ik heb zoon soort hondquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een fatsoenlijke hont. Schitterend beest, krachtig, wordt gebruikt om schapen bij elkaar te houden, actief, lange mooie vacht.
no shitquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef 9611Niels het volgende:
Die tweede is ook een kkhond want die hebben altijd zo'n kksmerige vacht die aan elkaar plakt en bovendien stinken ze naar hond
Nee:quote:
kijk die velkwabben dan, gadverdammequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:45 schreef SmokeSome het volgende:
dont mess with my fucking hont
[ afbeelding ]
hij vreet je opquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kijk die velkwabben dan, gadverdamme
QFT.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Stuurver het volgende:
Dit zijn pas bazenhonden
[ afbeelding ]
Kattenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Levolution het volgende:
Katten
die ruiken heerlijk, honden stinken sowieso
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef 9611Niels het volgende:
Die tweede is ook een kkhond want die hebben altijd zo'n kksmerige vacht die aan elkaar plakt en bovendien stinken ze naar hond
Krolse kattenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Henno het volgende:
[..]
Katten
Schoon, gezellig, voorspelbaar en betrouwbaar, en kunnen tenminste ook even zonder je als je even weg wil (de meeste honden kan je niet eens een dag alleen laten)
Hier een sfeerimpressie van dit superieure wezen:
[ afbeelding ]
Dit dus. Bovendien maken ze geen herrie en eten ze je interieur en kinderen niet op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Henno het volgende:
[..]
Katten
Schoon, gezellig, voorspelbaar en betrouwbaar, en kunnen tenminste ook even zonder je als je even weg wil (de meeste honden kan je niet eens een dag alleen laten)
Hier een sfeerimpressie van dit superieure wezen:
[ afbeelding ]
bah he smerige hontenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Stuurver het volgende:
Dit zijn pas bazenhonden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef LXIV het volgende:
Ik vint een hont ook niks. Geef mij maar kadden. Schoon, zelfstandig en gracieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Geelman het volgende:
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!HahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held
![]()
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!Van de grond eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee:
1 hont
2 honden
Maak je basisschool eens af.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef HerbertThePervert het volgende:
[ afbeelding ]
Katten > honden
SHAZAM!
Die hond kijkt zo zielig.quote:
Tom heeft het vast verdiend.quote:
Die heb ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:46 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet lieffig vinden en ze stinken niet![]()
Ik vind kooikerhondjes leuk en border collies en berner sennens en beagles.
Doorgefokte beestjes zijn jammer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef Geelman het volgende:
Hier nog een deadcat voor je topic!Deze is alleen voor geelman:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://englishrussia.com/(...)an-girl-and-her-dog/Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Wel een leuke meid zeg!quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze is alleen voor geelman:
http://englishrussia.com/(...)an-girl-and-her-dog/
quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze is alleen voor geelman:
http://englishrussia.com/(...)an-girl-and-her-dog/
ha oke iik weet niet zeker maar ik gellof dat ze ook pils aanwezig haddenquote:Op zondag 17 april 2011 14:16 schreef dandybleu het volgende:
wie kent die duitse film dat ze een kampvuur op het strand hebben en dan een varken roosteren bij zondsondergang?
Agnes Obelquote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef dandybleu het volgende:
oja en ollie onze hond houd ook van dit soort muziek
Hij kijkt alleen alsof ie een kilo crack gesmoked heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk mijn hond naast mij chillen
[ afbeelding ]
Hond : een echte mooie hondquote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef amvrosios het volgende:
1 hond, 2 honden.
Weet niet welke mongool bedacht heeft dat er OOIT een t inzit, maar ik hoop dat ie sterft!
Tevens [ afbeelding ]
Je lens is vies.quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je de hele dag aan het kammen met zo een hont.quote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef amvrosios het volgende:
1 hond, 2 honden.
Weet niet welke mongool bedacht heeft dat er OOIT een t inzit, maar ik hoop dat ie sterft!
Tevens [ afbeelding ]
Da's geen hont.quote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef TTTNL het volgende:
Tosa Inu FTW jullie verliezen allemaal
[ afbeelding ]
De oppas Jack Russel loopt steeds vooruit.quote:Op maandag 18 april 2011 00:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, maar ik loop liever niet de kans dat je er op gaat staan tijdens het uitlaten
Maine coon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:45 schreef FreezePop het volgende:
Ik snap ook niet waarom de wetenschap nog niet zo ver is dat het goede van de hond kan worden gemixt met het goede van de kat? Dan heb je een betrouwbare vriend die je nooit zelf uit hoeft te laten, niet stinkt en net groot genoeg is om bij je op schoot te liggen. Hier zouden miljoenen in gepompt moeten worden.
ja maar klein kan ook lief zijn maar ha ha ik zou die kat ook wel eens willen hebben ( om mee te praten )quote:
Ik zal hem niet doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:45 schreef SmokeSome het volgende:
dont mess with my fucking hont
[ afbeelding ]
Ja feest, mijn moeder heeft een Husky die elke nacht de hele gang onderschijt en als je niet uitkijkt de deur en alle meubels kapot krabt en/of vreet. En dan moet je ook nog eens 5 uur per dag wandelen met zo'n beest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Stuurver het volgende:
Dit zijn pas bazenhonden
[ afbeelding ]
je ziet eruit als een voetbal¿quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
ja een kat doet het al iets schoner ja.....ha ha... en een hond ook...maar ja olifanten zijn zo groot en eten zoveel.....je moet het beeld wat omtoveren in je hoofd dan valt het wel mee ( en ha ha je moet er ook niet dicht in de buurt bij gaan staan ha ha dan heb je een probleem )quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef Zwolsboy het volgende:
Het kan altijd nog smeriger.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef swaffelsmurf het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nee tegen kunnen zeggen
Mensen die honden pakken zijn sowieso viesquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef Skylark. het volgende:
Honden vind ik fantastisch, maar wat ik niet begrijp is waarom mensen van die walgelijke honden pakken.
ja ik had ook een keer een zieke kat ( ik heb veel katten verzorgd in mn leven....ze mochten aan tafel mee-eten ha ha en lila de maincoon luste graag mosselen )quote:
dandyblue's hont die filosofisch is aangelegdquote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef dandybleu het volgende:
honden maken me ook vaak aan het lachen...ze poepen zo komisch.... nou ja onze hond iig wel...is een of andere kruising tussen een mechel en een labrador ( geloof ik )
en ook hun impulsiviteit is vaak komisch.....elke stok die je gooit brengen ze geobsedeert naar je terug
en ook is het leuk omje hond in de maling te nemen soms ( klein beetje )
bijv dan mag ie in zijn eentje met de lift naar de derde verdieping omhoog....maar dat snapt ie dan niet helemaal
maar ik maak het goed door hem lekkere dingen te eten te geven
onze hond die is ook filosofisch aangelegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |