Een broodje met hazelnootpasta met stukjes banaan eropquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
Ooh okay, leukleuk!
Ik heb net avondgegeten, een broodje en een banaan.
Jij snapt hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een broodje met hazelnootpasta met stukjes banaan erop
PAAS-UI!! Ik ben de paashaas!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoihoi
Wtf is dat nou weer voor UI?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij CSV Apeldoorn bij de snack een bonnetjessysteem. Ook als je alleen staat!
Elkaars lichaamsgeuren kon je niet missen, ze propten 8000 man op dat terrein.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zal maar een lolbroek zijn die 20 bonnetjes trekt
Broertje en pa komen net terug van Spakenburg - ijsselmeervogels
Zo druk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elkaars lichaamsgeuren kon je niet missen, ze propten 8000 man op dat terrein.
Nog eens 6000 in de 2 gymhallen dichtbij, met grote schermen. Er mocht langs het veld niemand meer bij, al vroeg vandaag was dat duidelijk. Gekkenwerk.quote:
Belangrijke wedstrijd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog eens 6000 in de 2 gymhallen dichtbij, met grote schermen. Er mocht langs het veld niemand meer bij, al vroeg vandaag was dat duidelijk. Gekkenwerk.
Naast de derby der derby's op amateurvoetbalgebied ook nog eens belangrijk ja. IJsselmeervogels nu eerste, Spakenburg 2e, vooraf was het andersom.quote:
Dat wordt nog een spannende ontknopingquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Naast de derby der derby's op amateurvoetbalgebied ook nog eens belangrijk ja. IJsselmeervogels nu eerste, Spakenburg 2e, vooraf was het andersom.
quote:
Awwwquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo snel mogelijk werk afronden, om een trein eerder te kunnen, en dan je bus net missen.. Nu kan ik een uur wachten(ondertussen nog 20 minuten)
#storyofmylife
Hey lieffie, kon je uit bed komen vanmorgen?quote:
jaaa das war kein probleim!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey lieffie, kon je uit bed komen vanmorgen?
Mooi zoquote:
Dat mens in een Real life soapquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:01 schreef Kally het volgende:
O my, La Hilton krijgt weer een real life soap
Ja, het zou verboden moeten wordenquote:
Nietus, heel Hilton is niet grappigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene met Nicole was nog wel grappig
Yeah babyquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, de baas belde.. Complimenten over de omzet.. Hoe de winkel er uit zag etc.etc.
Ik bedoelde wat is dat? Een honden creche?quote:
Ik zie het alquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat is dat? Een honden creche?
Ohw dattes.. ja, is nieuw maar volgens mij kun je er nog niks meequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat is dat? Een honden creche?
Hmmmm, je had hem even van zijn jetje moeten geven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
En vanmiddag was een jongen in de winkel.. En die is heel lelijk enzo.. En vies en overal haar.. *ril* en die komt ook altijd waar ik uit ga.. En toen kwam ie na me toe, vragen of ik vanavond ook ging.. Ik moest binnenmonds braken, want hij raakte mn arm aan!
BAM, kapot maken die hapquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had m eigenlijk onder moeten kosten.. Maar ik zei; volgend weekend ga ik uit.. Beetje stom.. Want dan gaat ie om me heen hangen.. Maar dan ga k m bitch slappen
hij heeft op zn profiel ook echt van die foto's waar ie doet alsof oe heel lekker is.. Snap je wat k bedoel?quote:
Ohw... komt dan nog welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone, dus als ik erop klik, dan zie ik niks
Hoe wil je dat laten doen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie laat een fles sambuca bij me bezorgen?
Nerdswillbenerds.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
omg, ik zou met de vriend en vriendin van mijn verjaardag naar een andere vriend gaan voor een lan party
vriendin is vanmiddag aangereden, en zit met pijn op de bank, dus we gaan niet langs
nu een vpn netwerk aan het opstellen, zodat we toch kunnen lannen
geen idee, ik ben aan het gamen! lololollololllololol!!11!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nerdswillbenerds.
Maar gaat het verder wel met die vriendin?
Kim Liamquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb The Sing-off op de achtergrond aan
Beste zanger?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
Wolter Kroes die een nummer van Yes-R zingt
ja fijn om deze tijd, had ik ook willen zienquote:
Jaaaaa lekkahhhhquote:
Ja leuk he, dat ze dat tegelijk doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
FT
[..]
ja fijn om deze tijd, had ik ook willen zien
Gewoon open nieuw deel blijven doen toch?quote:
Yupquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon open nieuw deel blijven doen toch?
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon open nieuw deel blijven doen toch?
Bring it onquote:
Ik heb hem nog niet gezien. Maar ben ook eigenlijk de hele dag in de weer geweest, weinig internet gehad dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Ik word een beetje moe van Charlie Chaplin op google, ik bedoel respect voor die man hoor maar don't push him in my face.
Niet, dat vind ik zo'n schatje, en niemand deed de kids top 20 zo leuk als zij deedquote:
Het is toch alleen een filmpje dat je kan aanklikken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Ik word een beetje moe van Charlie Chaplin op google, ik bedoel respect voor die man hoor maar don't push him in my face.
Voor geen goud zou ik dat kijken!quote:
Nee ik vind haar irritant, en ze is ook helemaal niet zo aardig in het echiequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet, dat vind ik zo'n schatje, en niemand deed de kids top 20 zo leuk als zij deed
want je kent dr in het echt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik vind haar irritant, en ze is ook helemaal niet zo aardig in het echie
Ja maar als je wat fout tikt zit je meteen met die wiki voor je, althans op mijn telefoonquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is toch alleen een filmpje dat je kan aanklikken?
Dat haar zat mooiquote:
Ja echt he dat haarquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat haar zat mooi
Ze is zo, echt volledig zichzelf.
Dat interview met Johhny toenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he dat haarIk vind haar echt tof idd!
Nooit gezienquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat interview met Johhny toen![]()
Zoveel respect voor dat meisje
Dat was toen haar vriend dood ging, toen zat zei met Johny ergens ver weg, ze ging toen helemaal in shock naar huis, later hebben ze het afgemaakt, ze was zo gek op die knul, was zo triest.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was toen haar vriend dood ging, toen zat zei met Johny ergens ver weg, ze ging toen helemaal in shock naar huis, later hebben ze het afgemaakt, ze was zo gek op die knul, was zo triest.
Ja dat was echt heftig, Johnny was echt heel lief en zijn ook dikke vrienden nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Ik heb wel van die vriend gehoord, maar wat triest is dat zeg, dat ze daar was.
Echt verschrikkelijk.
Johnny is ook een scheetje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was echt heftig, Johnny was echt heel lief en zijn ook dikke vrienden nu
quote:
Ron en ik waren al expres niet naast elkaar gaan zitten want dan had ik echt twee uur de slappe lach gehad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
Moooooooi!
Geen idee wie er heeft gewonnen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron en ik waren al expres niet naast elkaar gaan zitten want dan had ik echt twee uur de slappe lach gehad.
Haha okay, ik ga het nu even uitzoeken want ben toch wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden ja, maar bedankt. Wàt een verrassing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In een vorig deel (in die reeks) dan welquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Huh? Echt vaag, ik heb een topic in myt staan, waar ik nog geen eens gepost heb
Benny heeft het net gezegd hoe dat komt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Dan heb je in het vorige topic van die reeks gepost?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dt wel, maar niet in dat niuwe topic, wat iriquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
In een vorig deel (in die reeks) dan wel
Gewoon onvolgen, dan is het over. Iemand heeft het als reeks gemerkt, dat is dan eerder irriquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dt wel, maar niet in dat niuwe topic, wat iri
Dan druk je op 'Stop volgen'quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dt wel, maar niet in dat niuwe topic, wat iri
Game zequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ja zal wel
Ik dacht dat ik teveel rum op had
Verder gamen dan maar
Geilquote:
Mag je daar ook rokenquote:
Doe maar niet, oke?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Lutte het volgende:
Er komt een dag dat ik mijn oogballen eigenhandig amputeer met een aardappelschilmesje.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Lutte het volgende:
Er komt een dag dat ik mijn oogballen eigenhandig amputeer met een aardappelschilmesje.
Waar staat SCF eigenlijk voor?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
Komt goedhttp://plixi.com/p/93086577
En dat staat dan weer voooor?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Sport Club Feyenoord
Maar onze nieuwe clan name wordt IDK
You do!quote:
Haha okay.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]was bedoeld na die post van jou en pheno, maar omdat c_a er tussen kwam kwam het raar over
Gisteren waren we dronken en toen gingen we nieuwe naam verzinnen. En we wisten et maar niet, dus toen IDKquote:
quote:
En als iemand naar de betekenis vraagt en je zegt 'I don't know' is dat ook leuk. Al zal ik wel weer de enige zijn die dat leuk vindt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren waren we dronken en toen gingen we nieuwe naam verzinnen. En we wisten et maar niet, dus toen IDK
Dat vonden wij ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als iemand naar de betekenis vraagt en je zegt 'I don't know' is dat ook leuk. Al zal ik wel weer de enige zijn die dat leuk vindt.![]()
Doe het dan maar veilig en steriel. Zonder ogen rondlopen, oke... maar een infectie in je oogkas....quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, nu gaan mijn ogen er echt uit. Sorry Benny.
Echt minder. Dus duct tape erover!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe het dan maar veilig en steriel. Zonder ogen rondlopen, oke... maar een infectie in je oogkas....
Bedankt voor de tip, je hebt er verstand van zo te lezen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe het dan maar veilig en steriel. Zonder ogen rondlopen, oke... maar een infectie in je oogkas....
Hij is Ed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, je hebt er verstand van zo te lezen?
Daar zullen we het maar neit over hebben hequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, je hebt er verstand van zo te lezen?
Dus dàt was die doordringende blik! Je hebt glazen ogen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar zullen we het maar neit over hebben he
Haha, al die hoolies hebben een tattoo ervanquote:
Hier is het vooral AFCAquote:Op zondag 17 april 2011 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, al die hoolies hebben een tattoo ervan
Er is ene idioot en die heeft het logo zowat over z'n hele rugquote:
De travo is servioquote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef Kally het volgende:
mijn god loop je met dat logo
Ik weet niet wie de homo is haha, ik kijk niet
En ze degraderenquote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef Kally het volgende:
mijn god loop je met dat logo
Ik weet niet wie de homo is haha, ik kijk niet
Nooit moeite gedaan ook om het te achterhalen, er over na te denken.quote:Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef Kally het volgende:
Vaduz, ik ben in shock, jij als voetbal liefhebber
Ik denk dat het ook niet echt algemene kennis is, maar ik heb jaren seizoenskaart gehad, dan pik je wel wat op
De hooliesquote:Op zondag 17 april 2011 02:20 schreef Bellatrix het volgende:
SCF is Feyenoord ja, dat wist ik wel. Ben erg goed in afkortingen. Maar is het dan de harde kern, of heel de club?
quote:Op zondag 17 april 2011 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
kijk, een sushiplankje cadeau
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 02:37 schreef DeZwabber het volgende:
uiteindelijk is trouwens iedereen gekomen, ze waren alleen te lui om terug te mailen ofzo
Zeker wel! De zwakkere verliest enkel de aansluiting.quote:Op zondag 17 april 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
Als ik dit zo zie wordt de ontknoping van de competitie toch niet zo spannend
quote:Op zondag 17 april 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
Als ik dit zo zie wordt de ontknoping van de competitie toch niet zo spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Eeuhm, op zich wel, maar eerdat je daar bent.quote:
Deed ik eerst wel, naar Wijbosch fietsen, vriendin daar ophalen en dan wandelen, maar sinds daar een lijk is gevonden mag het niet meer van de ouderlijke macht.quote:Op zondag 17 april 2011 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ben je naar Wijboschbroek geweest, Lutte?
O fuck ja, dat is waar ook, bij de oude vliegweg toch? Rand van Veghel en Schijndel.quote:Op zondag 17 april 2011 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deed ik eerst wel, naar Wijbosch fietsen, vriendin daar ophalen en dan wandelen, maar sinds daar een lijk is gevonden mag het niet meer van de ouderlijke macht.
Jup, echt precies op de rand, uit het raam van die vriendin kon je de plek gewoon zien. Heb je daar een paar maanden lang naar een lijk lopen kijken als je je gordijn opendeed..quote:Op zondag 17 april 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O fuck ja, dat is waar ook, bij de oude vliegweg toch? Rand van Veghel en Schijndel.
Ja inderdaad, zieke wereld.quote:Op zondag 17 april 2011 16:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, echt precies op de rand, uit het raam van die vriendin kon je de plek gewoon zien. Heb je daar een paar maanden lang naar een lijk lopen kijken als je je gordijn opendeed..
De (vermeende?) dader en het slachtoffer waren wel mensen uit Veghel. Dan denk je: dat gebeurt hier nooit. Nou echt wel..
quote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, eentje moet de slechtst bekeken zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef iBenny het volgende:
The Sing off is gewoon de slechtst bekeken TAL finale ooit
Wie/wat won?quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef iBenny het volgende:
The Sing off is gewoon de slechtst bekeken TAL finale ooit
Te gek! Zoveel moeite kostte het hen niet.quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gentle Voices en ze winnen een platencontract(1 album) en een optreden bij de toppers
Goed puntquote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Te gek! Zoveel moeite kostte het hen niet.
Ach, dat zeiden ze ook bij R3D en die hebben volgens mij ook geen album uitgebrachtquote:Op zondag 17 april 2011 17:36 schreef Lutte het volgende:
Precies één album of kan dat nog ingekort worden tot een paar nummers, net als het programma zelf?
Red.quote:Op zondag 17 april 2011 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, dat zeiden ze ook bij R3D en die hebben volgens mij ook geen album uitgebracht
Bedankt voor het delen.^O^quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Met een boer en 'n scheet, kent 't leven geen leed.
Dat wou ik even melden!
3 nummers hequote:Op zondag 17 april 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Red.Één kansloos nummer, twee kansloze tattoos en een kansloze cover en dawast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |