Want op je 19e moet je het huis al uit zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
pics van je zusje
tevens
19 jaar zijn wel opscheppen met je studie maar dan nog thuis wonen
niemand wil jou nog nuquote:Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Want op je 19e moet je het huis al uit zijn?
No thank u! Blijf mooi zitten in mijn prinsessenkamer met eigen badkamer en inloopkast.
Moet er niet aan denken om op een studentenkamer te zitten
Pics van je prinsessenkamer?quote:Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Want op je 19e moet je het huis al uit zijn?
No thank u! Blijf mooi zitten in mijn prinsessenkamer met eigen badkamer en inloopkast.
Moet er niet aan denken om op een studentenkamer te zitten
niemand wil een chick die bij haar ouders woont en 346324 schoenen van je wilt krijgenquote:
owhquote:Op maandag 18 april 2011 12:54 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
niemand wil een chick die bij haar ouders woont en 346324 schoenen van je wilt krijgen
ouders zijn cockblocker en dan moet je ook nog eens om de zoveel tijd 600 euro uitgeven aan schoenenquote:Op maandag 18 april 2011 12:55 schreef wise het volgende:
[..]
owhGeen problemen mee. Wat is daar erg aan¿
Geen probleem mee als je een eigen appartement hebtquote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ouders zijn cockblocker en dan moet je ook nog eens om de zoveel tijd 600 euro uitgeven aan schoenen
Mwah, heb nog nooit iemand horen klagen over dat ik nog thuis woon. Genoeg privacy in dit huis.quote:Op maandag 18 april 2011 12:54 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
niemand wil een chick die bij haar ouders woont en 346324 schoenen van je wilt krijgen
"600 wel missen" dat is verdomme 4 maand wajong-geld ja!quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
Geen probleem mee als je een eigen appartement hebt. En 600 kan je af en toen toch wel missen
alsof meiden iemand willen die wajong heeftquote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
"600 wel missen" dat is verdomme 4 maand wajong-geld ja!
alsof meiden iemand willen die in de SC rondhangtquote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
alsof meiden iemand willen die wajong heeft
wat een vergelijkingquote:Op maandag 18 april 2011 13:02 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
alsof meiden iemand willen die in de SC rondhangt
quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef Geelman het volgende:
De reclame klopt trouwens niet. Klant ziet er vreemd uit.
[ afbeelding ]
Let me finish your bucket!
Het is wel een mooie verzameling van een paar van de slechtste lines ooit inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef Kuraudo het volgende:
Al die opmerkingen over die jongen zijn *regel skills* als dat überhaupt skills zijn.
Trouwens meiden die voor zulke dingen al
[ afbeelding ]
"Hij's Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddd"
zeggen
Ik ga het wel ooit proberen als ik echt wanhopig ben.quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef Kuraudo het volgende:
Al die opmerkingen over die jongen zijn *regel skills* als dat überhaupt skills zijn.
Trouwens meiden die voor zulke dingen al
[ afbeelding ]
"Hij's Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddd"
zeggen
Wat betreft restaurants moet ik je gelijk geven.quote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bah bah bah.. vieze vettige plofkippen.
Om maar te zwijgen over de ranzige restaurants.
Mijn opmerking gaat idd over dit filiaal.quote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat betreft restaurants moet ik je gelijk geven.
De keren dat ik bij de KFC in Groningen was zaten er duiven in de zaak en die vliegen je dan om je oren. Vaak zitten ze op de ventilatieschachten die door het gebouw daar lopen.
En dan word je geholpen door één of andere fatima inclusief dikke snor op d'r bovenlip.
Een gore bedoening daar hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |