ik heb zoon soort hondquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een fatsoenlijke hont. Schitterend beest, krachtig, wordt gebruikt om schapen bij elkaar te houden, actief, lange mooie vacht.
no shitquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef 9611Niels het volgende:
Die tweede is ook een kkhond want die hebben altijd zo'n kksmerige vacht die aan elkaar plakt en bovendien stinken ze naar hond
Nee:quote:
kijk die velkwabben dan, gadverdammequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:45 schreef SmokeSome het volgende:
dont mess with my fucking hont
[ afbeelding ]
hij vreet je opquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kijk die velkwabben dan, gadverdamme
QFT.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Stuurver het volgende:
Dit zijn pas bazenhonden
[ afbeelding ]
Kattenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Levolution het volgende:
Katten
die ruiken heerlijk, honden stinken sowieso
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef 9611Niels het volgende:
Die tweede is ook een kkhond want die hebben altijd zo'n kksmerige vacht die aan elkaar plakt en bovendien stinken ze naar hond
Krolse kattenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Henno het volgende:
[..]
Katten
Schoon, gezellig, voorspelbaar en betrouwbaar, en kunnen tenminste ook even zonder je als je even weg wil (de meeste honden kan je niet eens een dag alleen laten)
Hier een sfeerimpressie van dit superieure wezen:
[ afbeelding ]
Dit dus. Bovendien maken ze geen herrie en eten ze je interieur en kinderen niet op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef Henno het volgende:
[..]
Katten
Schoon, gezellig, voorspelbaar en betrouwbaar, en kunnen tenminste ook even zonder je als je even weg wil (de meeste honden kan je niet eens een dag alleen laten)
Hier een sfeerimpressie van dit superieure wezen:
[ afbeelding ]
bah he smerige hontenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Stuurver het volgende:
Dit zijn pas bazenhonden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef LXIV het volgende:
Ik vint een hont ook niks. Geef mij maar kadden. Schoon, zelfstandig en gracieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Geelman het volgende:
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!HahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held
![]()
Ik zie katten graag geserveerd met een beetje ketchup!Van de grond eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |