quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Hij fixt die chick wel, in tegenstelling tot TS.
Alsof jij beter zou kunnen krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
dan heb je gewoon een heel lage standaard en een heel slecht uiterlijk
Met gemak zonder moeitequote:
Zegt wiequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
denken dat ik dik ben..
doutzens, dat soort meisjes hoor je te aanbidden. Geen negerts, zeker niet bij een KFC..
Maakt niet uit, hij ziet er nog steeds uit alsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Hij fixt die chick wel, in tegenstelling tot TS.
jamie oliverquote:
wings bestellen bij NYP,quote:
Pizza ergens anders bestellen dan bij de Italiaanquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
wings bestellen bij NYP,
NYP sowieso10 euro voor een 20cm pizzatje die 2 uur later pas bezorgd wordt en niet te vreten is
dus jij besteld daar speciaal de wingsquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Pizza ergens anders bestellen dan bij de Italiaan![]()
Maar die wings zijn wel te eten
Yessssquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
dus jij besteld daar speciaal de wings
kfc is goddelijk voedsel mangquote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Yessss![]()
Beter dan die vette zooi van de KFC
Bah bah bah.. vieze vettige plofkippen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
kfc is goddelijk voedsel mang
als je per se lekker eten wilt bestel dan van die shit bij de italiaan als spare rib schotel ofzo
geen last van. Hier is daar geen kip te bekennen in die vestiging en altijd rustig en schoon, zo wordt je voedsel ook met aandacht en liefde bereidquote:Op zondag 17 april 2011 20:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bah bah bah.. vieze vettige plofkippen.
Om maar te zwijgen over de ranzige restaurants.
ze vergassen kuikentjesquote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Sloeber94 het volgende:
WTF waarom haat iedereen op KFC? Als ik moet kiezen tussen Mc D's (om het taalgebruik van onze vechtersbaas maar eens te gebruiken) BK of een ander cheapo keten, ga ik sowieso voor KFC. Je krijgt veel meer vlees(kip) voor je geld, en je zit helemaal voor voor 7 euro.
Plus, die kip ziet er gewoon lekker uit, i.t.t. de burgers van Mac...
Subway is trouwens ook lekker heur.
Als mijn kip daar goed van smaakt, maakt het me geen reet uit. Zelfde verhaal over kipnuggets, al zit er het braaksel van een terminaal zieke patiënt in, als het maar goed smaakt en niet misselijk maakt is het best.quote:
Pics van je vriend(in)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |