quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef Nober het volgende:
Ik ben voor Barcelona, ik heb niets met dat bijelkaar gekocht zooitje uit Madrid.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
afellay scoort 3x in de blessuretijd mattie
Is Higuain geblesseerd ofzo? Ik hoor niemand over hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Confetti het volgende:
Pepe als middenvelder![]()
![]()
Albiol![]()
Ozil op de bank![]()
Khedira![]()
Dit gaat pijnlijk worden.
Nu nog?? Het is reclamequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die sport 1 stream loopt hevig te haperen hierzo
Net terug na lang blessureleed, waarschijnlijk nog niet 100% fitquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Higuain geblesseerd ofzo? Ik hoor niemand over hem.
Net terug van een blessure. Zit nu op de bank maar eigenlijk is hij de beste spits van Real.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Higuain geblesseerd ofzo? Ik hoor niemand over hem.
Officiele? Sopcast kwaliteit is prima en hapert absoluut niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Die sport 1 stream loopt hevig te haperen hierzo
En dan zou die wel goed lopen?quote:
Ik heb de sopcast jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Officiele? Sopcast kwaliteit is prima en hapert absoluut niet.
Was toch al voorbij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt er een einde aan de winstreeks van Mourinho (thuiswedstrijden)?
Ik denk het wel
Hoi knul, die heeft al plaats gevonden tegen Gijon hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk het wel
Je loopt achter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat Gijon daar een einde aan moet maken, best jammer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi knul, die heeft al plaats gevonden tegen Gijon hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |