Een broodje met hazelnootpasta met stukjes banaan eropquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
Ooh okay, leukleuk!
Ik heb net avondgegeten, een broodje en een banaan.
Jij snapt hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een broodje met hazelnootpasta met stukjes banaan erop
PAAS-UI!! Ik ben de paashaas!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoihoi
Wtf is dat nou weer voor UI?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij CSV Apeldoorn bij de snack een bonnetjessysteem. Ook als je alleen staat!
Elkaars lichaamsgeuren kon je niet missen, ze propten 8000 man op dat terrein.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zal maar een lolbroek zijn die 20 bonnetjes trekt
Broertje en pa komen net terug van Spakenburg - ijsselmeervogels
Zo druk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elkaars lichaamsgeuren kon je niet missen, ze propten 8000 man op dat terrein.
Nog eens 6000 in de 2 gymhallen dichtbij, met grote schermen. Er mocht langs het veld niemand meer bij, al vroeg vandaag was dat duidelijk. Gekkenwerk.quote:
Belangrijke wedstrijd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog eens 6000 in de 2 gymhallen dichtbij, met grote schermen. Er mocht langs het veld niemand meer bij, al vroeg vandaag was dat duidelijk. Gekkenwerk.
Naast de derby der derby's op amateurvoetbalgebied ook nog eens belangrijk ja. IJsselmeervogels nu eerste, Spakenburg 2e, vooraf was het andersom.quote:
Dat wordt nog een spannende ontknopingquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Naast de derby der derby's op amateurvoetbalgebied ook nog eens belangrijk ja. IJsselmeervogels nu eerste, Spakenburg 2e, vooraf was het andersom.
quote:
Awwwquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo snel mogelijk werk afronden, om een trein eerder te kunnen, en dan je bus net missen.. Nu kan ik een uur wachten(ondertussen nog 20 minuten)
#storyofmylife
Hey lieffie, kon je uit bed komen vanmorgen?quote:
jaaa das war kein probleim!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey lieffie, kon je uit bed komen vanmorgen?
Mooi zoquote:
Dat mens in een Real life soapquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:01 schreef Kally het volgende:
O my, La Hilton krijgt weer een real life soap
Ja, het zou verboden moeten wordenquote:
Nietus, heel Hilton is niet grappigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene met Nicole was nog wel grappig
Yeah babyquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, de baas belde.. Complimenten over de omzet.. Hoe de winkel er uit zag etc.etc.
Ik bedoelde wat is dat? Een honden creche?quote:
Ik zie het alquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat is dat? Een honden creche?
Ohw dattes.. ja, is nieuw maar volgens mij kun je er nog niks meequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat is dat? Een honden creche?
Hmmmm, je had hem even van zijn jetje moeten geven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
En vanmiddag was een jongen in de winkel.. En die is heel lelijk enzo.. En vies en overal haar.. *ril* en die komt ook altijd waar ik uit ga.. En toen kwam ie na me toe, vragen of ik vanavond ook ging.. Ik moest binnenmonds braken, want hij raakte mn arm aan!
BAM, kapot maken die hapquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had m eigenlijk onder moeten kosten.. Maar ik zei; volgend weekend ga ik uit.. Beetje stom.. Want dan gaat ie om me heen hangen.. Maar dan ga k m bitch slappen
hij heeft op zn profiel ook echt van die foto's waar ie doet alsof oe heel lekker is.. Snap je wat k bedoel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |