor een topwedstrijd te zorgen. Spanjaarden zijn homo's. Messi is een irritante lul. Ronaldo is nooit schuldig aan zijn eigen fouten. Sierd is een baas. Stand bij rust is 0-0.
Curling, whehequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef amenth het volgende:
die ene bal had iets meer curling nodig kom op madrid
Oké, jammer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Barcelona meer.
Ik ben bij deze supporter af
Kap eens me dat gescheld op Messi constant.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat hebben we geleerd? Twee topteams hoeven niet voor een topwedstrijd te zorgen. Spanjaarden zijn homo's. Messi is een irritante lul. Ronaldo is nooit schuldig aan zijn eigen fouten. Sierd is een baas. Stand bij rust is 0-0.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef amenth het volgende:
die ene bal had iets meer curling nodig kom op madrid
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Temlin het volgende:
boring wedstrijd.
[..]
Oh je bent nu weer voor Barcelona
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens me dat gescheld op Messi constant.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef chufi het volgende:
Sierd is trouwens fan van Athletico Madrid.... niet van barca. Maar aangezien Athletico fans eal haten komt het soms zo over...
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Barca aanhanger, dacht het niet. Deze held is voor Atletico Madrid.
Sierd de Vos
Zoiets riep ik hier net ook. Hoe kan Bertje hier nou kritiek op hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zit Bert nou te bazelen, Oranje speelde precies zo als Real Madrid in de WK finale. Alleen Real Madrid speelt minder smerig.
a modjes zijn voor Messi dus je bent de lul helaasquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef inZanity het volgende:J
[..]Wat anders een ban vanwege godslastering?
Dat doelloze getik van Barca dan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Mourinho probeert het op de Inter manier te doen. Jammer, maar hij heeft geen andere mogelijkheid ..
Maakt de wedstrijd wel minder aantrekkelijk. Hoop dat Barça snel de 1-0 maakt, zodat we nog 45 minuten kunnen genieten.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zit Bert nou te bazelen, Oranje speelde precies zo als Real Madrid in de WK finale. Alleen Real Madrid speelt minder smerig.
Dat probeerde hij ook in Camp Nou. Als Barca 1 goal maakt is het afgelopen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Mourinho probeert het op de Inter manier te doen. Jammer, maar hij heeft geen andere mogelijkheid ..
Maakt de wedstrijd minder aantrekkelijk. Hoop dat Barça snel de 0-1 maakt, zodat we nog 45 minuten kunnen genieten.
Klopt, daarom is het wachten op de 0-1, dan zal Real moeten komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat probeerde hij ook in Camp Nou. Als Barca 1 goal maakt is het afgelopen.
Bla bla blaquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef Ausputzert het volgende:
Alleen het blinde gedraaf van Afellay ontbreekt nog aan de deceptie van dit Barcelona.
Als jij dat zelfs zegtquote:
Wasquote:
Jah hij doet alles alleen. Hij wordt nooit echt keihard aangepakt zo kan ik ook nog wel scoren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef Kefmania het volgende:
[..]
MESSI:
2010/11 Spanish La Liga
GAMES GOALS ASSISTS SHOTS
28 29 17 135
Palmboomquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jah hij doet alles alleen. Hij wordt nooit echt keihard aangepakt zo kan ik ook nog wel scoren.
Het is hip in Nederland om ook voor een buitenlandse club te zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt dat ie altijd al voor Barcelona is geweest.
Als je dat ook kan koop ik graag een kaartje om je te zien spelen. Waar speel je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jah hij doet alles alleen. Hij wordt nooit echt keihard aangepakt zo kan ik ook nog wel scoren.
Dit is altijd zo'n non argumentquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Kefmania het volgende:
[..]
Als je dat ook kan koop il graag een kaartje om je te zien spelen. Waar speel je?
Ronaldo heeft nog nooit tegen Barcelona gescoordquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Messi zou in de Premier League na 2 wedstrijden de ziekenboeg ingeschopt worden en 8 maanden eruit liggen. Ronaldo heeft zich bewezen staande te kunnen houden met de fysiekaliteit van de PL en de technische verneuft van de La Liga.
Ronaldo is voor mij momenteel dus net iets completer dan Messi.
Waarom precies?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n non argument
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Messi zou in de Premier League na 2 wedstrijden de ziekenboeg ingeschopt worden en 8 maanden eruit liggen. Ronaldo heeft zich bewezen staande te kunnen houden met de fysiekaliteit van de PL en de technische verneuft van de La Liga.
Ronaldo is voor mij momenteel dus net iets completer dan Messi.
Iets zelf wel of niet kunnen heeft helemaal niks te maken met het verstand hebben over een onderwerp en op basis daarvan kritiek leveren op iets of iemand. Ik kan zelf ook geen auto's repareren. Mag ik dan geen kritiek leveren op een garage als ze het niet goed hebben gedaan?quote:
Niets bewijzen op landenniveau, onzichtbaar in de Argentijnse elftal. Alleen bewezen in de Champions League en de Spaanse competitie. Hij zou een stuk meer moeite hebben in de Premier League.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niets bewijzen op landenniveau, onzichtbaar in de Argentijnse elftal. Alleen bewezen in de Champions League en de Spaanse competitie. Hij zou een stuk meer moeite hebben in de Premier League.
Ronaldo heeft ook niks bewezen op 'landenniveau' en tja niet echt ontzichtbaar want je ziet hem wel 20 keer per wedstrijd even een vrije trap 40 meter overschietenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niets bewijzen op landenniveau, onzichtbaar in de Argentijnse elftal. Alleen bewezen in de Champions League en de Spaanse competitie. Hij zou een stuk meer moeite hebben in de Premier League.
Eens, heeft absoluut geen kracht in zijn benen. Meer soort rubberbeentjes die overal omheen kunnen dartelen maar een schot van buiten de 16 is onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Daarnaast, hebben jullie Messi ooit een doelpunt zien maken uit een lange schot of überhaupt buiten de 16 meter?
Precies, Messi probeert altijd als het ware de bal in het doel te lopen. One trick pony. Een zeer effectieve one trick pony. Maar een one trick pony.
Heb je gelijk in. Ik reageerde op deze zin :quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iets zelf wel of niet kunnen heeft helemaal niks te maken met het verstand hebben over een onderwerp en op basis daarvan kritiek leveren op iets of iemand. Ik kan zelf ook geen auto's repareren. Mag ik dan geen kritiek leveren op een garage als ze het niet goed hebben gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |