het is je gegundquote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
NIet om onaardig te doen, maar sigh....
Waarom mag je dat niet vragen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lees OP, kkom niet zomaar vragen of dit een biertopic ofzo is..
Zou jij het ok vinden als ik in elk topic gewoon ga vragen of het een biertopic is?quote:
Je vindt de ARG7 gewoon een topic zoals 'elk topic'?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zou jij het ok vinden als ik in elk topic gewoon ga vragen of het een biertopic is?
Het is niet meer of minder dan een ander topic.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vindt de ARG7 gewoon een topic zoals 'elk topic'?
Da's ook meteen duidelijk dan.
Ik zou het leuk vinden als je op een normale manier zou reageren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zou jij het ok vinden als ik in elk topic gewoon ga vragen of het een biertopic is?
Het gaat dus neit over bier kennelijk. Ik hou het weer voor gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi!
Ben ik nog optijd voor het bier?
Ik heb Palm en Erdinger witbier. De Barbar gaat zo koud.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi!
Ben ik nog optijd voor het bier?
klinkt goed. na een dagje werken als vandaag lust ik ook wel een koude rakkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb Palm en Erdinger witbier. De Barbar gaat zo koud.
Dan mag je jouw perceptie van normaal eens definiëren want schijnbaar verschilt het af van de mijne. Daarnaast ga je nu een complete SC beoordelen via mij? I feel so important right now.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je op een normale manier zou reageren.
Want dit vind ik niet zo vriendelijk overkomen en het is de bedoeling dat iedereen hier welkom is en niet alleen de vaste groep SC'ers.
dat vinden niet alleen FOK!ers hoor, het is gewoon lekker bierquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Ragboer het volgende:
Waarom hebben Fokkers vaak zo'n voorkeur voor Hertog Jan?
Veschilt het afquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan mag je jouw perceptie van normaal eens definiëren want schijnbaar verschilt het af van de mijne.
Dat klinkt zo homoseksueel...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan mag je jouw perceptie van normaal eens definiëren want schijnbaar verschilt het af van de mijne. Daarnaast ga je nu een complete SC beoordelen via mij? I feel so important right now.
Nee, natuurlijk is iedereen welkom, maar van die vragen waar dit topic voor is... Sorry hoor lees die OP? Hij staat er niet voor niks. Genoeg duidelijkheid lijkt me toch.
Stond eerst iets minder neutraal, niet helemaal goed aangepast dus. En nee een geintje snap ik niet, anders ging ik wel in het moppentopic zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Veschilt het af
Oja, de rest is zuivere onzin natuurlijk.
Een geintje moet kunnen, maar dat snap jij blijkbaar niet.. wat een gemis.
Gelukkig maarquote:
toch niet zo'n druk sociaal leven als je dacht dat je had?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Beach het volgende:
Ik ga m'n sms bundel maar weer terugzetten naar het lagere, wat ik eerst had.
Dit klinkt zielig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Beach het volgende:
Ik ga m'n sms bundel maar weer terugzetten naar het lagere, wat ik eerst had.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
toch niet zo'n druk sociaal leven als je dacht dat je had?
Kloptquote:
En dan?quote:
Nja, ik bel nog met prepaid, dus ik mag niks zeggen.quote:
Oh, voetbal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zien 't verkeerd.
Over 2 uren Real Madrid - Barça![]()
quote:
oh ow oh oh ow ow zo owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruidvat prepaid.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
oh ow oh oh ow ow zo ow
verder niks
maar ik moet mijn abbo wel verlagen, ik hou over
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Hatsekiedee het volgende:
mensen die geen halfjaar doen met een 5 euro prepaidkaart
Confronterend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Dan ben je de enige hierquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan heb ik toch een beetje een leven gelukkig
Naar jezelf bellen/sms-en telt niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan heb ik toch een beetje een leven gelukkig
??quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Naar jezelf bellen/sms-en telt niet.
Lol wtfquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb Dubstep gedownload. Jullie mogen mij hier uitlachen.
neem dan een katquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het zo tof dat die subwoofer door de kamer trilt. Dan voel me ik minder alleen.
Ben zo blij dat ik de titel gevonden heb.quote:
Grunnquote:
Een Labrador, Herdershond of Border collie, maar mijn ouders willen er niet echt aan.quote:
De titel? Ga je een boek schrijven?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik de titel gevonden heb.
en als je als student op kamers gaat straks is een hond ook niet zo'n goed idee....... dat wordt 20 jaar wachten tot je een huisje boompje beestjesituatie hebtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een Labrador, Herdershond of Border collie, maar mijn ouders willen er niet echt aan.
Zal ik maar een riempje omdoen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Breezerslet leek me wel wat.
Klopt, die hond gaat er ook niet komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
en als je als student op kamers gaat straks is een hond ook niet zo'n goed idee....... dat wordt 20 jaar wachten tot je een huisje boompje beestje hebt![]()
Oh hehe. Gisteren zocht ik de artiest en titel van een bepaalde hardcoretrack. Heb iedereen ermee lastiggevallen. Het bleek dus Tha Playah - Why So Serious? te zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De titel? Ga je een boek schrijven?
Lijkt me een goed alternatief.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zal ik maar een riempje omdoen dan?
Karma!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh hehe. Gisteren zocht ik de artiest en titel van een bepaalde hardcoretrack. Heb iedereen ermee lastiggevallen. Het bleek dus Tha Playah - Why So Serious? te zijn.
Interessante informatie zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga weer eens mijn nagels knippen, tering msan
ew bah + het stinktquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef dralion13 het volgende:
Neem dan een rat
Die beesten zijn leuk, en passen in een studentenkamer (en als je ze toch niet leuk vind zijn ze met 2 jaar dood)
Vroeger hadden we een rat en een demente kat. Die rat liep over de rug van de kat als de kat in de weg lag
Dat is wel tof.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef dralion13 het volgende:
Neem dan een rat
Die beesten zijn leuk, en passen in een studentenkamer (en als je ze toch niet leuk vind zijn ze met 2 jaar dood)
Vroeger hadden we een rat en een demente kat. Die rat liep over de rug van de kat als de kat in de weg lag
Volgens mij zijn ratten (als huisdier) best schoon.quote:
Maar je ruikt het nog steeds :3quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ratten (als huisdier) best schoon.
Succes, maar wat is msan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga weer eens mijn nagels knippen, tering msan
succes man en wellicht nog tot later vanavondquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ga hardlopen. Fijne avond allemaal.
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
omg zal ik snel 50 zakken chips kopen?
PATATJE JANNIEquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
50 keer cheese onionquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
PATATJE JOPPIEquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik lus toch helemaal geen kaas
Hehehe als het andersom was dan was hij meer in gevaar denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand die ik ken zit in het stadion, op de az tribune en hij is ado fan
voetbal begint, (az-ado) dus iedereen is wegquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
Waarom zijn er hier geen piratenmeisjes?
werken denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
Waarom zijn er hier geen piratenmeisjes?
Meisjes kijken geen voetbal enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voetbal begint, (az-ado) dus iedereen is weg
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef dralion13 het volgende:
haha
Piratenmeisjes aan het werk
heren aan voetbal of bier
Ik trek maar een blikkie bier open om de tijd te verdoen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog even geduld dan stromen de piratenvrouwen weer binnen hier
Ik proost jouquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik trek maar een blikkie bier open om de tijd te verdoen.
Ken ik nietquote:
Doet me denken aan de ravage die was aangericht toen er in de appie waar ik werkte een hele container met bier omviel. Hele winkel rook naar bier en een redelijk deel van de winkel was voor een hele tijd afgeslotenquote:
Lidl spulquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Doet me denken aan de ravage die was aangericht toen er in de appie waar ik werkte een hele container met bier omviel. Hele winkel rook naar bier en een redelijk deel van de winkel was voor een hele tijd afgesloten
Merelllllquote:
Merel is het eerste piratenmeisje dat ik vandaag zie posten.quote:
ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
merelmerel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
merel
op stap naar nachtbagger?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef gianni61 het volgende:
bonjour!
iedereen klaar om op stap te gaan?
goedenavond en neen ik blijf veilig thuis fokken hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef gianni61 het volgende:
bonjour!
Ik moet het met 3 soorten doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lidl spulheb nu 4 verschillende bieren in mn koelkast staan.. de keuze is reuze
![]()
[..]
Merelllllrustig dagje hier nu wordt het een avondje voetbal kijken
![]()
hoe was het daar dan ? veel kunstwerken gemaakt nog ?
die snap ik ff niet?quote:
Vogelen, wat is dat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef dralion13 het volgende:
Mijn dag was leuk maar vermoeiend
tot 11 uur 's ochtends vogelen (1 uur 's nachts begonnen) daarna uurtje slapen en ben nu dus nogal moe
Janquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Merelllllrustig dagje hier nu wordt het een avondje voetbal kijken
![]()
hoe was het daar dan ? veel kunstwerken gemaakt nog ?
Bloempje, KB & Appel zijn verdwenen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Merel is het eerste piratenmeisje dat ik vandaag zie posten.Hoi Merel.
Bijna, nog even omkledenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef gianni61 het volgende:
bonjour!
Hooiquote:
Ik raak helemaal in de war. Dit is mij een te lange reactie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vogelen, wat is dat?
Mooi dat het leuk was![]()
[..]
JanOh leuk, wie speelt?
Oh wel prima, school enzo, daarna nog even stad in geweest, net een ijsje gekocht en ga zo naar vriend toe en uit![]()
[..]
Bloempje, KB & Appel zijn verdwenen?
Hoi![]()
[..]
Bijna, nog even omkleden![]()
[..]
Hooi
Om 12 uur gaat iedereen de nachtbagger inquote:
Oh, sorryquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de war. Dit is mij een te lange reactie.
Vogels kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vogelen, wat is dat?
Ah okequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vogels kijken(al is het 's nachts vooral luisteren)
[ afbeelding ]
Die hebk gehoord
Ga je ze dan ook fotograferen of afschieten ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vogels kijken(al is het 's nachts vooral luisteren)
[ afbeelding ]
Die hebk gehoord
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga je ze dan ook fotograferen of afschieten ofzo?
Aahh kijk eens aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vogelen, wat is dat?
[..]
JanOh leuk, wie speelt?
Oh wel prima, school enzo, daarna nog even stad in geweest, net een ijsje gekocht en ga zo naar vriend toe en uit![]()
[..]
Bloempje, KB & Appel zijn verdwenen?
Hoi![]()
[..]
Bijna, nog even omkleden![]()
[..]
Hooi
dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Om 12 uur gaat iedereen de nachtbagger in![]()
Tenminste, degene die geen plannen verder hebben![]()
Pics?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef dralion13 het volgende:
's nachts is het wat lastig om te fotograferen, maar overdag probeer ik het wel
Met soms leuk resultaat
Nee, niet eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh kijk eens aanUtrecht onveilig maken zeker ? AZ- ADO is nu bezig en daarna wordt het nog even Real Madrid - Barcelona...
Fijne avond jij
Hooiquote:
Oke, ook leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gedaan.
doordeweeks slaap ik vroeg en int weekend ben ik meestal wel in een cafe te vinden
Ragbroerquote:
hoi waarom heb ik dit op mijn computer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
28.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
[..]
Oke, ook leukhoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoi waarom heb ik dit op mijn computer?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah okequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
28.
sta doordeweeks om 6 uur op, dus dan is na 12 uur nog zitten baggeren geen goed plan![]()
Ohja, dat is best wel vroeg.. Ik vaak pas om 11 uur
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoi waarom heb ik dit op mijn computer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet maar hij gaat in mijn fobo
die heb ik maanden geleden eens gemaaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar hij gaat in mijn fobo
Snel opdrinken dan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
Houdbaarheidsdatum van mijn bier: 27 04 2011
alles moet op vanavond !!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
Houdbaarheidsdatum van mijn bier: 27 04 2011
ik heb zoveel topics geopend maar ik had een keer een galgje topicquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
die heb ik maanden geleden eens gemaakt
komen er zo aanquote:
7quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel graden het vannacht wordt?
Geen zin om google te doen
3quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
Ligt eraan waarquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
telefoon zegt 7quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
afgelopen nacht was het soms best frisquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
Het vroor volgens mij ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
afgelopen nacht was het soms best fris
Daarom en wilde eigenlijk panty aandoen, maar geen zin om te verkleumenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
afgelopen nacht was het soms best fris
Ik ook en knmi.nl zei 3 gradenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik hou rekening mee met waar ze woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Waar dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik ga ook niet naar Utrecht.![]()
binnen heb je nergens last van..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom en wilde eigenlijk panty aandoen, maar geen zin om te verkleumenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat ga je natuurlijk geheim houden. Anders ben je bang mij tegen te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik ga ook niet naar Utrecht.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Ging zelf kijken en zag 2 gradenquote:
Broek dus
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef dralion13 het volgende:
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaats ten noorden ervanquote:
Klopt, maar ik moet er nog heen lopenquote:
Denk niet dat jij daarheen gaatquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat ga je natuurlijk geheim houden. Anders ben je bang mij tegen te komen.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Even geresearchedquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik heb zoveel topics geopend maar ik had een keer een galgje topic
Nachtbagger | Waar we nog lang niet slapen gaan!Flaming hot![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef dralion13 het volgende:
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
dan zal ik je niet tegenkomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
Plaats ten noorden ervan![]()
[..]
Klopt, maar ik moet er nog heen lopen![]()
en ooit van een taxi gehoord?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:quote:
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Appelquote:
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ja, maar het is maar 15 min lopen, taxi daarvoor is zo overdrevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zal ik je niet tegenkomen
en ooit van een taxi gehoord?Appelquote:
Beach weet alles.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
lekker wat te drinken nemen en mee chatten. beur je van opquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé gian!
[..]
Hai, ik ben kapot. Werken, ugh.![]()
![]()
Hmm, ja, oké.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lekker wat te drinken nemen en mee chatten. beur je van op
Omdat peer.![]()
Kijk eens aan. BVO'tje erbij, peukie in de mond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar het is maar 15 min lopen, taxi daarvoor is zo overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk eens aan. BVO'tje erbij, peukie in de mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik heb echt te veel energie om hier te zitten:
pilsje erbij, dikke hardstyle op en ik zit te stuiteren op mn bureaustoelReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoi plattelandsmeisje.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk eens aan. BVO'tje erbij, peukie in de mond.BVO'tje? Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awh, waardoor?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nja, opzich wel, alleen erg moe dus.KBquote:
opeens komen de piratenmeisjes toch nog uit.quote:
hoi botsing!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Biertje voor onderweg.quote:
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Werken.quote:Er was echt tyfusveel. Ik moest de chips doen. 5 karren normale vulling en 3 karren restant.
___!
Omdat peer.![]()
Cosmoquote:
En ja, geloof het wel.Ohja, dat is wel heel veelquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Werken.Er was echt tyfusveel. Ik moest de chips doen. 5 karren normale vulling en 3 karren restant.
___!
ben ik nog op tijd en lief ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve mensen die mij begroetten zijn liev.
Ik ben echt doodop ;o![]()
![]()
Denk maar zo: Liever chips dan groenteconserven met heleboel potten die kapot kunnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Werken.Er was echt tyfusveel. Ik moest de chips doen. 5 karren normale vulling en 3 karren restant.
___!
klinkt als vakkevuller?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
___!
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Daar sta ik normaal altijd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Denk maar zo: Liever chips dan groenteconserven met heleboel potten die kapot kunnenJa, klopt.quote:Omdat peer.![]()
Vreselijk dat padquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar sta ik normaal altijd.
[..]
Ja, klopt.
Moest ik ook vaak
of maaltijden-kruiden
Dat vond ik wel leuk om te doen, deed ik zo vaak dat ik het pad beter uit mn hoofd kende dan mn baas
ben je geen kassameisje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar sta ik normaal altijd.
[..]
Ja, klopt.
ik zoek nooit de kortste rij, maar altijd het mooiste kassameisjeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En wat moet ik dan doen? Alleen zitten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Welke slanke (blanke) jongen t/m 23 komt op me zitten? Ik ben 178/70/licht behaard.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Wacht, zijn dat gewoon de kruiden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vreselijk dat pad
Moest ik ook vaak
of maaltijden-kruiden
Dat vond ik wel leuk om te doen, deed ik zo vaak dat ik het pad beter uit mn hoofd kende dan mn baasOmdat peer.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je geen kassameisje?
ik zoek nooit de kortste rij, maar altijd het mooiste kassameisje![]()
![]()
![]()
Geen idee, ik zal je de advertentie gevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En wat moet ik dan doen? Alleen zitten?Flaming hot![]()
Ik ga altijd naar een mannelijke cassiere als die er isquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je geen kassameisje?
ik zoek nooit de kortste rij, maar altijd het mooiste kassameisje
Flaming hot![]()
Neh, op de één of andere manier zijn de meeste kassameisjes bij ons vrij onintelligent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je geen kassameisje?
ik zoek nooit de kortste rij, maar altijd het mooiste kassameisje
Ik ben een stoer vakkenvulmeisje.
Omdat peer.![]()
kruiden, maar ook die conimex spul, knorr dozen, rijst, snack sauzen, tafelzuren enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wacht, zijn dat gewoon de kruiden?Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Spakenburg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
als het naar een warm land isfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Alleen als die droomreis zich in Utreg afspeelt.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ik heb de derby gemist. GVD!quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Oh, dat. Dat moet ik ook vaak doen ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
kruiden, maar ook die conimex spul, knorr dozen, rijst, snack sauzen, tafelzuren enzo
Ik word er overal in de winkel neergezet, niet normaal.
Omdat peer.![]()
Hallo
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
Vakkenvulmeisjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh, op de één of andere manier zijn de meeste kassameisjes bij ons vrij onintelligent.
dat valt hier best mee. hebben alleen jongen als vakkevullers.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh, op de één of andere manier zijn de meeste kassameisjes bij ons vrij onintelligent.
de kassameisjes bij de zeeman. dat zijn pas randmongolenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Fijne avond merel!
Veel plezierOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Dan staan elk kwartier buiten een peuk te roken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat valt hier best mee. hebben alleen jongen als vakkevullers.
de kassameisjes bij de zeeman. dat zijn pas randmongolenDoeg!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben ervandoor![]()
Hele fijne avond iedereen nog
Omdat peer.![]()
have funquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben ervandoor![]()
Hele fijne avond iedereen nog
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Vraagje
Waar de neuk is de ONZ slowchat of is die eraf gehaald?
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
ja, heel charmant. met grote oorbellen en plaknagelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan staan elk kwartier buiten een peuk te roken.
op zaterdag mag ik altijd lekker buiten werken. dan kan ik gewoon tijdens het werk rokenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Is die er ooit geweest dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Pixie. het volgende:
Vraagje
Omdat peer.![]()
dies weg geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Pixie. het volgende:
Vraagje
You can call me Commander.![]()
DIe was er ook al niet meer toen jij actief wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Pixie. het volgende:
Vraagje
Flaming hot![]()
Die is er niet meer, gebruik deze maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Pixie. het volgende:
Vraagje
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Maar dit is geen ONZ slowchatquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die is er niet meer, gebruik deze maar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die is er niet meer, gebruik deze maar![]()
![]()
quote:
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: