Omdat ze Arsenal eruit trapten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waarom is niet iedereen voor Barca?
Tissues en schone onderbroeken doen het wel voor mij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Temlin het volgende:
Iedereen zit klaar met zijn teiltje om te fappen?
Omdat ik daar dit jaar geen zin in hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Uhm waarom wel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze Ronaldo zo'n mooie jongen vindenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dat is nou net een goede daad van zequote:
omdat ik voor real benquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jojoortje zit natuurlijk te vingerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tissues en schone onderbroeken doen het wel voor mij.
Omdat Iniesta?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Omdat Guardiola zichzelf nu zo geforceerd irritant altijd in de underdog positie wil plaatsen. En omdat al die fanboys vervelend zijn. En omdat de helft van Barca in het spaanse nationale elftal zatquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Valdes komt ook nooit in het rijtje Casillas, Cesar Stekelenburg, Sar, Cech, Buffon, Neuer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |