abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95492627

16 april 22:00 is het zover. De 2e van de 5 El Clasico's van het jaargang 2010/2011.
Als jij een aanbieder hebt die sport 1 de hele maand gratis geeft, dan heb je geluk! Dan kan je het live kijken. Sierd de Vos onze Barça-aanhanger zal verslag doen van de wedstrijd. Dan kan je rekenen op goaaaaaalkreten.

Kortom. 22:00 de 16e moet je het zien. El Clasico deel 1 *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 14-04-2011 15:23:33 ]
pi_95492724
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE BARCELONAAAAAAAAAA
pi_95493081
De eerste van vier? Het is de tweede van vijf, Barcelona 5-0 Real Madrid (29/11/2010). ;)

Maar Real Madrid moet winnen, Barcelona mag verliezen want ze hebben 8 punten voorsprong.
pi_95493225
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef Nober het volgende:
De eerste van vier? Het is de tweede van vijf, Barcelona 5-0 Real Madrid (29/11/2010). ;)

Maar Real Madrid moet winnen, Barcelona mag verliezen want ze hebben 8 punten voorsprong.
k pas het aan
pi_95493286
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

k pas het aan
Kan dat? :?

Wie is er eigenlijk geblesseerd, alleen Puyol, Krkic en Abidal? En Mascherano als enige geschorst?

Mourinho: ''We are a young team without much experience''

Jose Mourinho addressed the media after Real Madrid's 1-0 victory over Tottenham Hotspur at White Hart Lane.

"We are a young team without much experience. This project is still under construction, but I nevertheless think it's normal for us to reach the semifinals because it's part of Real Madrid history to do so."

"Each one of our games against Barcelona will be different. I don't think they should have an effect on each other. My theory is very basic: you play one and then start to prepare for the next. Tomorrow, I'll start to think about Saturday's Clasico, not about the Copa del Rey final."

"You should ask journalists if we've achieved our goals, since they know about so many things and always generate opinions. I know how football is: you have nothing if you don't win. That's why it isn't enough to reach the Copa del Rey final or the Champions League semis. You need something else."

"I get suspended if I do something to clear my men from bookings. I didn't want to do so after our 4-0 victory at the Bernabeu. My greatest concern was having three defenders with a booking. I didn't even call up Albiol for the first leg, Pepe was the next to fall, and now it is Carvalho who will not play the first leg of the semis; but he will be in the return match. Some manage to clear players from their bookings and others don't."

"Only the President of Real Madrid can put a stop to Milan's endeavours to sign Cristiano Ronaldo. He is a tremendous player and I don't think anyone can afford to pay what he's worth, but only Florentino Perez has the final say in this."

[ Bericht 20% gewijzigd door Nober op 14-04-2011 15:34:07 ]
pi_95493936
De magie is er wel een beetje af nu deze wedstrijd zo vaak in korte tijd gespeeld wordt. En het feit dat Barcelona de laatste 3 wedstrijden tegen Real 12 goals heeft weten te maken, en in het vooruitzicht is dat het de komende wedstrijden tegen Real ook wel zal winnen, helpt ook niet echt mee natuurlijk ;).
pi_95495157
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef DeNummer10 het volgende:
De magie is er wel een beetje af nu deze wedstrijd zo vaak in korte tijd gespeeld wordt. En het feit dat Barcelona de laatste 3 wedstrijden tegen Real 12 goals heeft weten te maken, en in het vooruitzicht is dat het de komende wedstrijden tegen Real ook wel zal winnen, helpt ook niet echt mee natuurlijk ;).
Maar in het (recente) verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, de laatste keer dat Real won was ook met duidelijk cijfers, 4-1 (7 Mei 2008).

De Copa del Rey ontmoeting is al wel een hele tijd geleden (1996-97, laatste 16), en de Champions League is pas een keer eerder gebeurt, in 2001-02.
pi_95495314
Wat veranderd dat aan mijn punt?
pi_95495409
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef DeNummer10 het volgende:
Dat de wedstrijd nog niet gespeeld is maar jij al verwacht dat Barcelona wel eventjes wint.
pi_95495465
Ja, net zoals men in Madrid zelf ook weet.
pi_95495578
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef DeNummer10 het volgende:
Ja, net zoals men in Madrid zelf ook weet.
Real Madrid is na Barcelona wel de ploeg met de meeste punten in alle landelijke competities (FC Porto even niet meegerekend).
pi_95496099
Dat heb je meestal in competities waar clubs een monopoly hebben. Mag ook wel als je elk jaar met 100en miljoenen smijt.
pi_95496202
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef DeNummer10 het volgende:
Dat heb je meestal in competities waar clubs een monopoly hebben. Mag ook wel als je elk jaar met 100en miljoenen smijt.
Barcelona heeft veel spelers uit eigen jeugd... maar als je op Real Madrid doelt, tsja... dat zouden de Nederlandse clubs is moeten doen!
pi_95496375
Barcelona heeft ook een schuld, maar inderdaad, het raamwerk komt uit de jeugd. Dat is niet zo lastig, echter is het juist knap dat ze gewoon één algehele visie binnen de club neer zetten en met bepaalde trainingsstof tot zo'n specifiek voetbal komen. Wat Ajax ooit ook kon dus. Die schuld van Barcelona had trouwens veel minder kunnen zijn als je ziet wat ze voor onnodige aankopen gedaan hebben de laatste jaren. Zlatan terwijl je Villa had willen hebben, Chryginsky, Henrique, Keirrison, Mascherano. Dat is een slordige 200 miljoen.
pi_95497106
Maar David Villa vind ik geen overbodige aankoop da's een goede vervanger voor Eto'o, ook Mascherano doet regelmatig mee. Gelukkig doet Barcelona het goed in de Champions League waardoor 200 miljoen vrij snel terug verdiend is.
pi_95497380
Ik zeg ook niet dat Villa overbodig is, maar ze vonden hem te duur vorig seizoen, terwijl ze voor Zlatan meer kwijt waren. En Zlatan gaat achteraf weg met fors verlies, en ze kopen Villa alsnog voor 40 miljoen. Die stappen had je kunnen vermijden. Mascherano is een aardige speler hoor, maar 30 miljoen voor een bankzitter die geen restwaarde meer heeft?

En ze staan bijna 400 miljoen in de schuld, dus ze verdienen zulke misstappen niet even zomaar terug. Ze bouwen elk jaar weer schulden op vanwege de enorme lonen die ze uitkeren elke maand. Ze moeten dus een paar keer een klapper maken op transfergebied, of elke 2 jaar veel prijzen pakken. Maar goed, dat is bij bijna elke club van die status zo. Het kapitaal loopt letterlijk op het veld, en het geld dat ze uitgeven is niet eens eigen vermogen. Gelukkig benaderd Barcelona nog het meeste het pure voetbal als je naar hun prestaties tussen de lijnen kijkt. La Masia is ongeëvenaard (al zijn ze nu verhuisd).
pi_95498235
tvp
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_95498480
quote:
Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef Nober het volgende:

[..]

Barcelona heeft veel spelers uit eigen jeugd... maar als je op Real Madrid doelt, tsja... dat zouden de Nederlandse clubs is moeten doen!
Dat zou ook vast zijn gebeurd als men hier net zoveel schulden zou mogen hebben als daar.
pi_95500039
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik zeg ook niet dat Villa overbodig is, maar ze vonden hem te duur vorig seizoen, terwijl ze voor Zlatan meer kwijt waren. En Zlatan gaat achteraf weg met fors verlies, en ze kopen Villa alsnog voor 40 miljoen. Die stappen had je kunnen vermijden. Mascherano is een aardige speler hoor, maar 30 miljoen voor een bankzitter die geen restwaarde meer heeft?

En ze staan bijna 400 miljoen in de schuld, dus ze verdienen zulke misstappen niet even zomaar terug. Ze bouwen elk jaar weer schulden op vanwege de enorme lonen die ze uitkeren elke maand. Ze moeten dus een paar keer een klapper maken op transfergebied, of elke 2 jaar veel prijzen pakken. Maar goed, dat is bij bijna elke club van die status zo. Het kapitaal loopt letterlijk op het veld, en het geld dat ze uitgeven is niet eens eigen vermogen. Gelukkig benaderd Barcelona nog het meeste het pure voetbal als je naar hun prestaties tussen de lijnen kijkt. La Masia is ongeëvenaard (al zijn ze nu verhuisd).
Zlatan is nog steeds van Barcelona hoor. Als ie zo door gaat in Milan dan denk ik niet dat Berlusconi er even 24 miljoen voor gaat neerleggen.

Barcelona gaat trouwens alle 4 de wedstrijden winnen.
pi_95500078
Heb ik gezegd dat Zlatan niet meer van hun is dan?
  donderdag 14 april 2011 @ 18:30:05 #21
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_95501361
Real Madrid wint dit natuurlijk.
Bedankt Hans.
pi_95501421
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef DeNummer10 het volgende:
Barcelona heeft ook een schuld, maar inderdaad, het raamwerk komt uit de jeugd. Dat is niet zo lastig, echter is het juist knap dat ze gewoon één algehele visie binnen de club neer zetten en met bepaalde trainingsstof tot zo'n specifiek voetbal komen. Wat Ajax ooit ook kon dus. Die schuld van Barcelona had trouwens veel minder kunnen zijn als je ziet wat ze voor onnodige aankopen gedaan hebben de laatste jaren. Zlatan terwijl je Villa had willen hebben, Chryginsky, Henrique, Keirrison, Mascherano. Dat is een slordige 200 miljoen.
Mwa 200..
Chryginsky is 25-15=10 miljoen. Henrique en Keirrison zijn nog jong, gekocht voor samen 22 miljoen, daarna verhuurd voor ervaring. Geen idee wat Barcelona aan salaris bijbetaalt of juist krijgt. Mascherano is inderdaad duur voor 30, Zlatan is 45+Eto'o.
Kom je samen uit op ruim 100 miljoen + Eto'o
pi_95501640
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef Adames het volgende:

[..]

Mwa 200..
Chryginsky is 25-15=10 miljoen. Henrique en Keirrison zijn nog jong, gekocht voor samen 22 miljoen, daarna verhuurd voor ervaring. Geen idee wat Barcelona aan salaris bijbetaalt of juist krijgt. Mascherano is inderdaad duur voor 30, Zlatan is 45+Eto'o.
Kom je samen uit op ruim 100 miljoen + Eto'o
Ik telde salaris er inderdaad bij, en wist niet dat Chryginsky verkocht was. Ik dacht slechts verhuurd.
  donderdag 14 april 2011 @ 19:46:43 #24
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_95505298
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Sierd de Vos onze Barça-aanhanger zal verslag doen van de wedstrijd. Dan kan je rekenen op goaaaaaalkreten.
Barca aanhanger, dacht het niet. Deze held is voor Atletico Madrid.

_O_ Sierd de Vos _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_95505373
Wel een wedstrijd om naar uit te kijken. Hopelijk kan Real wat meer tegenstand bieden en krijgen ze niet weer een enorm pak slaag.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:01:29 #26
163488 RubenSosa
pi_95506195
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef DeNummer10 het volgende:
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:53 schreef DeNummer10 het volgende:
Heb ik gezegd dat Zlatan niet meer van hun is dan?
Een arrogante kwal die ook nog eens zijn feiten niet correct heeft :')

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef DeNummer10 het volgende:
Dit seizoen 5-0
Vorig seizoen 1-0 en 0-2 voor barcelona
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_95506368
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

[..]

Een arrogante kwal die ook nog eens zijn feiten niet correct heeft :')

[..]

Dit seizoen 5-0
Vorig seizoen 1-0 en 0-2 voor barcelona
Ah, is die oorvijg van 2-6 al weer zo lang geleden? Sorry baas.
Maken we er 14 goals in 4 potjes van.
pi_95507107
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

_O_ Sierd de Vos _O_
pi_95508283
Madrid, cabrón, saluda al campeón!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95508533
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
pi_95508738
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb in mijn tuin geen heggie.
pi_95515785
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
:')
pi_95515851
1-3
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:20:24 #34
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95534348
Gelukkig begint het pas 10 uur s'avonds, want ben waarschijnlijk de hele dag weg...

Ben zeer benieuwd. Laatste duel (5-0) ook gezien, dus ik neem aan dat Madrid nu wel op wraak aast.

Ik hoop toch wel op 4x een mini-oorlogje met 2 hele felle ploegen.
pi_95537899
Mourinho rekent op rode kaart tegen Barça

Real Madrid-trainer José Mourinho denkt er over na om zijn trainingen in de aanloop naar de topper tegen FC Barcelona aan te passen. De Portugees denkt aan de vooravond van El Clásico aan een complot.

"Ik moet alvast gaan trainen met tien man om te leren met tien man te spelen, want altijd hebben ze één van mijn spelers er uitgestuurd tegen hun", zegt de Portugese oefenmeester donderdag. "Het is me bij Chelsea en Internazionale al overkomen en kan nu weer gebeuren. Om de één of andere reden krijgt altijd iemand rood bij ons."

"Eén van sleutels tot goede resultaten is het eindigen met elf man", gaat Mourinho verder. De geschiedenis wijst echter uit dat de opmerkingen van Mourinho niet helemaal op waarheid berusten. Tijdens de elf wedstrijden waarin hij tegenover FC Barcelona stond, zag hij tot vier keer toe een speler uit zijn elftal met rood het veld verlaten.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:53:27 #37
290156 Kekster
Portugoal!
pi_95540772
Real Madrid gaat winnen _O_
pi_95541157
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Nober het volgende:
Mourinho rekent op rode kaart tegen Barça

Real Madrid-trainer José Mourinho denkt er over na om zijn trainingen in de aanloop naar de topper tegen FC Barcelona aan te passen. De Portugees denkt aan de vooravond van El Clásico aan een complot.

"Ik moet alvast gaan trainen met tien man om te leren met tien man te spelen, want altijd hebben ze één van mijn spelers er uitgestuurd tegen hun", zegt de Portugese oefenmeester donderdag. "Het is me bij Chelsea en Internazionale al overkomen en kan nu weer gebeuren. Om de één of andere reden krijgt altijd iemand rood bij ons."

"Eén van sleutels tot goede resultaten is het eindigen met elf man", gaat Mourinho verder. De geschiedenis wijst echter uit dat de opmerkingen van Mourinho niet helemaal op waarheid berusten. Tijdens de elf wedstrijden waarin hij tegenover FC Barcelona stond, zag hij tot vier keer toe een speler uit zijn elftal met rood het veld verlaten.
Hij is zich nu al aan het indekken.
pi_95544044
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef Kekster het volgende:
Real Madrid gaat winnen _O_
Dan moet die amigo van jou zich ten eerste eens bezig houden met voetballen. Dan maken ze wellicht iets meer kans. Overigens zou ik Özil offeren voor Kaka en Adebayor voor een extra verdedigende middenvelder om vol op de counter te spelen.
pi_95544225
Ik heb zo'n gevoel dat Real Madrid vanaf het begin als een kip zonder kop over het veld gaat rennen.
pi_95544529
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:11 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dan moet die amigo van jou zich ten eerste eens bezig houden met voetballen. Dan maken ze wellicht iets meer kans. Overigens zou ik Özil offeren voor Kaka en Adebayor voor een extra verdedigende middenvelder om vol op de counter te spelen.
Barcelona heeft het dit seizoen juist moeilijk gehad tegen ploegen die ook erg vlot en aanvallend speelden. Ik vraag me af of je je als Real Madrid dan zo moet gaan aanpassen.
pi_95544857
Ze worden heel hard weggespeeld denk ik.

Denk dat ze de 5-0 goed willen maken, en dat ze daardoor geen rust hebben en maar blijven jagen en rennen > ze worden weggetikt.
★★★
pi_95545052
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:23 schreef Adames het volgende:

[..]

Barcelona heeft het dit seizoen juist moeilijk gehad tegen ploegen die ook erg vlot en aanvallend speelden. Ik vraag me af of je je als Real Madrid dan zo moet gaan aanpassen.
In Nou Camp had Barcelona er niet zoveel moeite mee in ieder geval. Mourinho wéét hoe je ruimtes moet verdedigen. Als je vervolgens zorgt dat je in de voorste linie spelers hebt die de ruimte achter Pique en zijn collega's kunnen benutten, dan zou je wel eens punten kunnen pakken.
pi_95545941
Mourinho enig tactisch inzicht toedichten. :')
pi_95546324
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:58 schreef Ausputzert het volgende:
Mourinho enig tactisch inzicht toedichten. :')
Je zet jezelf nogal voor lul hoor.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:36:06 #46
163488 RubenSosa
pi_95549528
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:11 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik zou Ozil er nooit uithalen, maar ik denk wel dat je gelijk hebt qua tactiek. Ik vermoed dat hij wilt gaan spelen ala shaktar uit bij barca.
Mourinho komt nog met een konijn uit de hoge hoed, maar of dat al a.s. zaterdag is.... ik denk dat hij dat bewaard tot aan de CL halve finale...
pi_95550456
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 15:16 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Real Madrid vanaf het begin als een kip zonder kop over het veld gaat rennen.
Hèhè, ze moeten iets verzinnen om barca uit hun spel te halen. Dit wordt wel een hele gave pot!
pi_95550526
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik zou Ozil er nooit uithalen, maar ik denk wel dat je gelijk hebt qua tactiek. Ik vermoed dat hij wilt gaan spelen ala shaktar uit bij barca.
Mourinho komt nog met een konijn uit de hoge hoed, maar of dat al a.s. zaterdag is.... ik denk dat hij dat bewaard tot aan de CL halve finale...
El rabbito?
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:15:49 #49
163488 RubenSosa
pi_95550792
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Ebbao het volgende:

[..]

El rabbito?
:D
pi_95551001
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Hèhè, ze moeten iets verzinnen om barca uit hun spel te halen. Dit wordt wel een hele gave pot!
Ja en daarmee lopen ze precies in de val, omdat Barcelona de kwaliteit heeft om dit rustig voetballend op te lossen en dit genadeloos af te straffen als Real weer eens een zee van ruimte laat achterin.
pi_95552896
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja en daarmee lopen ze precies in de val, omdat Barcelona de kwaliteit heeft om dit rustig voetballend op te lossen en dit genadeloos af te straffen als Real weer eens een zee van ruimte laat achterin.
Exact. De verdediging van Real is best matig te noemen. Dit valt niet op omdat het middenveld en aanval van wereldklasse is.

Aangezien ze voor eigen publiek spelen, kunnen ze het niet maken om net als iedere tegenstander van Barcelona zich in te graven.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:36:10 #52
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95553843
Succes supporters van Barca in dit topic :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95554046
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Schei toch uit joh sukkel! :r
pi_95554249
quote:
Kap nou eens met dat anti-Barcelona-gezeik man.
pi_95554812
quote:
jmdr.
★★★
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:10:34 #56
189963 nubreektmijnklomp
pi_95555572
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Kap nou eens met dat anti-Barcelona-gezeik man.
Ik zeik nooit over Barca? Ik heb ook niks tegen Barca alleen de mensen die altijd heel fanatiek Barca gaan toejuichen en over gaan discussieren terwijl ze hier in Nederland wonen en uberhaupt nooit in de buurt van barcelona komen :P

Oh, en Iniesta :r
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95555815
:') B :') a :') r :') c :') e :') l :') o :') n :') a :') gaat dit dik winnen.
pi_95557882
Smakeloze commentator zeg dat GOOOOOOOOOOL heeft totaal geen emotie
pi_95558642
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Cani het volgende:
Smakeloze commentator zeg dat GOOOOOOOOOOL heeft totaal geen emotie
Ga niet haten op Sierd jonge :{
pi_95559085
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ga niet haten op Sierd jonge :{
Gast... als je spaanse commentator eens hoort en je hoort Sierd, zit totaal geen emotie in hem
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 21:15:57 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_95559501

_O_ Opdat wij nooit vergeten _O_

29-11-2010 werd ons het beste voetbal ooit gedemonstreerd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_95559612
Ik kan niet wachten op deze wedstrijd.
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:14:07 #63
189963 nubreektmijnklomp
pi_95562894
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef onlogisch het volgende:

_O_ Opdat wij nooit vergeten _O_

29-11-2010 werd ons het beste voetbal ooit gedemonstreerd.
Overdrijven is ook een vak :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95563524
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak :')
Ja? Noem eens een wedstrijd waarin een ploeg beter voetbalde... Ik heb de wedstrijd toen live gezien en het was het beste voetbal dat ik ooit gezien heb.
pi_95563724
Het kan mij echt 0,0 boeien wie hier gaat winnen, maar als het dan toch met mooi voetbal moet worden gewonnen dan maar Real Madrid. Dat bespaard weer 100 kwijlende comments waar je doorheen moet scrollen tijdens een wedstrijd topic.
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:28:29 #66
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95563732
Hmm, ik ben voor Real Madrid. En zo slecht is de Real-verdediging niet. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_95563794
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Morendo het volgende:
Hmm, ik ben voor Real Madrid. En zo slecht is de Real-verdediging niet. :')
Sterker nog zet de Barcelona verdediging onder druk en ze zijn slechter, maar dit zie je niet omdat hun middenveld/aanval beter is dan Real Madrid.
pi_95564097
Heel Barcelona is de verdediging.
pi_95564351
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef ForumPimp het volgende:
Heel Barcelona is de verdediging.
Inderdaad. Als de tegenstander de bal heeft, zie je meteen de aanval en het middenveld van Barcelona jagen als een gek. Ja, dat kost kracht, maar omdat je de bal vaak na een paar seconden weer terug hebt, kost het relatief minder kracht als je eerst weer achteruit gaat lopen en goed gaat staan.
pi_95565131
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Inderdaad. Als de tegenstander de bal heeft, zie je meteen de aanval en het middenveld van Barcelona jagen als een gek. Ja, dat kost kracht, maar omdat je de bal vaak na een paar seconden weer terug hebt, kost het relatief minder kracht als je eerst weer achteruit gaat lopen en goed gaat staan.
Rechts- en linksback Alves/Maxwell/Adriano staan ook meer op de helft van de tegenstander, dan op hun eigen helft ;)
pi_95565285
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja? Noem eens een wedstrijd waarin een ploeg beter voetbalde... Ik heb de wedstrijd toen live gezien en het was het beste voetbal dat ik ooit gezien heb.
De 2-6 in Madrid 2 jaar geleden vond ik de allerbeste wedstrijd die ik ooit gezien ;)

Die wedstrijd had écht alles in zich :Y

pi_95565949
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De 2-6 in Madrid 2 jaar geleden vond ik de allerbeste wedstrijd die ik ooit gezien ;)

Die wedstrijd had écht alles in zich :Y

Dit is waar ik op hoop morgen.
pi_95566163
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:07 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Dit is waar ik op hoop morgen.
Op veel spektakel! ^O^

Of Barcelona nou wint of niet :)

kampioen worden ze toch wel
pi_95566345
quote:
Mourinho zwijgt

José Mourinho heeft vrijdag tijdens een persconferentie van zijn club Real Madrid aan de vooravond van de kraker tegen Barcelona geweigerd te praten. Op vragen van de mediavertegenwoordigers ging alleen assistent-coach Aitor Karanka in.

José Mourinho zal geen vragen beantwoorden', meldde een woordvoerder van de club bij aanvang van de bijeenkomst. Een aantal journalisten vertrok daarop demonstratief.

Karanka mocht de beweegredenen van de Portugees toelichten. Elke keer als hij spreekt wordt alles wat hij zegt onder een vergrootglas gelegd. Hij wil niet dat zijn woorden worden uitvergroot, zei Karanka met de zwijgende Mourinho naast zich. Real ontvangt zaterdag Barcelona. Beide ploegen treffen elkaar in de daaropvolgende weken nog drie keer; in de Spaanse bekerfinale en in de halve finale van de Champions League.
pi_95566426
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Rare gast.
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')