pas je gelijk de even gezellige TT aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Kap eens met al die bagger posts. Hou het on-topic en gezellig[/info]
Dat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
pas je gelijk de even gezellige TT aan?
Sinds altijd en doe normaal want streng modden is nu helaas nodig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef YazooW het volgende:
Wut, sinds wanneer zijn er mods aanwezig in dit forum?
heul niet, iedereen doet zo door de tt, en omdat ts dit topic opent terwijl het andere topic nog niet eens gesloten is, eigen schuld dikke..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sinds altijd en doe normaal want streng modden is nu helaas nodig.
Bier staat koud en de rode (Spaanse) wijn staat op temperatuurquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Je moet onderhand het bier al echt wel koud hebben staan.
Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bier staat koud en de rode (Spaanse) wijn staat op temperatuur
Puyol lijkt me de aangewezen man om Mourinho een elleboogje op zijn neus te geven.quote:
Nee. Barcelona is daar te beschaafd voor, die provoceren niet na de overwinning.quote:
mourinho gaat naar het uitvak als die wintquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee. Barcelona is daar te beschaafd voor, die provoceren niet na de overwinning.
terechtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef maickeltje het volgende:
[..]
mourinho gaat naar het uitvak als die wint
Dus?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef maickeltje het volgende:
[..]
mourinho gaat naar het uitvak als die wint
Beste analist van Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Marwijk en van Basten als analisten, leuk...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Ausputzert het volgende:
We zullen nooit weten wat Mourinho doet als hij vanavond zou winnen.
van Halst is veruit de beste analist van Nederland.quote:
Wat was daar nou de ophef over trouwens? Hij juichte toch gewoon samen met de meegereisde Intersupporters?quote:
Lol, denk je dat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Wat was daar nou de ophef over trouwens? Hij juichte toch gewoon samen met de meegereisde Intersupporters?
Wil je nu zeggen dat Van Basten het spelletje niet snaptquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
van Halst is veruit de beste analist van Nederland.
Hij snapt het spelletje tenminste.
Vergeleken met van Halst is van Basten niet meer dan ok.
Waarom loopt hij en juicht hij specifiek die richting op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lol, denk je dat?
Hij ging zijn gram halen bij de Barca fans.
pittige woorden voor een nieuwelingquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Van Basten het spelletje niet snapt?
Van Halst, die een compleet team heeft dat de Piero voor hem instelt met filmpjes? Van Halst die over 'gogme' begint zodra hij het even niet weet te verklaren? Ga toch fietsen.
Die filmpjes dienen slechts ter visualisatie van wat ie bedoelt. Ik zeg nergens dat van Basten het niet snapt, enkel dat ie niet meer dan ok is vergeleken met van Halst.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Van Basten het spelletje niet snapt?
Van Halst, die een compleet team heeft dat de Piero voor hem instelt met filmpjes? Van Halst die over 'gogme' begint zodra hij het even niet weet te verklaren? Ga toch fietsen.
Toch praat hij vaak aan de hand van de beelden die door andere mensen zijn uitgezocht. Tenzij je denkt dat hij aan een redactie doorbelt wat ze moeten uitzoeken van een wedstrijd die hij nooit gezien kan hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die filmpjes dienen slechts ter visualisatie van wat ie bedoelt. Ik zeg nergens dat van Basten het niet snapt, enkel dat ie niet meer dan ok is vergeleken met van Halst.
Niet per se.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Pimski het volgende:
Als je aan Sport1 4 euro lapt, krijg je dan een vlekkeloze stream...?!
Meestal krijg je een klote-stream en achteraf een excuusmailtje met een coupon van 8 euro.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Pimski het volgende:
Als je aan Sport1 4 euro lapt, krijg je dan een vlekkeloze stream...?!
Naar de meegereisde Inter-fans dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Waarom loopt hij en juicht hij specifiek die richting op?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
http://t0.gstatic.com/ima(...)oXt9zLB3Hwue1Muj4W7A
En hier staat barca wat te wachten
Wat een hoeren, die barca chicks.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
http://t0.gstatic.com/ima(...)oXt9zLB3Hwue1Muj4W7A
En hier staat barca wat te wachten
quote:
neequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
Iemand een stream ofzo?
(niet downloaden,gratis?)
7-8quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef KentdeBruin het volgende:
Hoeveel delen zullen komen. Ik denk 16 ofzo..
16 is wel erg veel. Ik denk uiteindelijk 9.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef KentdeBruin het volgende:
Hoeveel delen zullen komen. Ik denk 16 ofzo..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef YazooW het volgende:
OFFICIAL Real Madrid: Casillas; Ramos, Carvalho, Albiol, Marcelo; Khedira, Pepe, Xabi Alonso; Di Maria, Benzema, Ronaldo.
OFFICIAL Barcelona: Valdes; Alves, Piqué, Puyol, Adriano; Xavi, Busquets, Iniesa; Pedro, Messi, Villa.
Volgens mij toch een gelijk spelquote:
maar als ik moest kiezen....quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij toch een gelijk spel. Met andere woorden, zijn beide te doen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hoelaat begint het eigenlijk ?
2200 pas?
Pff.. ;pquote:
Ziggo ook...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle UPC abonnees hebben volgens mij deze maand gratis Sport1
ziggo abonnees ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alle UPC abonnees hebben volgens mij deze maand gratis Sport1
Gelukkig is het niet die noob van de NOS.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef beantherio het volgende:
Ik zit alweer klaar om me te ergeren aan het Messi-gefap van de comentator.
Ik denk dat het vanavond niet veel beter zal zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet die noob van de NOS.
Nee, 21:30 gaan ze voorbeschouwen en 22:00 livequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Nober het volgende:
AC Milan - Sampdoria eerst hé, die duurt tot 22:30+blessuretijd...
Na de 1e helft gaat Sport 1 over naar Real - Barca en gaat AC Milan verder op Sport1 extraquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Nober het volgende:
AC Milan - Sampdoria eerst hé, die duurt tot 22:30+blessuretijd...
koop sport 1 dan kom je klaar van topvoetbalquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef amenth het volgende:
waar kan ik goeie stream kopen die sopcast vind ik niet zo goeie kwaliteit en sport1 uitverkocht -_-
Die sopcast stream is volgens mij nog scherper als de officiele Sport1 stream... beter check je eerst je internetverbinding even.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef amenth het volgende:
waar kan ik goeie stream kopen die sopcast vind ik niet zo goeie kwaliteit en sport1 uitverkocht -_-
Geen Ozil, Higuain, maar ook al geen Maxwell en Afellay.quote:OFFICIAL Real Madrid: Casillas; Ramos, Carvalho, Albiol, Marcelo; Khedira, Pepe, Xabi Alonso; Di Maria, Benzema, Ronaldo.
OFFICIAL Barcelona: Valdes; Alves, Piqué, Puyol, Adriano; Xavi, Busquets, Iniesta; Pedro, Messi, Villa.
Unibet moet je 5 euro storten of zoietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef amenth het volgende:
Tja, dat Afellay niet zou starten, zal vrijwel niemand verbazen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen Ozil, Higuain, maar ook al geen Maxwell en Afellay.
En hij deed het zó goed tegen Shakhtar? Pedro is ook wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Tja, dat Afellay niet zou starten, zal vrijwel niemand verbazen.
okquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Unibet moet je 5 euro storten of zoiets
En toch nog postenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn huis stroomt binnen, Gezelligheid
Hoe fap je dan, gewoon waar hun bij zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:32 schreef Nober het volgende:
21:33 AC Milan - Sampdoria nog steeds op Sport 1.
Gezellig voor hun dat je blijft postenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
21:30 werd mij net verteld... dat is dus geen 4 over half... en een geduld melding er bovenop.quote:
Laptop ftwquote:
En jij zit op je zolder kamer op fokquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
Nou goed?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
21:30 werd mij net verteld... dat is dus geen 4 over half... en een geduld melding er bovenop.
En met ze allen naar teletekst kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
En jongens.. hoe is het met de zenuwen?
Whut.. zijn toch veel Barca fans + succes supporters hier? Die kunnen toch zenuwachtig voor de wedstrijd zijnquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Whut.. zijn toch veel Barca fans + succes supporters hier? Die kunnen toch zenuwachtig voor de wedstrijd zijn
Ik heb voorkeur voor madrid, maar het maakt me niet echt uit ... Als het maar een mooie pot wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
En jongens.. hoe is het met de zenuwen?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef Nober het volgende:
Ik ben voor Barcelona, ik heb niets met dat bijelkaar gekocht zooitje uit Madrid.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef Nober het volgende:
Ik ben voor Barcelona, ik heb niets met dat bijelkaar gekocht zooitje uit Madrid.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
afellay scoort 3x in de blessuretijd mattie
Is Higuain geblesseerd ofzo? Ik hoor niemand over hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Confetti het volgende:
Pepe als middenvelder![]()
![]()
Albiol![]()
Ozil op de bank![]()
Khedira![]()
Dit gaat pijnlijk worden.
Nu nog?? Het is reclamequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die sport 1 stream loopt hevig te haperen hierzo
Net terug na lang blessureleed, waarschijnlijk nog niet 100% fitquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Higuain geblesseerd ofzo? Ik hoor niemand over hem.
Net terug van een blessure. Zit nu op de bank maar eigenlijk is hij de beste spits van Real.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Higuain geblesseerd ofzo? Ik hoor niemand over hem.
Officiele? Sopcast kwaliteit is prima en hapert absoluut niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die sport 1 stream loopt hevig te haperen hierzo
En dan zou die wel goed lopen?quote:
Ik heb de sopcast jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Officiele? Sopcast kwaliteit is prima en hapert absoluut niet.
Was toch al voorbij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt er een einde aan de winstreeks van Mourinho (thuiswedstrijden)?
Ik denk het wel
Hoi knul, die heeft al plaats gevonden tegen Gijon hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk het wel
Je loopt achter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat Gijon daar een einde aan moet maken, best jammer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi knul, die heeft al plaats gevonden tegen Gijon hoor
Geweldig. De halve wedstrijd die stil wordt gelegd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef Cudles het volgende:
Wordt een lekkere schoppartij zo te zien
Dit dus. Zelfs ik zou die in de kruising hebben getikt.quote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen verwacht teveel van moderators.
Alvast een opwarmertje voor Nec - Ajax morgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen verwacht teveel van deze wedstrijd. Het wordt gewoon een zaadpot
Ja dat word ook wat. Maar voor dat we afdwalen; OEI DANI ALVES BUITENSPELquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alvast een opwarmertje voor Nec - Ajax morgen.
Denk niet dat NEC Ajax zo hard gaat aanpakken hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alvast een opwarmertje voor Nec - Ajax morgen.
IJscoman, ijscoman, vertel eens een verhaal, vertel eens een verhaal!quote:
Geen humor hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gut, mijn quote veranderen. Wat grappig.
Iets met sand en vagina...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gut, mijn quote veranderen. Wat grappig.
Dat heeft echt niks met humor te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Geen humor hebbenMaar ben niet boos
OK maar geeft niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat heeft echt niks met humor te maken.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die mooi voetbal verwachten zonder Ibi in het veld
Ja maar ik eis spektakel vanaf de eerste minuut. Omdat Barca.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
150 passes alweer van Barcelona. Wat een irritante speelstijl is het toch ook.
quote:Messi scoorde nog nooit tegen Mourinho (9 duels) en Cristiano Ronaldo scoorde nog nooit in 6 duels met Barca.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef inZanity het volgende:
Irriteer me nou al weer dood aan dat kutbarca. Hopelijk straft Real ze snel af.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef inZanity het volgende:
Irriteer me nou al weer dood aan dat kutbarca. Hopelijk straft Real ze snel af.
Dus dat belooft watquote:
Omdat ze Arsenal eruit trapten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waarom is niet iedereen voor Barca?
Tissues en schone onderbroeken doen het wel voor mij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Temlin het volgende:
Iedereen zit klaar met zijn teiltje om te fappen?
Omdat ik daar dit jaar geen zin in hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Uhm waarom wel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze Ronaldo zo'n mooie jongen vindenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dat is nou net een goede daad van zequote:
omdat ik voor real benquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jojoortje zit natuurlijk te vingerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tissues en schone onderbroeken doen het wel voor mij.
Omdat Iniesta?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Omdat Guardiola zichzelf nu zo geforceerd irritant altijd in de underdog positie wil plaatsen. En omdat al die fanboys vervelend zijn. En omdat de helft van Barca in het spaanse nationale elftal zatquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Valdes komt ook nooit in het rijtje Casillas, Cesar Stekelenburg, Sar, Cech, Buffon, Neuer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |