Manateesquote:
Vrouwtjes hyena's hebben een hele grote clitoris die zelfs uit kan schachtenquote:
Jouw clit is toch ter grote van een krentenbol ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwtjes hyena's hebben een hele grote clitoris die zelfs uit kan schachten
Praat geen onzin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jouw clit is toch ter grote van een krentenbol ?
Stel ik zou toestemming geven, dan is het geen verkrachten meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel ik zou toestemming geven, dan is het geen verkrachten meer
Er is altijd nog de ninja sleep rape, voor mij onhaalbaar, maar met een klein pikkie,,,,quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel ik zou toestemming geven, dan is het geen verkrachten meer
Nonsensquote:
The what?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er is altijd nog de ninja sleep rape, voor mij onhaalbaar, maar met een klein pikkie,,,,
You never know what hit you, but one day you have a kid...quote:
Kom je wel 8er, w8 maarquote:
Oh, jezusquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
You never know what hit you, but one day you have a kid...
Nee, dat zou ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patje vraagt dus eigenlijk gewoon of je mij zou doen...
Wat voor een genetische afwijking heb je dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jezus
Ik zou dood gaan als ik een kind zou krijgen
Nope.quote:
Ik heb geen genetische afwijking. Ik moet geen kind.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat voor een genetische afwijking heb je dan?
Meestal gaat het goed hoor.
owh oiquote:
En anders wel dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope.
Het feit dat je een vriendin hebt, is de no-go overigens
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, schatquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En anders wel dan ?
Goed voor mijn zelfvertrouwen
Ben jij nog niet onderweg?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, schat
Ik zal straks een before and after pic postenquote:
Ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal straks een before and after pic posten
Zo denk je anders ook niet als je kleine meisjes kutjes uit elkaar trekt in je bus !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik tune uit, m'n oren gaan stuk zo..
ik vin GOA wel mooi!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga niet alleen GOA draaien, dan wordt Samzz boos.
Ik heb 'm opgevoedquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga niet alleen GOA draaien, dan wordt Samzz boos.
Die houden doorgaands hun mond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo denk je anders ook niet als je kleine meisjes kutjes uit elkaar trekt in je bus !!
Ik kan niet uittunenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik tune uit, m'n oren gaan stuk zo..
Precies dat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij mogen ook niet praten met volle mond.
Helaas zit je er middenin.. Je eigen foutquote:
Piemel erin proppenquote:
De mannen zijn wel gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas zit je er middenin.. Je eigen fout![]()
Ik ga eens douchen en dan werken..
Energiehallenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef McSteamy het volgende:
klinkt lekker zeg Energiehallen music Roughadam stilo![]()
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Is dat overzicht met alle ONZ radio topics nieuw?
Hey Huppel en gezellig daar...quote:
Rustig maar gezelligquote:
Succesquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef EggsTC het volgende:
Gast, als ik GOA moet gaan draaien, hoe moet ik dit dan voortzetten... zulke toppers uit het hardstylegenre.
Ik zit aan de passoa jusquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens mijn eerste biertje opentrekken voor vanavond
strak plan ouwe!, *proost*quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens mijn eerste biertje opentrekken voor vanavond
Ik zet mijn skype wel aan op de telefoon als ik straks op dat feest benquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet het probleem al.
Na de show van eggs is het opgelost!
Helemaal goed. Een dronken SSBquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zet mijn skype wel aan op de telefoon als ik straks op dat feest ben
JAAAA IK DOE MEEEquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
VANAVOND BALLENGOOIEN BIJ JOFU, KINDEREN ALTIJD PRIJS
Ga je dit nog een keer doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had ook niet anders verwacht met mono en Ezechielk
Mijn helden
Truequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Gast, je lag nog in de luiers toen ik op deze feesten stond.
Ja hoor. Kan eventueel ook last minutequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je dit nog een keer doen?
Een housewarming 2.0?
Dat is niet in scorpiaquote:
Tof tof tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan eventueel ook last minute
Jij ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Gast, je lag nog in de luiers toen ik op deze feesten stond.
Niks mis meequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze mishandelen mijn kind, ik zal nooit oma worden
Dat is geen bier, dat is bochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef _Fanta het volgende:
[ afbeelding ]
eej Eggs, ben nu dit bier aan het zuipen, maar waarom heet da 8.6? weet jij dah?
je moet die jongens wel strak houden hupsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze mishandelen mijn kind, ik zal nooit oma worden
Ik heb niks meer te vertellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je moet die jongens wel strak houden hups
Ohh je was niet 60?quote:
Jij bent te jongquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was een vraagmisschien dat het slechts voor een select groepje bedoeld was
Ik weet niet of ik jouw monstercock kan handelenquote:
stiekem heb ikeen kleine penersquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jouw monstercock kan handelen
Het is toch juist net andersom? we doen ons voor als badboy maar irl zijn we allemaal verlegen jongetjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stiekem ben ik irl een echte badboy, maar op fok ben ik maar een verlegen jongetje
Oh, het compleet tegenovergestelde van mijquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stiekem ben ik irl een echte badboy, maar op fok ben ik maar een verlegen jongetje
samequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het compleet tegenovergestelde van mij
Misschien was dat de grapquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het is toch juist net andersom? we doen ons voor als badboy maar irl zijn we allemaal verlegen jongetjes
ik ook man, biertje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Patje1987 het volgende:
Op fok ben ik verlegen, in het echt ook.
Okquote:
Dat weten we al lang, schatquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
Ik hang hier de stoere gangsterrapper uit, maar eigenlijk luister ik alleen justin bieber
ik ben ook grote fan van justin bieber, als ik klaar ben met mn basischool wil ik net als hem worden, zo beroemd en veel fans enzow, lijkt me echt kicken!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
Ik hang hier de stoere gangsterrapper uit, maar eigenlijk luister ik alleen justin bieber
quote:
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef Royco1 het volgende:
Shit Samzz, wij zouden vannacht eigenlijk keihard gaan batsen in huppels bed.
Patje en Spaceinvaders zijn weggegaan dus toen sloot ik ook afquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zijn jullie nie meer aan t camme? was mn cam fixen en kzie nu niemus meer :S
ik zit ook liever hier dan met mn smoel voor de camquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Patje en Spaceinvaders zijn weggegaan dus toen sloot ik ook af
Op het balkon. Biertje peukje enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:58 schreef _Fanta het volgende:
jah, waar zit die huppel eigenlijk met mono al die andere gaste?
Je mist mn set gek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op het balkon. Biertje peukje enzo
Nog geen last van de buren gehad?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij staat keihard op manKoning muziekjens
hij durft nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nog geen last van de buren gehad?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je ook naar Housewarming 2.0 dan?
Hups zat niet in de trein. Mono bart en Monoklonie zaten in de trein aan de baco'squote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef _Fanta het volgende:
eej mono, is huppel al beetje gaar, las dat ze vanmiddag in de trein al haar eerste halve liter opentrok
hups is altijd geilquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hups zat niet in de trein. Mono bart en Monoklonie zaten in de trein aan de baco's
En hups is niet gaar, enkel geil
Dit is één waarheidquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hups is altijd geil, en hoe meer drank je dr in gooit hoe geiler ze word
Oh ja, die zou ik je nog sturenquote:
Dat is met iedere vrouw zoquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hups is altijd geil, en hoe meer drank je dr in gooit hoe geiler ze word
stuur maar evenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die zou ik je nog sturen
Al ben ik nu niet meer online, ga zo slapen
Als je niet uit de gebruiksaanwijzing komt, ben je gewoon niet zo slimquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als ge nie meer uit de gebruiksaanwijzing komt, gewoon wa drank erin gooien, komt alles goed!
alcohol verbroederdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef _Fanta het volgende:
maar idd, snap soms echt geen fuk van nuchtere vrouwen, maar als ze dan wa gezopen hebbe zit ik al vrij snel op 1 lijn
Nee. Jij swaffeltquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik snap alles. de hele wereld is door mij geschapen.
Aanbid mij als uw God ( en Uw Vader )
ik vond het heel nobel van je dat je onz radio in het leven hebt geroepen. maar wat had je verder ook alweer geschapen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik snap alles. de hele wereld is door mij geschapen.
Aanbid mij als uw God ( en Uw Vader )
je zusje, stuur ff picsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik vond het heel nobel van je dat je onz radio in het leven hebt geroepen. maar wat had je verder ook alweer geschapen?
Het is één grote leugenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
MONO KWAM NET MET ZN BROEK OP ZN ENKELS MN SLAAPKAMER INGEREND
Hij heeft mn deurpost al geswaffeldquote:
Wie denk je dat ze geloven?quote:
picsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
MONO KWAM NET MET ZN BROEK OP ZN ENKELS MN SLAAPKAMER INGEREND
Eggsquote:
Heeft ie ook al een keutel op 't gazon gelegd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft mn deurpost al geswaffeld![]()
En van het balkon afgezeken
Dat kan mn foon niet handlenquote:
en koeien!!quote:
Nee hij stond wel vol jaloezie te kijken toen mn hond dat deedquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ie ook al een keutel op 't gazon gelegd?!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij stond wel vol jaloezie te kijken toen mn hond dat deed
Te weinigquote:
heey Viro, handzz man!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
ff posten dat EggsTC weer erg lekkere muziek draait...
Welke update?quote:
ik dacht dat je genoot van mijn peners in uw mondquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Eggs ik zit echt al anderhalf uur te genieten van je show
Heb je al een foto van huppelkind?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Eggs ik zit echt al anderhalf uur te genieten van je show
Die tandenstoker, merk je niks vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik dacht dat je genoot van mijn peners in uw mond
Ja maar mn foon is even bezig, als die klaar is kan ik hem pas uploadenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heb je al een foto van huppelkind?
Ik weet nog niet wanneer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |