Dochter van Nicole Kidman heet Sunday.quote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef dandybleu het volgende:
of je kind naar een bepaalde dag noemen
bijv vrijdag ha ha
oh god, dit is niet eens een grap.. ik ken een belg die Peter Selie heet..quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef NelisZ het volgende:
Of gewoon niet nadenken wat de combi voor- en achternaam samen doet...
Denk aan: Maurits Knoop (ja, echt!)
quote:Op zondag 17 april 2011 21:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
oh god, dit is niet eens een grap.. ik ken een belg die Peter Selie heet..
Bea Ter Hamquote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef NelisZ het volgende:
Of gewoon niet nadenken wat de combi voor- en achternaam samen doet...
Denk aan: Maurits Knoop (ja, echt!)
Dit mag niet waar zijnquote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef Bartcoah het volgende:
Toen ik nog op het middelbaar voortgezet onderwijs zat. Heette twee verschillende kinderen die elkaar nog nooit hadden gezien
Jongen heette Broertje
Meisje heette zusje______________!!!1 ik kon het niet geloven =.=
Wat? zijn dit voor kankerverwekkende namen jongens kom op noem je kind dan Scott ofzo.
Hoe heet jou broertje. die heet broertje
jaaaa hohhhh
Het is iig geen hippe, moderne naam, sterker nog: Sint Brandaan (Saint Brendan) is rond 484 geboren (en rond 577 overleden) en is de beschermheilige van de zeevarenden.quote:
No way!quote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is iig geen hippe, moderne naam, sterker nog: Sint Brandaan (Saint Brendan) is rond 484 geboren (en rond 577 overleden) en is de beschermheilige van de zeevarenden.
Het verhaal "De reis van Sint Brandaan" is ruim 1000 jaar geleden al geschreven...
Broertje en Zusje zijn vrij gangbare Brabantse namen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef Bartcoah het volgende:
Toen ik nog op het middelbaar voortgezet onderwijs zat. Heette twee verschillende kinderen die elkaar nog nooit hadden gezien
Jongen heette Broertje
Meisje heette zusje______________!!!1 ik kon het niet geloven =.=
Wat? zijn dit voor kankerverwekkende namen jongens kom op noem je kind dan Scott ofzo.
Hoe heet jou broertje. die heet broertje
jaaaa hohhhh
Brandon heb ik nu ook altijd andere (quote:Op zondag 17 april 2011 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is iig geen hippe, moderne naam, sterker nog: Sint Brandaan (Saint Brendan) is rond 484 geboren (en rond 577 overleden) en is de beschermheilige van de zeevarenden.
Het verhaal "De reis van Sint Brandaan" is ruim 1000 jaar geleden al geschreven...
Kool Bloem?quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik wilde vroeger Kool heten.. en met een meneer Bloem trouwen..
Meisje uit mijn klas haar tante heette zo.quote:
Hoe denk je dat het merk Mercedes aan haar naam gekomen is?quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef ChicaChula het volgende:
De twee ergste die ik heb gehoord zijn toch wel voor meisjes:
- Mercedes (?!?!??!)
- Adelheid
![]()
En jongetjes die Bink of Storm heten vind ik ook afschuwelijk.
Brandon vind ik ook een verschrikkelijk foute (want Amerikaanse) verbastering van de naam....quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Brandon heb ik nu ook altijd andere () gedachten bij
[img]http://previous.presstv.i(...)0110122092425047.jpg[/img
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |