quote:
Kom Imme...quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Vincent. het volgende:
Mijn nederlands lerares noemde haar kind GALEN, uitgesproken als 'Gay Len'
![]()
Verder ken ik kinderen met de volgende namen: Maan, Sterre, Storm, Trijntje en Imme![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Kom Imme...
Dat moet wel een hoer worden!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb rood schaamhaar
en mn vriendjes die pesten me wel eens met de naam
"roodschaampje"
ha ha ipv roodkapje
ja ik vond wel een kutgrapje maar ha ha is beetje als zwarte koffie
Yann (wat is er mis met Jan?), Rop, Jhon...quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik de meest erge namen vind zijn namen die je anders spelt dan normaal. Van de meest bekende namen zijn er gangbare spelvormen, maar dan moeten ouders weer 'anders' en 'unieker' met hun kind zijn, waardoor die de rest van zijn leven zijn naam moet spellen
Denk aan:
Saskya, Khees, Robinn, Erick etc
Oe, die laatste valt in de categorie 'de ouders wisten eigenlijk ook niet hoe je dat spelt...'quote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef _Arual_ het volgende:
Yann (wat is er mis met Jan?), Rop, Jhon...
Yann Tiersen. Bekende componist.quote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Yann (wat is er mis met Jan?), Rop, Jhon...
quote:
Tja, als ze haar gewoon Heaven Sent Angel genoemd hadden was het net zo belachelijk geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef Airenu het volgende:
Beau ter Ham
Nevaeh Tnes Legna
Wat een naam
Belachelijker zelfs, gewoon slim aangepakt dus.quote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Tja, als ze haar gewoon Heaven Sent Angel genoemd hadden was het net zo belachelijk geweest.
Ik hoop echt dat jij een grote hoax bent.quote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef dandybleu het volgende:
mn moeder zei altijd toen ik 9 was
"ed raket en nu naar bed"
altijd op kuttijdstip 8 uur savonds ha ha als het lekker gaat schemeren
maarja zo heeft iedereen wat
quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef fh101 het volgende:
Of van die Amerikaanse families waarin de kinderen Faith, Hope, Destiny en Tim heten...
Precious, Hope en Hiddious.quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef fh101 het volgende:
Of van die Amerikaanse families waarin de kinderen Faith, Hope, Destiny en Tim heten...
Jawel,quote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
dus uiteindelijk mogen alle namen niet..
Nou, je kunt overdrijven.quote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Vlinder doet me altijd denken aan de rouwkaarten die je krijgt na een gevalletje wiegendood.![]()
Alleen al daarom zou ik m'n kind noooooit zo noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |