dus jij besteld daar speciaal de wingsquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Pizza ergens anders bestellen dan bij de Italiaan![]()
Maar die wings zijn wel te eten
Yessssquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
dus jij besteld daar speciaal de wings
kfc is goddelijk voedsel mangquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Yessss![]()
Beter dan die vette zooi van de KFC
Bah bah bah.. vieze vettige plofkippen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
kfc is goddelijk voedsel mang
als je per se lekker eten wilt bestel dan van die shit bij de italiaan als spare rib schotel ofzo
geen last van. Hier is daar geen kip te bekennen in die vestiging en altijd rustig en schoon, zo wordt je voedsel ook met aandacht en liefde bereidquote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bah bah bah.. vieze vettige plofkippen.
Om maar te zwijgen over de ranzige restaurants.
ze vergassen kuikentjesquote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Sloeber94 het volgende:
WTF waarom haat iedereen op KFC? Als ik moet kiezen tussen Mc D's (om het taalgebruik van onze vechtersbaas maar eens te gebruiken) BK of een ander cheapo keten, ga ik sowieso voor KFC. Je krijgt veel meer vlees(kip) voor je geld, en je zit helemaal voor voor 7 euro.
Plus, die kip ziet er gewoon lekker uit, i.t.t. de burgers van Mac...
Subway is trouwens ook lekker heur.
Als mijn kip daar goed van smaakt, maakt het me geen reet uit. Zelfde verhaal over kipnuggets, al zit er het braaksel van een terminaal zieke patiënt in, als het maar goed smaakt en niet misselijk maakt is het best.quote:
Pics van je vriend(in)quote:
In een subway broodje zitten evenveel calorieeen als in een Bigmacquote:Op zondag 17 april 2011 21:05 schreef o.us het volgende:
Subway als je gezond wilt doen wat ook echt lekker is ipv de vieze gezonde shit die je overal ziet.
KFC als je trek hebt in veel kip en BK voor de burgers.
inb4 dit is gezonder dan dat discussiequote:Op zondag 17 april 2011 21:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In een subway broodje zitten evenveel calorieeen als in een Bigmac
Juistquote:Op zondag 17 april 2011 21:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In een subway broodje zitten evenveel calorieeen als in een Bigmac
betrouwbaarder dan kassaquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Was laatst op het jeugdjournaal
Kijk... jij... naar... het... Jeugdjournaal...?quote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
ik moest lachen iddquote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kijk... jij... naar... het... Jeugdjournaal...?
Dat krijg je ervan he als je laag in de voedselketen staatquote:
Dat dus.quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik moest lachen idd
maar wel mooi opscheppen met haar opleiding 'volledig in het Engels ik spreek de hele dag een andere taal ja?'
Dan zijn ze ook debiel, een footlong Subwaybroodje vult beter dan een Big Mac menu.quote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
65quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat ze gelooft dat ze maar tot haar 67ste hoeft te werken...
Net alsof dat over 50 jaar niet nog eens met 5 jaar verhoogd is.
Ik heb een zusje van 6quote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik moest lachen idd
maar wel mooi opscheppen met haar opleiding 'volledig in het Engels ik spreek de hele dag een andere taal ja?'
Ik word juist depri van die toon van hun, ook al toen ik nog binnen de doelgroep viel trouwens.quote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb een zusje van 6..
Jeugdjournaal is trouwens best leuk. Wordt je niet zo depri van als 't echte journaal
pics van je zusjequote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb een zusje van 6..
Jeugdjournaal is trouwens best leuk. Wordt je niet zo depri van als 't echte journaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |