Ik heb hem toch maar geannuleerdquote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Keshet het volgende:
Hoi!
Orea, dat roze loopding heeft in ieder geval geen mogelijkheid tot het stroever afstellen van de wielen. Hier fungeerde 'ie als rentrainer.![]()
Emma heeft er trouwens zelf een oplossing voor bedacht, ze gaat gewoon aan de zijkant staan en dan lopen; dan gaat 'ie niet zo hard.![]()
Shit zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wel nee hij had geen honger. Zoals gezegd. Ze had het verkeerd op het bord geschreven. Ik zei om de vier uur en ze heeft om de drie uur op het bord geschreven.
Een ander jochie dat ouder is krijgt om de drie uur dezelfde hoeveelheid. Dat is leuk maar dan krijgt mijn kind veel te veel op een dag binnen dus ze doen maar mooi wat ik zeg
Sorry dat ik verder even niet op iemand anders reageer. Problemen met werk waar ik morgen weer zou moeten beginnen![]()
Leyla heeft een hartafwijking waardoor ze extra energie nodig heeft.... Dus ze heeft van maand 2 tot maand 6 aan speciale voeding gezeten die ik naar binnen moest dwingen omdat ze geen flessen wilt drinken... ik ben er zo klaar mee..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:44 schreef As1981 het volgende:
Dat is het, ik maak mezelf gek. Hij doet het super. Is helemaal niet ziek, vrolijk, lekker druk aan het spelen, ontwikkeld zich naar mijn idee goed.
Maar omdat het toch ergens in mijn achterhoofd zit ga ik dan twijfelen aan dat soort kleine dingen.
Van dag wegen ben ik me bewust, probeer dan ook 1x per week te wegen en zal morgen of donderdag beginnen en dat als begin gewicht nemen. Dan kan ik kijken wat zijn gewicht doet.
Maar jullie kindjes schommelen dan ook met hun gewicht begrijp ik nu?
Kan ze dat nog steeds niet?!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Solagratia het volgende:
Succes dan Saffier, dan moet ze voor 2-5 ook nog leren praten anders kan ze de plaatjes niet benoemen
Gezellig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef Solagratia het volgende:
Hmmm. Misschien moet Amy maar een dagje met Layla optrekken
Kun je dr niet gewoon in zn 1 zetten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef draculettetje het volgende:
door de tuinverbouwing (lees veilig en leuk voor mini maken) en een hangende/koortsige mini nog steeds geen tijd gehad om te lezen en te reageren
en nu ik daar eindelijk tijd voor heb is er praktisch een heeeeel topic vol gepraat, dus weet ik niet (behalve bij blz1) te beginnen....
wel tijgerd mini eindelijk in d'r achteruit!
dat ben ik verleerd denk ik, sinds ik automaat moet rijden hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je dr niet gewoon in zn 1 zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |