Het is wel een mooie verzameling van een paar van de slechtste lines ooit inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef Kuraudo het volgende:
Al die opmerkingen over die jongen zijn *regel skills* als dat überhaupt skills zijn.
Trouwens meiden die voor zulke dingen al
[ afbeelding ]
"Hij's Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddd"
zeggen
Ik ga het wel ooit proberen als ik echt wanhopig ben.quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef Kuraudo het volgende:
Al die opmerkingen over die jongen zijn *regel skills* als dat überhaupt skills zijn.
Trouwens meiden die voor zulke dingen al
[ afbeelding ]
"Hij's Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddd"
zeggen
Wat betreft restaurants moet ik je gelijk geven.quote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bah bah bah.. vieze vettige plofkippen.
Om maar te zwijgen over de ranzige restaurants.
Mijn opmerking gaat idd over dit filiaal.quote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat betreft restaurants moet ik je gelijk geven.
De keren dat ik bij de KFC in Groningen was zaten er duiven in de zaak en die vliegen je dan om je oren. Vaak zitten ze op de ventilatieschachten die door het gebouw daar lopen.
En dan word je geholpen door één of andere fatima inclusief dikke snor op d'r bovenlip.
Een gore bedoening daar hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |