Manateesquote:
Vrouwtjes hyena's hebben een hele grote clitoris die zelfs uit kan schachtenquote:
Jouw clit is toch ter grote van een krentenbol ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwtjes hyena's hebben een hele grote clitoris die zelfs uit kan schachten
Praat geen onzin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jouw clit is toch ter grote van een krentenbol ?
Stel ik zou toestemming geven, dan is het geen verkrachten meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel ik zou toestemming geven, dan is het geen verkrachten meer
Er is altijd nog de ninja sleep rape, voor mij onhaalbaar, maar met een klein pikkie,,,,quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel ik zou toestemming geven, dan is het geen verkrachten meer
Nonsensquote:
The what?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er is altijd nog de ninja sleep rape, voor mij onhaalbaar, maar met een klein pikkie,,,,
You never know what hit you, but one day you have a kid...quote:
Kom je wel 8er, w8 maarquote:
Oh, jezusquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
You never know what hit you, but one day you have a kid...
Nee, dat zou ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patje vraagt dus eigenlijk gewoon of je mij zou doen...
Wat voor een genetische afwijking heb je dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jezus
Ik zou dood gaan als ik een kind zou krijgen
Nope.quote:
Ik heb geen genetische afwijking. Ik moet geen kind.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat voor een genetische afwijking heb je dan?
Meestal gaat het goed hoor.
owh oiquote:
En anders wel dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope.
Het feit dat je een vriendin hebt, is de no-go overigens
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, schatquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En anders wel dan ?
Goed voor mijn zelfvertrouwen
Ben jij nog niet onderweg?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, schat
Ik zal straks een before and after pic postenquote:
Ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal straks een before and after pic posten
Zo denk je anders ook niet als je kleine meisjes kutjes uit elkaar trekt in je bus !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik tune uit, m'n oren gaan stuk zo..
ik vin GOA wel mooi!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga niet alleen GOA draaien, dan wordt Samzz boos.
Ik heb 'm opgevoedquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga niet alleen GOA draaien, dan wordt Samzz boos.
Die houden doorgaands hun mond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo denk je anders ook niet als je kleine meisjes kutjes uit elkaar trekt in je bus !!
Ik kan niet uittunenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik tune uit, m'n oren gaan stuk zo..
Precies dat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij mogen ook niet praten met volle mond.
Helaas zit je er middenin.. Je eigen foutquote:
Piemel erin proppenquote:
De mannen zijn wel gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas zit je er middenin.. Je eigen fout![]()
Ik ga eens douchen en dan werken..
Energiehallenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef McSteamy het volgende:
klinkt lekker zeg Energiehallen music Roughadam stilo![]()
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Is dat overzicht met alle ONZ radio topics nieuw?
Hey Huppel en gezellig daar...quote:
Rustig maar gezelligquote:
Succesquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef EggsTC het volgende:
Gast, als ik GOA moet gaan draaien, hoe moet ik dit dan voortzetten... zulke toppers uit het hardstylegenre.
Ik zit aan de passoa jusquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens mijn eerste biertje opentrekken voor vanavond
strak plan ouwe!, *proost*quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens mijn eerste biertje opentrekken voor vanavond
Ik zet mijn skype wel aan op de telefoon als ik straks op dat feest benquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet het probleem al.
Na de show van eggs is het opgelost!
Helemaal goed. Een dronken SSBquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zet mijn skype wel aan op de telefoon als ik straks op dat feest ben
JAAAA IK DOE MEEEquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
VANAVOND BALLENGOOIEN BIJ JOFU, KINDEREN ALTIJD PRIJS
Ga je dit nog een keer doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had ook niet anders verwacht met mono en Ezechielk
Mijn helden
Truequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Gast, je lag nog in de luiers toen ik op deze feesten stond.
Ja hoor. Kan eventueel ook last minutequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je dit nog een keer doen?
Een housewarming 2.0?
Dat is niet in scorpiaquote:
Tof tof tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan eventueel ook last minute
Jij ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef EggsTC het volgende:
Gast, je lag nog in de luiers toen ik op deze feesten stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |