het is je gegundquote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
NIet om onaardig te doen, maar sigh....
Waarom mag je dat niet vragen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lees OP, kkom niet zomaar vragen of dit een biertopic ofzo is..
Zou jij het ok vinden als ik in elk topic gewoon ga vragen of het een biertopic is?quote:
Je vindt de ARG7 gewoon een topic zoals 'elk topic'?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zou jij het ok vinden als ik in elk topic gewoon ga vragen of het een biertopic is?
Het is niet meer of minder dan een ander topic.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vindt de ARG7 gewoon een topic zoals 'elk topic'?
Da's ook meteen duidelijk dan.
Ik zou het leuk vinden als je op een normale manier zou reageren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zou jij het ok vinden als ik in elk topic gewoon ga vragen of het een biertopic is?
Het gaat dus neit over bier kennelijk. Ik hou het weer voor gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi!
Ben ik nog optijd voor het bier?
Ik heb Palm en Erdinger witbier. De Barbar gaat zo koud.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi!
Ben ik nog optijd voor het bier?
klinkt goed. na een dagje werken als vandaag lust ik ook wel een koude rakkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb Palm en Erdinger witbier. De Barbar gaat zo koud.
Dan mag je jouw perceptie van normaal eens definiëren want schijnbaar verschilt het af van de mijne. Daarnaast ga je nu een complete SC beoordelen via mij? I feel so important right now.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als je op een normale manier zou reageren.
Want dit vind ik niet zo vriendelijk overkomen en het is de bedoeling dat iedereen hier welkom is en niet alleen de vaste groep SC'ers.
dat vinden niet alleen FOK!ers hoor, het is gewoon lekker bierquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Ragboer het volgende:
Waarom hebben Fokkers vaak zo'n voorkeur voor Hertog Jan?
Veschilt het afquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan mag je jouw perceptie van normaal eens definiëren want schijnbaar verschilt het af van de mijne.
Dat klinkt zo homoseksueel...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan mag je jouw perceptie van normaal eens definiëren want schijnbaar verschilt het af van de mijne. Daarnaast ga je nu een complete SC beoordelen via mij? I feel so important right now.
Nee, natuurlijk is iedereen welkom, maar van die vragen waar dit topic voor is... Sorry hoor lees die OP? Hij staat er niet voor niks. Genoeg duidelijkheid lijkt me toch.
Stond eerst iets minder neutraal, niet helemaal goed aangepast dus. En nee een geintje snap ik niet, anders ging ik wel in het moppentopic zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Veschilt het af
Oja, de rest is zuivere onzin natuurlijk.
Een geintje moet kunnen, maar dat snap jij blijkbaar niet.. wat een gemis.
Gelukkig maarquote:
toch niet zo'n druk sociaal leven als je dacht dat je had?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Beach het volgende:
Ik ga m'n sms bundel maar weer terugzetten naar het lagere, wat ik eerst had.
Dit klinkt zielig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Beach het volgende:
Ik ga m'n sms bundel maar weer terugzetten naar het lagere, wat ik eerst had.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
toch niet zo'n druk sociaal leven als je dacht dat je had?
Kloptquote:
En dan?quote:
Nja, ik bel nog met prepaid, dus ik mag niks zeggen.quote:
Oh, voetbal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zien 't verkeerd.
Over 2 uren Real Madrid - Barça![]()
quote:
oh ow oh oh ow ow zo owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruidvat prepaid.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
oh ow oh oh ow ow zo ow
verder niks
maar ik moet mijn abbo wel verlagen, ik hou over
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Hatsekiedee het volgende:
mensen die geen halfjaar doen met een 5 euro prepaidkaart
Confronterend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Dan ben je de enige hierquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan heb ik toch een beetje een leven gelukkig
Naar jezelf bellen/sms-en telt niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan heb ik toch een beetje een leven gelukkig
??quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Naar jezelf bellen/sms-en telt niet.
Lol wtfquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb Dubstep gedownload. Jullie mogen mij hier uitlachen.
neem dan een katquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het zo tof dat die subwoofer door de kamer trilt. Dan voel me ik minder alleen.
Ben zo blij dat ik de titel gevonden heb.quote:
Grunnquote:
Een Labrador, Herdershond of Border collie, maar mijn ouders willen er niet echt aan.quote:
De titel? Ga je een boek schrijven?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik de titel gevonden heb.
en als je als student op kamers gaat straks is een hond ook niet zo'n goed idee....... dat wordt 20 jaar wachten tot je een huisje boompje beestjesituatie hebtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een Labrador, Herdershond of Border collie, maar mijn ouders willen er niet echt aan.
Zal ik maar een riempje omdoen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Breezerslet leek me wel wat.
Klopt, die hond gaat er ook niet komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
en als je als student op kamers gaat straks is een hond ook niet zo'n goed idee....... dat wordt 20 jaar wachten tot je een huisje boompje beestje hebt![]()
Oh hehe. Gisteren zocht ik de artiest en titel van een bepaalde hardcoretrack. Heb iedereen ermee lastiggevallen. Het bleek dus Tha Playah - Why So Serious? te zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De titel? Ga je een boek schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |